gość_186b3
2015-06-27 02:35
Mam nadzieje ze LOT bedzie mial Code Share nie tylko na trasie WAW-BKK-WAW z Thai Airways, ale tez z Bangkoku do duzych miast w Australii (Sydney, Melbourne, Perth i Brisbane). Wtedy to byloby MEGA i wielka konkurencja dla Emirates!!
usuniety
2015-06-26 16:20
Bardzo dobre posunięcie, oby zawarli korzystne CS. Nowe destynacje LOTu to silne porty przesiadkowe, w przeciwieństwie na przykład do chińskich lotnisk.
gość_37fb3
2015-06-25 23:56
gość_27310, PEK jest po prostu bardzo kiepskim lotniskiem na przesiadki, a poza tym kto niby miałby nakładać 2 tysiące kilometrów żeby lecieć do SIN???
gość_27310
2015-06-25 21:56
Ciekawe ze od tylu lat nie ma CS na metalu Air China czy Shenzhen Airlines na trasach poza Pekin (do ktorego LOT lata od 2012) np. do Shanghaju czy Kantonu, nie mówiąc o rejsach poza Chiny jak Tokio z ANA, Seul z Asiana, Taipei z Eva Air czy Singapur z Singapore Air - wszystko starowskie. Rozumiem ze nagle linie te beda zabiegac i negocjowac cenę fotela w samlocie LOT.
Bardzo ciekawe biorac tez pod uwage aktualną oferte LOTu na trasie z Warszawy do Singapuru z SQ gdzie na stronie lot.com mozna w klasie economy kupic bilet juz za ponad 8000 PLN pzez cale lato. Dla porownania na stronie SQ taki bilet z FRA kosztuje ok 800 euro. Oferta w tym czasie od np. Finnair to 2300 PLN - najtanszy przez Helsinki
Dziekujemy LOTowi za sprawny PR
gość_b6ece
2015-06-25 17:27
czekam na CS z THAI do HKG
greg0303
2015-06-25 16:11
Kiedy LOT zacznie latać bezpośrednio do głównych portów swoich partnerów z Star Alliance w Azji to pojawi się więcej opcji na dogodne przesiadki. Pekin też jest atrakcyjnych hubem. Chińczycy namawiali LOT do uruchomienia bezpośrednich rejsów Warszawa - Szanghaj.
gość_67964
2015-06-25 14:57
@demar; no jakby nie patrzeć sezon 2015 jest dla Lotowskich 788 równie intensywny. Tygodniowo wykonują 46 long houl, a w lipcu 47 tygodniowo. Więc bardziej się nie da :)
gość_216a5
2015-06-25 10:15
LOT jest oblepiony spółkami, które wyprowadzają pieniądze. Słowa prezesa ładne, tylko na dłuższą metę lot chyba będzie uziemiony . Zbyt duza konkurencja żeby tolerowac taki stan jak obecnie
Tak trzymać - każde połączenie musi być przede wszystkim dopracowane (nie tylko godziny, ale także code-share, przesiadka, tranzyt, cargo, itd.).
Na rok 2016 pracy dla 6x B787-8 nie zabraknie.