LOT rozważa code-share z ANA, Asianą i Thai Airways

LOT rozważa code-share z ANA, Asianą i Thai Airways Wszystkie trzy nowo ogłoszone połączenia długodystansowe LOT-u to rejsy do hubów przewoźnik z sojuszu Star Alliance, którego członkiem od 2003 r. jest polska linia. Zakończone wczoraj (24.6) spotkanie szefów linii z tego aliansu w Warszawie (CEB) było okazją do rozmowy o zacieśnieniu współpracy. - Wzmocnienie porozumień code-share w ramach sojuszu to zdecydowanie jeden...
25/06/2015 07:03   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_186b3 2015-06-27 02:35   
gość_186b3 - Profil gość_186b3
Mam nadzieje ze LOT bedzie mial Code Share nie tylko na trasie WAW-BKK-WAW z Thai Airways, ale tez z Bangkoku do duzych miast w Australii (Sydney, Melbourne, Perth i Brisbane). Wtedy to byloby MEGA i wielka konkurencja dla Emirates!!
usuniety 2015-06-26 16:20   
usuniety - Profil usuniety
Bardzo dobre posunięcie, oby zawarli korzystne CS. Nowe destynacje LOTu to silne porty przesiadkowe, w przeciwieństwie na przykład do chińskich lotnisk.
gość_37fb3 2015-06-25 23:56   
gość_37fb3 - Profil gość_37fb3
gość_27310, PEK jest po prostu bardzo kiepskim lotniskiem na przesiadki, a poza tym kto niby miałby nakładać 2 tysiące kilometrów żeby lecieć do SIN???
gość_27310 2015-06-25 21:56   
gość_27310 - Profil gość_27310
Ciekawe ze od tylu lat nie ma CS na metalu Air China czy Shenzhen Airlines na trasach poza Pekin (do ktorego LOT lata od 2012) np. do Shanghaju czy Kantonu, nie mówiąc o rejsach poza Chiny jak Tokio z ANA, Seul z Asiana, Taipei z Eva Air czy Singapur z Singapore Air - wszystko starowskie. Rozumiem ze nagle linie te beda zabiegac i negocjowac cenę fotela w samlocie LOT.

Bardzo ciekawe biorac tez pod uwage aktualną oferte LOTu na trasie z Warszawy do Singapuru z SQ gdzie na stronie lot.com mozna w klasie economy kupic bilet juz za ponad 8000 PLN pzez cale lato. Dla porownania na stronie SQ taki bilet z FRA kosztuje ok 800 euro. Oferta w tym czasie od np. Finnair to 2300 PLN - najtanszy przez Helsinki

Dziekujemy LOTowi za sprawny PR
gość_b6ece 2015-06-25 17:27   
gość_b6ece - Profil gość_b6ece
czekam na CS z THAI do HKG
greg0303 2015-06-25 16:11   
greg0303 - Profil greg0303
Kiedy LOT zacznie latać bezpośrednio do głównych portów swoich partnerów z Star Alliance w Azji to pojawi się więcej opcji na dogodne przesiadki. Pekin też jest atrakcyjnych hubem. Chińczycy namawiali LOT do uruchomienia bezpośrednich rejsów Warszawa - Szanghaj.
gość_dc9f9 2015-06-25 15:18   
gość_dc9f9 - Profil gość_dc9f9
ANA to jest dobra linia
gość_67964 2015-06-25 14:57   
gość_67964 - Profil gość_67964
@demar; no jakby nie patrzeć sezon 2015 jest dla Lotowskich 788 równie intensywny. Tygodniowo wykonują 46 long houl, a w lipcu 47 tygodniowo. Więc bardziej się nie da :)
gość_216a5 2015-06-25 10:15   
gość_216a5 - Profil gość_216a5
LOT jest oblepiony spółkami, które wyprowadzają pieniądze. Słowa prezesa ładne, tylko na dłuższą metę lot chyba będzie uziemiony . Zbyt duza konkurencja żeby tolerowac taki stan jak obecnie
demar 2015-06-25 07:25   
demar - Profil demar
Tak trzymać - każde połączenie musi być przede wszystkim dopracowane (nie tylko godziny, ale także code-share, przesiadka, tranzyt, cargo, itd.).
Na rok 2016 pracy dla 6x B787-8 nie zabraknie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy