PPL nie chce dopłacać do małych lotnisk

PPL nie chce dopłacać do małych lotnisk Jak poinformował już pod koniec lipca Rynek Infrastruktury, PPL ma dość finansowania lotniska w Babimoście. To jedyne regionalne lotnisko, którym państwowa spółka zarządza. Ponieważ Babimost co roku notuje straty (4-5 mln zł), PPL musi dopłacać do tego najmniejszego w Polsce lotniska z zysków wypracowanych przez Lotnisko Chopina. Od 1 stycznia przyszłego roku ma to się...
18/08/2015 07:41   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_67221 2015-08-23 16:03   
gość_67221 - Profil gość_67221
Trzeba pozwolić lotniskom prowadzić własną regionalną politykę .Zaczną przynosić zyski.
gość_6f0b8 2015-08-20 21:10   
gość_6f0b8 - Profil gość_6f0b8
rrozwiązać kolesiowski PPL, bo tylko generuje straty i blokuje rozwój lotnisk regionalnych!
wersatis 2015-08-19 06:53   
wersatis - Profil wersatis
Poznań i Szczecin ma małe szanse generowania dużych zysków, dlatego PPL wycofuje się z podanych miast. Konkurencja Berlina robi swoje.
gość_a6752 2015-08-19 00:33   
gość_a6752 - Profil gość_a6752
Zachodniopomorskie ma Berlin :D
gość_78428 2015-08-18 20:52   
gość_78428 - Profil gość_78428
Może sprzedajmy te lotniska Niemcom, właśnie mają zamiar kuić 14 greckich lotnisk w prywatyzacji za ich długi. Może im się opłaca.
gość_eefe8 2015-08-18 20:45   
gość_eefe8 - Profil gość_eefe8
@gość_ce673
Wrocław jeszcze ujdzie (chociaż mogłoby byc lepiej) ale Poznań to klapa.
W Zachodniej Polsce powinno być takie na miarę Gdańska czy Krakowa. Popatrz
- Polska wschodnia ma Warszawę
- Polska Północna Gdańsk
- Polska Południowa Kraków czy Katowice
A Polska Zachodnia?? Nic takiego, mało połączeń. Wrocław trochę uzupełnia, ale mogłoby być coś bardziej na północ i tu właśnie Poznań ma dobrą lokalizacje, ale tam jest zastój rozwojowy... :/
gość_965bb 2015-08-18 18:00   
gość_965bb - Profil gość_965bb
gość_077e6. Wytłumacz o co ci się rozchodzi bo nie rozumiem sensu twojego wpisu.
gość_077e6 2015-08-18 16:10   
gość_077e6 - Profil gość_077e6
Wióry z lublina temat do ataku na innych zawsze dobry.
gość_ce673 2015-08-18 14:25   
gość_ce673 - Profil gość_ce673
@gość_eefe8 No przecież Wrocław i Poznań to zachodnia Polska właśnie i myślę,że akurat te lotniska są konkretne i to bardzo konkretne.
gość_8e2ac 2015-08-18 13:51   
gość_8e2ac - Profil gość_8e2ac
No i dobrze, w kocu Rzeszów odczuje jak to jest rywalizować na rynkowych zasadach z lotniskiem gdzie wsparcia PPLu nie ma.
malin 2015-08-18 12:41   
malin - Profil malin
Trochę dziwne podejście. Spółka państwowa, odpowiedzialna za infrastrukturę kraju działa jak podmiot prywatny - chcemy tylko zyskowne elementy. Przerzucą problem na inny państwowy podmiot (samorządy), które z założenia raczej mają mniejszą wiedzę merytoryczną o lotniskach. Jeżeli jakieś lotnisko nie ma racji bytu to trzeba zlikwidować, a nie przekazywać problem niżej.
gość_ce673 2015-08-18 11:30   
gość_ce673 - Profil gość_ce673
To Szczecin(52% udziałów PPL) i Rzeszów(47%udziałów PPL) mają się czego bać,a np.Bydgoszcz-tylko7% udziałów PPL może być spokojna.
gość_eefe8 2015-08-18 11:21   
gość_eefe8 - Profil gość_eefe8
O tym to już wiem od conajmniej 3 tygodni.....

Ale szkoda, bo niektóre lotniska jeszcze bardziej stracą na znaczeniu, będą traktowane jak 5 koło u wozu... W ten sposób Polska Zachodnia i północno-zachodnia stracą jakąkolwiek nadzieję na jakieś konretne lotnisko i dużą ilością połączeń.... :(
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy