gość_67221
2015-08-23 16:03
Trzeba pozwolić lotniskom prowadzić własną regionalną politykę .Zaczną przynosić zyski.
gość_6f0b8
2015-08-20 21:10
rrozwiązać kolesiowski PPL, bo tylko generuje straty i blokuje rozwój lotnisk regionalnych!
wersatis
2015-08-19 06:53
Poznań i Szczecin ma małe szanse generowania dużych zysków, dlatego PPL wycofuje się z podanych miast. Konkurencja Berlina robi swoje.
gość_a6752
2015-08-19 00:33
Zachodniopomorskie ma Berlin :D
gość_78428
2015-08-18 20:52
Może sprzedajmy te lotniska Niemcom, właśnie mają zamiar kuić 14 greckich lotnisk w prywatyzacji za ich długi. Może im się opłaca.
gość_eefe8
2015-08-18 20:45
@gość_ce673
Wrocław jeszcze ujdzie (chociaż mogłoby byc lepiej) ale Poznań to klapa.
W Zachodniej Polsce powinno być takie na miarę Gdańska czy Krakowa. Popatrz
- Polska wschodnia ma Warszawę
- Polska Północna Gdańsk
- Polska Południowa Kraków czy Katowice
A Polska Zachodnia?? Nic takiego, mało połączeń. Wrocław trochę uzupełnia, ale mogłoby być coś bardziej na północ i tu właśnie Poznań ma dobrą lokalizacje, ale tam jest zastój rozwojowy... :/
gość_965bb
2015-08-18 18:00
gość_077e6. Wytłumacz o co ci się rozchodzi bo nie rozumiem sensu twojego wpisu.
gość_077e6
2015-08-18 16:10
Wióry z lublina temat do ataku na innych zawsze dobry.
gość_ce673
2015-08-18 14:25
@gość_eefe8 No przecież Wrocław i Poznań to zachodnia Polska właśnie i myślę,że akurat te lotniska są konkretne i to bardzo konkretne.
gość_8e2ac
2015-08-18 13:51
No i dobrze, w kocu Rzeszów odczuje jak to jest rywalizować na rynkowych zasadach z lotniskiem gdzie wsparcia PPLu nie ma.
Trochę dziwne podejście. Spółka państwowa, odpowiedzialna za infrastrukturę kraju działa jak podmiot prywatny - chcemy tylko zyskowne elementy. Przerzucą problem na inny państwowy podmiot (samorządy), które z założenia raczej mają mniejszą wiedzę merytoryczną o lotniskach. Jeżeli jakieś lotnisko nie ma racji bytu to trzeba zlikwidować, a nie przekazywać problem niżej.
gość_ce673
2015-08-18 11:30
To Szczecin(52% udziałów PPL) i Rzeszów(47%udziałów PPL) mają się czego bać,a np.Bydgoszcz-tylko7% udziałów PPL może być spokojna.
gość_eefe8
2015-08-18 11:21
O tym to już wiem od conajmniej 3 tygodni.....
Ale szkoda, bo niektóre lotniska jeszcze bardziej stracą na znaczeniu, będą traktowane jak 5 koło u wozu... W ten sposób Polska Zachodnia i północno-zachodnia stracą jakąkolwiek nadzieję na jakieś konretne lotnisko i dużą ilością połączeń.... :(