Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_38b5a
2015-06-22 15:48
,, ... W ciągu doby LOT sprzedał 900 biletów do Tokio :( ... '' - prowda i to ... hi, hi, hi
usuniety
2015-06-22 15:42
W ciągu doby LOT sprzedał 900 biletów do Tokio :)
gość_b5d95
2015-06-21 21:53
Najwidoczniej KTOS chce zrobic kuku LOTowi przed ogloszeniem nowej strategii i zjazdem wszystkich prezesow STARa, ktory niebawem w Warszawie. Ciekawe tylko kto to taki? PPL, Ryan, Wizz czy ktos inny komu nowa strategia LOTu moze sie bardzo nie podobac.
przemolot
2015-06-21 20:47
A tymczasem samoloty LOTu stoją uziemione w WAW. Jak informuje przewoźnik na swoim profilu na Facebooku, z powodu ataku hakerskiego na systemy LOT.
pcharasz
2015-06-21 20:19
Co to jest JSB? Natomiast opieranie modelu linii lotniczej na wożeniu Polonii w dzisiejszych czasach jest głupotą! Sama obecność Polonii nie generuje dużych potoków pasażerskich. Ważne jest teżn ie tylko gdzie ludzie z Polski latają, ale też z regionu, a do tego ważne też są potoki po drugiej stronie, czyli np. z Japonii do Polski, czy też Czech, Węgier, itp. Przecież LOT nie zapełni samolotu do Japonii jedynie Polakami lecącymi do Tokio.
gość_f8f04
2015-06-21 20:17
Widocznie ma inne priorytety. Pisze tylko to co wiem :-)
gość_b5d95
2015-06-21 19:51
@Makswarych: ano to stoi na przeszkodzie, ze jest kilka innych rynkow niz JNB, gdzie LOT moze zdobyc pasazerow europejskich i rosyjskich, o ktorych piszesz. Potencjal ruchu na innych trasach jest duzo wiekszy niz z/do JNB. Po za tym, spojrz na to w jakim rozkladzie lataja przewoznicy do JNB, aby zapewnic dwukierunkowe tranzyty via JNB i we wlasnym hubie. Wylatuja wieczorem, leca noca do JNB, samolot stoi caly dzien w JNB i wracaja kolejnej nocy, kiedy na trasach do Am. Pln czy do Azji samolot po 2h wraca do hubu. Majac zaledwie 6-8 samolotow jak LO bedzie mial w latach 2016-17 rowniez z tego powodu JNB nie ma sensu.
Makswarych
2015-06-21 19:42
@gość_f8f04 A co stałoby na przeszkodzie, aby LO otworzył JSB? Przecież tym sposobem zdobyliby PAX'ów z wielu europejskich krajów, w tym nawet z Rosji
gość_b5d95
2015-06-21 19:26
ludzie opanujcie sie, jaki ma sens polaczenie 1-2x w tygodniu? polaczenia dalekiego zasiegu musza byc obslugiwane 4-5x tyg., aby zapewnic im wybieralnosc, a nie tylko pojawienie sie na nim pasazera przez przypadek, wiec zapomnijcie o CWB, EZE, GRU czy GIG czy JNB - zwlaszcza, kiedy rozpoczynaja ekspansje. Jest kilkanascie wazniejszych portow, niz te ktore o ktorych wlasnie wspomnialem. LOT powinien rozwijac siatke w Ameryce Polnocnej oraz na Dalekim Wschodzie. Jak dla mnie sensowne sa SIN, ICN, PVG, HKG, TPE, BKK, BOS, IAD, MIA, YUL i mysle, ze to wlasnie niektore z nich znajda sie na liscie, ktora poznamy jutro. Nie da sie bowiem, wszystkiego otworzyc od razu.
gość_f8f04
2015-06-21 17:51
W poniedzialek bedzie ogloszona Azja, Ameryka Polnocna i Europa. Nie bedzie teraz zadnych tras do Afryki ani do Ameryki Poludniowej (nad czym bardzo boleje). O pozostalych kontynentach nie wspominam z oczywistych wzgledow ;-)
gość_fa213
2015-06-21 17:03
No i znowu koncert życzeń... ;P
Makswarych
2015-06-21 13:38
@marqoos_pl TPE to zły pomysł, mało tam Polaków lata. Już lepszy byłby HKG lub SIN. Do tego, sens miałby JSB dwa razy tygodniowo i EZE/GRU. W sumie z Ameryki Południowej raz tygodniowo CWB by się przydało, bo tam duża Polonia jest.
gość_ae2b1
2015-06-21 11:32
A w BKK nie miał być CS do TPE z Eva Air? Był chyba taki artykuł, że loty WAW-BKK miały być również pod przesiadki do Tajwanu...
marqoos_pl
2015-06-21 10:04
Tokio - super! Bangkok - chyba nie. Zbyt duża konkurenca i zbyt tanie bilety. To już Tajpej lepszy czy wspomniany przez kogoś Szanghaj (też konkurencja spora, ale dużo więcej poważnego biznesu).
bosmanlechu
2015-06-20 23:54
Ja w każdym razie szczerze się cieszę, że LOTowi się jak na razie udaje wychodzić na prostą. Sam, jeśli ceny są znosne a czasy połączeń możliwe do akceptacji, zawsze wybieram LOT. Uwag mogę całą listę złożyć. Ale i tak wolę wspierać swoich.
gość_251b0
2015-06-20 21:09
Zamiast Bangkoku lepszy byłby Seul czy Szanghaj. Stawiałbym także na Tajwan - paradoksalnie to może być dość ciekawy kierunek.
gość_f6a21
2015-06-20 19:30
Czekam na Kanadę - najchętniej Montreal, ewentualnie Vancouver.
pcharasz
2015-06-20 19:18
Bangkok może być bardzo złym pomysłem. Bardzo dużo nisko-płatnego ruchu, a do tego, przynajmniej z Polski i do Polski, bardzo mało ruchu biznesowego. Do tego duża konkurencja. Premium Economy pewnie była by pełna, ale klasa C - no nie wiem... Z drugiej strony w Tajlandii produkuje się dużo elektroniki, np. dysków twardych, więc może byłby to dobry rynek dla przewozów cargo? Kto wie...
gość_6d1d0@ No coz, chyba wszyscy obstawiali Bangkok, wiec moze od 2016 roku zaczniemy wlasnie latac bezposrednio do Tajlandii :)
gość_e6420
2015-06-20 10:33
Nie sadze by ANA czy JAL zaczęły latać do WAW. Przynajmniej na razie. Byc moze bede code share ale to wszystko.