Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_39b38
2015-06-22 21:27
Zauważcie, że już teraz WizzAir ma zamówione blisko 100 maszyn, a kupuje kilka rocznie.
mechanik59
2015-06-21 16:07
W KTW od sierpnia znika również wtorkowa i jedna do SVG.
gość_b4069
2015-06-21 13:06
Co to za polityka Wizza z zabieraniem rotacji czwartkowych do Oslo z Gdańska,Poznania, Katowic i Lublina, w połowie lipca. Co tu jest szykowne przez Wizza!
gość_fa213
2015-06-20 00:09
pablakiss: pewnie będą nowe trasy, ale nie wiadomo, czy aż wysyp ich będzie, bo nowe samoloty najczęściej zapewniają też zwiększenie częstotliwości na trasach, które już są.
*
Pewnie krótko po wejściu samolotów zaczną się narzekania, że są za ciasne. Jest sporo osób, które lubią ponarzekać, zamiast pomyśleć logicznie, że tak jest właśnie w low-costach: tanie bilety, to i standard usług inny. Ja tam lubię Wizz Air. Na tle niektórych innych linii wypada całkiem dobrze. Gdyby jeszcze znieśli te opłaty za bagaż kabinowy, to już w ogóle byłoby super. Ale całkiem możliwe, że rynek to na nich wymusi.
Czasy sprzed opłat manipulacyjnych już niestety nie wrócą, kiedy były bilety po 4 i 19 złotych, ale nawet wspominać to jest fajnie ;D
Większe samoloty raczej nie spowodują obniżenia minimalnych cen biletów, raczej będzie więcej dostępnych tych po niższej cenie.
pablakiss
2015-06-19 11:45
@dario-chwilowe,., przeniesione z Poznania,,
usuniety
2015-06-19 11:23
W systemie rezerwacyjnym Wizza pojawiły się kierunki dla Wrocławia - Mediolan, Glasgow, Malme i Barcelona.
pablakiss
2015-06-19 00:25
@demar -dzieki wielkie
gość_e6420
2015-06-18 22:44
Dla mnie idea a350-1100 troche pokazuje ze airbus boi sie o to ze boeing im odjedzie swoim 777-9 i słusznie jednak to skończy sie pewnie tak jak z a340-600 czyli słaba sprzedaż. A zreszta takie wydłużanie bez konca ? Ni to ładne ni zyskowne a na pewno taki airbus byłby znacznie droższy od boeinga
Wielka odwaga WizzAir - dzięki temu zamówieniu może wejść na podium europejskich LCC (źródła podają oprócz 110 MoU także prawa zakupu na dalsze 90 sztuk A321neo).
@arahja: A350-1100 pewnie będzie o 9 segmentów (po 63,5cm) dłuższy niż -1000 (czyli razem ok. 79,5m). Powinno to dać dla standardowych 2 klas jakieś 390-400 miejsc (tylko kilka, kilkanaście mniej niż w B777-9X). To ciągle dużo, dużo mniej niż A380-800, a tym bardziej A380-900neo.
@pablakiss: Oficjalnie Airbus podał kwotę $57 mld. wg cen katalogowych.
@greg0303 czyli zamiast a380neo będzie a380-900neo? byłoby ciekawie. Co do a350-1100 nie wiem czy by to nie było kanibalizowanie programu Super Jumbo
pablakiss
2015-06-18 21:52
@greg0303 - to w sumie na jaka sume opiewaja łaczne zamóweinia Airbusa ? I jakie modele najbardziej chodliwe?
greg0303
2015-06-18 21:44
Dzięki temu zamówieniu Airbus zbierze zamówienia podczas targów Paryż 2015 na większą sumę niż Boeing.
Podobno europejski producent sonduje wydłużenie A380-800 o 6m (dodatkowe 50 miejsc) oraz zainteresowanie modelem A350-1100 (bezpośredni rywal B777-9X).
Większy A380 to również większa luka do wypełnienia pomiędzy A350-1000 i SuperJumbo.
smolip67
2015-06-18 16:46
Od kiedy dostawy A321neo?Malowanie jest ok,sporo zmian zachodzi w Wizz,wydaje mi się że idą w dobrym kirunku!
Ja także uważam to malowanie za bardzo ładne!!! Początkowo faktycznie mi nie pasowało, ale teraz widząc wizza ze starym malowaniem bardziej podoba mi się nowe malowanie.
Makswarych
2015-06-18 16:20
@mekki @gość_fa213 Nowe malowanie Wizzair nie jest aż takie złe... Moim zdaniem jest nowocześniejsze od poprzedniego, ale to kwestia gustu.
gość_d9b78
2015-06-18 16:09
no to O'Leary robi w gatki
pablakiss
2015-06-18 15:41
Nie chca popełnic tego błedu co FR,... Fr chce latac ale nie ma czym.Bedzie wysyp nowych tras ,., bo beda nowe samoloty
Dobrze, że kupią nowe samoloty, polecimy "świeżynkami" :D
gość_fa213
2015-06-18 13:24
Już kiedyś ogłosili, że "rozważają" w przyszłości całkowitą wymianę floty i pozostanie tylko przy A321. Ale to na pewno trochę potrwa. Co zaś się tyczy malowania - nie wiem, czyj to był pomysł i co ten ktoś teraz myśli, bo widać ewidentnie, że więcej jest na ten temat głosów krytycznych, niż chwalących. Zresztą ta osoba chyba słabo zna się na kolorach, bo prawie każdy przyzna, że żadne odcienie różu i błękitu po prostu do siebie nie pasują. Może to nie taka zupełna drobnostka, ale owszem, sprawa drugorzędna. Przecież lata się tymi samolotami przede wszystkim ze względu na niskie ceny, a nie ich kolor! ;>
spotter10
2015-06-18 12:21
"Mają rozmach skur...syny" jak to kiedyś powiedział klasyk. Przypomina mi to trochę zamówienia z USA. Jeżeli Wizzair obecnie posiada 61 maszyn a chce zamówić 110, to coś mi się wydaje, że przymierza się do całkowitego wycofania w przyszłości A320 i operowania tylko na A321.