Autobusy LOT-u do pięciu miast w Polsce

Autobusy LOT-u do pięciu miast w Polsce Trasy będą obsługiwane autobusami z logiem LOT-u, wyposażonymi w Wi-Fi. W przypadku opóźnienia dojazdu autobusem lub przylotu przewoźnik zmieni rezerwację, aby umożliwić pasażerom dokończenie podróży.Przewoźnik będzie obsługiwał trasę do Łodzi sześć razy dziennie. Wyjazdy spod dworca Łódź-Kaliska zaplanowano na godziny: 4:30, 7:45, 10:45, 13:15, 16:45 i 19:30, a spod...
18/06/2015 12:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c8fe5 2015-09-12 05:54   
gość_c8fe5 - Profil gość_c8fe5
Tygrysek2 przestan sie juz ośmieszac. Oblozenie w wakacje LH jest większe, bo sami turyści i biura je wykorzystują. Np duży ruch przylotowy z USA, czy IZRAELA do LUZ. Prawie 90% to jest mniejszy ruch?! Niestety udowadniasz brak wiedzy na temat tej branży.
gość_f409b 2015-09-11 22:34   
gość_f409b - Profil gość_f409b
gość_af53e: to dlaczego Lufthansa dała juz 3 razy większy samolot z LUZ?
Tygrysek2 2015-09-11 19:43   
Tygrysek2 - Profil Tygrysek2
@af53e Specjalnie sprawdziłem: To nie jest prawdą, nadal wielu pasażerów korzysta z usług LH/JP z LCJ i LUZ choć oczywiście w wakacje jest ich mniej ale to normalne (są to połączenia głównie biznesowe, turyści korzystają z lcc). Zależy to też od dnia (raz jest mniejsze obłożenie raz większe, dotyczy to obydwu portów) ale na ten moment wyniki są zadowalające. Choć co do Łodzi to może się to zmienić z dnia na dzień jak zwykle. Lublin ma obłożenia stabilniejsze choć też się zdarzają gorsze dni ale nie aż tak jak w LCJ.
gość_bb1ba 2015-09-11 19:38   
gość_bb1ba - Profil gość_bb1ba
gość_af53e skoro bus&fly jest od sierpnia, a LH miala w sierpniu oblozenie na poziomie 85-90%* w sierpniu z LUZ, to cięzko pisać tutaj o jakiejkolwiek stracie.

*wyliczone na postawie danych z UK i mniej wiecej NYO i TRF. Średni LF dla wszystkich polaczen wyniosl 92-93%
gość_7c871 2015-09-11 18:43   
gość_7c871 - Profil gość_7c871
jest mozliwośc rezerwacji bus&fly np z Radomia
michal5 2015-09-11 17:50   
michal5 - Profil michal5
@gosc_af53e co do Lublina nie masz racji, samoloty lataja dużo lepiej wypełnione niż w tamtym sezonie, w tamtym tygodniu sprzedano 134/138 miejsc w A319
gość_af53e 2015-09-11 17:35   
gość_af53e - Profil gość_af53e
Podobno Lufa straciła sporo pasażerów w LUZ i Łodzi
gość_f6970 2015-07-15 13:00   
gość_f6970 - Profil gość_f6970
Albo ściema, albo już się wycofali z pomysłu - nie ma żadnej możliwości rezerwacji bus&fly.
gość_83df4 2015-06-25 16:09   
gość_83df4 - Profil gość_83df4
a po co nam z Radomia? my mamy swoj Port lotniczy
gość_09e61 2015-06-23 09:40   
gość_09e61 - Profil gość_09e61
Ciekawy artykuł pokazujący potencjał regionów w oparciu o PKB na mieszkańca. Ciekawie wygląda Lubelskie i porównania potencjału LUZ do KTW kilka lat temu. Jednak LCJ ma o wiele mocniejsze podstawy gospodarcze w regionie. zobacz link
gość_745d3 2015-06-22 18:54   
gość_745d3 - Profil gość_745d3
"3 największe miasto w PL a statystyki lotniska mówią same za siebie. "
A mówią, mówią. Jak nie było komu latać, to i pasażerów nie było. Jak się pojawiła Adria to od początku roku jest 20% wzrostu.
ortler 2015-06-22 17:40   
ortler - Profil ortler
PLL LOT stały się de facto nie polskimi a Warszawskimi Liniami Lotniczymi i na loty międzynarodowe z portów regionalnych nie ma co liczyć. To jednak generalna tendencja, z którą trudno jest walczyć. Wszystkie loty transkontynentalne BA odbywaja się z LHR ewentualnie LGW, żaden nie startuje z EDI bądź Manchesteru; wszystkie loty transkontynentalne AF odbywają się z Paryża, etc. Jedynie LH jest wyjątkiem posiadając 2 główne huby: FRA i MUC. Taka sytuacja wynika z ekonomicznych warunków działalności przewoźników tradycyjnych, mocno naciskanych przez LCC. Nie należy więc liczyć na połączenia LOTu z portów regionalnych. Porty te to domena LCC i 'planktonu lotniczego'. Jedynym dla LOTu ekonomicznie uzasadnionym wyjątkiem może być przelot WAW - Chicago z międzylądowaniem w KRK - specjalnie dla podhalańskich Górali, dla których przesiadka z zagranicznych portach jest horrorem: nie znają bowiem żadnego języka poza swoim własnym.
gość_632a6 2015-06-22 13:42   
gość_632a6 - Profil gość_632a6
A czy Państwo obrażalscy na LOT są ślepi na fakt, że polscy pasażerowie kierują się przede wszystkim ceną, a dopiero potem wygodą połączenia? Dla kogo te samoloty lotu miałyby latać? 3 największe miasto w PL a statystyki lotniska mówią same za siebie.
gość_b70f6 2015-06-22 12:59   
gość_b70f6 - Profil gość_b70f6
gosc_49ef4: owszem, bazuje w Norymberdze, ale dokąd stamtąd lata: tylko do hubów. Co tu zresztą porównywać 3-milionowy port do LCJ...
gość_49ef4 2015-06-22 12:17   
gość_49ef4 - Profil gość_49ef4
@mietek
Może nie 100 km od MUC, ale 150 km [a ani Łódź ani tym bardziej Lublin nie lezą 100 km od Warszawy, a bardziej 150 km] ale w Norymberdze LH bazuje B737. Dziś to jest D-ABIN.
gość_f4e51 2015-06-22 12:07   
gość_f4e51 - Profil gość_f4e51
szydelmie, Warszawa nie dokłada ani grosza do LCJ, z prostej przyczyny - PPL nie ma w tym lotnisku nawet promila udziałów...i tu chyba leży pies pogrzebany, dlaczego Lot omija Łódź szerokim łukiem...proszę bardzo, niech traci, zrobią to inni:) I tu nie chodzi o przejechanie 150km, tu chodzi o zasady...jak mi ktoś pluje w twarz, to nie będę udawał, że deszcz pada...
gość_49ef4 2015-06-22 12:02   
gość_49ef4 - Profil gość_49ef4
@szydlem
Nie piszesz prawdy. Warszawiacy nie harują by utrzymać LCJ. Lotnisko jest w 95% miejskie, a w 5% wojewódzkie. Także wszystkie dopłaty sa pokrywane z pieniedzy płaconych przez mieszkańców Łodzi i w bardzo niewielkiej części mieszkańców województwa łódzkiego. Natomiast LOT jako spółka Skarbu Państwa jest firmą utrzymywaną przez wszystkich Polaków. Także łodzian.
gość_f4e51 2015-06-22 11:59   
gość_f4e51 - Profil gość_f4e51
mietku, czy samoloty LH latają do drugiego/trzeciego co do wielkości miasta w Niemczech? Pytanie retoryczne. Czy to naprawdę taki wielki problem dla "narodowego" przewoźnika oraz "huba" w Wawie, potraktować mieszkańców Łodzi poważnie i zbazować JEDEN samolot w LCJ i rotować nim dajmy na to 2-3 razy dziennie do Frankfurtu? Nie, lepiej potraktować jak ubogich krewnych, rzucić żenujący ochłap w postaci busów i kazać się cieszyć... Pytasz też o Finnair, a czy w Finlandii poza Helsinkami istnieje miasto, które można nazwać dużym? To też pytanie retoryczne.
mietek 2015-06-22 10:16   
mietek - Profil mietek
Z tego co tu czytam to wychodzi, że Łódź, Lublin i Radom to największe ośrodki przemysłu oraz biznesu w Polsce:) Utrzymują one Warszawę, Kraków oraz Gdańsk i nie wiedzieć czemu LOT nie chce tego zauważyć. Czy LH bazuje samoloty w miastach w odległości 100 km od FRA lub od MUC? Co i tak jest słabym porównaniem, bo gdzie LO, a gdzie LH. Czy Finnair bazuje gdzieś samoloty poza HEL?
gość_9bddb 2015-06-22 10:09   
gość_9bddb - Profil gość_9bddb
szydelm - w jaki sposób warszawiacy harują na utrzymanie LCJ? Możesz rozwinąć myśl?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama