gość_ae2b1
2015-06-17 00:49
gość_45a90: A np. dowożenie do obcych hubów?
gość_2239c
2015-06-16 21:01
Tak a za niedługo to będzie super baza w KTW dla ENTERKI i może cos w stylu B767 na dalekie trasy! Czas przegonic z KTW warszawski biznes stylu LOT ELO itp. i pokazac im, że sie potrafi dobrze zarzadzac firmą Życze powodzenia ENTEROWI i rozwijania skrzydeł. zawsze chetnie skorzystam. !
gość_45a90
2015-06-16 18:41
gość_33fd5 oj chłopie, mało wiesz. No ale anonimowe brednie wolno wypisywać. A może jaks konkret? Amoże LOT zaszkodził bardziej ELO poprzez starania Mikosza? Nie wiesz nic na ten temat. Może kiedyś publicznie to wyjdzie. O ACMI poniżej kosztów jakie ELO wykonywał dla LOT już wiadomo. To na niekorzyść LOT? A o tym że części do Q400 i majątek ELO likwidator rozdaje LOTowi za bezcen? Też na niekorzyść LOT?
Jeśli PP w ENT zarabia NAJWIĘCEJ a pomimo tego linia ma zyski - tym lepiej świadczy o zarządzających. BTW - samozatrudnienie w LOT też istnieje. Np, cały personel kokpitowy i część pokładowego na Q400 to jednoosobowe firmy.
gość_dc806
2015-06-16 13:35
90% prersonelu latajacego pracuje na umowach smieciowych
interesujace… tylko czemu PP w Enterze zarabia poki co najwiecej ze wszystkich linii w PL ???
gość_33fd5
2015-06-16 13:25
gość_45a90: Pamiętaj, że dzięki złemu zarządzaniu ELO pod niektórymi względami też zaszkodził LO
gość_45a90
2015-06-16 08:34
pcharasz: enterowi nikt nie pomaga.. a to co się wlicza.. A doliczyłeś do wyniku LOTu "dziwne" rozliczenia z ELO BTW (zaniżone koszty ACMI, etc)? Do jakiego kosztu to się wlicza, hę?
pcharasz
2015-06-16 00:36
gość_45a90, pomoc publiczna nie wlicza się do wyniku finansowego lotu, koszty restrukturyzacji natomiast tak.
gość_a18ba
2015-06-15 20:34
Orientuje się ktoś czy będą dywidendy? :D
gość_45a90
2015-06-15 20:07
gość_33fd5 A to wcale nie hejt, po prostu stwierdzenie faktu - pomimo medialnego sukcesu plus 100 mln LOTu, total wynik za 2014 jest minus 260 czy coś takiego.. Jeśli jest ti sukces - to tak jak w Misiu na miarę możliwości (LOTu) i nie jest to ich ostatnie słowo. Szczerze - dotychczas wydawał mi się że Eneter oscyluje wokół zera/minus, a tu niespodzianka. I powodzenia. Widocznie tam wiedzą jak robić biznes.. Na plusie, a nie na minusie w totalu ;)
gość_3dc1f
2015-06-15 20:02
90% prersonelu latajacego pracuje na umowach smieciowych
gość_33fd5
2015-06-15 19:01
18 VI- Konferencja LOTu w ambasadzie RP w Tokio, 19 VI- publikacja prospektu emisyjnego E4 (+ być może program unowocześnienia floty), 22 VI- ogłoszenie nowej strategii LOTu. Krótko mówiąc same ciekawe rzeczy się szykują w ciągu następnych 7 dni :D
gość_45a90: Jak ktoś nie umie rządzić to tak jest, a widać jak rządzili poprzednicy pana Mikosza. Co do aktualnego prezesa, poczekajmy z hejtami, bo póki co jest najlepiej od kilku lat ;)
Co do E4 to mam nadzieję, że kiedyś pójdą śladem np. Smartwings, Neos, Transavia i zaczną uruchamiać również całkowicie regularne połączenia (czyli nie jak teraz, tzn. kilkanaście miejsc na lot w sprzedaży) głównie w miejsca turystyczne, póki jeszcze tego nie zrobili FR i W6 (a ci dwaj ostatnio pokazują, że słowa pana Polanieckiego co do niedojrzałego rynku na takowych połączeniach są już nieaktualne).
Pozostaje trzymać kciuki za powodzenie oferty.
Poczekamy na prospekt - być może będzie coś o WB.
gość_45a90
2015-06-15 17:31
Można zarabiać nie robiąc "wałków" albo jałmużny od Skarbu? Można...