Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a4c81
2015-06-18 20:52
terminal dla nato by mogly bazowac sily szybkiego reagowania ok,4000 tys zolnierzy
infomodlin
2015-06-14 16:54
gość_34835@ decyzja środowiskowa zostanie zmieniona dla portu Warszawa Modlin na przełomie 2015r/2016r decyzja musi być zmieniona, bo jeśli takowej decyzji by nie było, to budowa terminala jest zbędna.
gość_3b5ed
2015-06-14 14:58
air port lublin ma za maly budynek bramka wyloty - przyloty troche ciasno trzeba to powiekszyc pas startowy przedluzyc na 3200 m plyta postojowa za mala no i cargo na ktorym zarobi nie tylko lublin ale sciana wschodnia polski to juz potrzebne ils najwyzsza jakos no i lot conajmniej 10 kierunkow w tym gdansk-krakow moze byc katowice poznan
gość_ec32d
2015-06-12 09:37
@gość_43568
Akurat Lublin planował miec większy budynek od startu. Zapewne koszty utrzymania są aktualnie niższe więc to że mniejszy pewnie i na razie jest dobrze. Ale do wylotów są tylko dwie bramki wraz z miejscami dla pasażerów - a miejsca naprawdę nie jest dużo. Licząc, że bramka powinna być używana nie częściej niż co półtorej godziny dla komfortu oczekujących daje to przy założeniu równomiernych odlotów jakieś 12-16 samolotów na dzień. W praktyce na pewno odloty nie układają się nigdzie liniowo czyli przy jakichś8-10 lotach dziennie mogą już być problemy w sensie komfortu. Na razie niby do tego daleko - acz kilka dni temu na raz stały 3 samoloty - czyli w salce odlotów był już zapewne ostry tłok. W przyszłym roku zapewne już będą dni z 6-8 odlotami i poza godzinami luzu zaczną się godziny szczytu. A kto zechce latac z zatłoczonego lotniska? Krótko mówiąc za rok trzeba będzie rozpatrzyć plan rozbudowy by za trzy lata nie było problemów z wykorzystaniem możliwości (zdaje się, że na płycie może stać na raz 5 samolotów w jednym momencie).
A że Modlin tez się rozbudowuje - to akurat niespecjalnie dziwi. Takie to zbójeckie prawo stolycy
gość_34835
2015-06-12 08:36
infomodlin:
dzięki za odpowiedź na pierwsze pytanie. Czy możesz odnieść się do drugiej kwestii:
Planowana większa przepustowość to większa ilość lotów. W związku z tym pytanie czy ilość lotów nie przekroczy dopuszczalnej liczby określonej w decyzji środowiskowej?
infomodlin
2015-06-11 23:08
gość_34835@ były takie plany aby rozbudować terminal do 5-6mln.pax po 2 moduły z każdej strony.
ostateczna wersja to 4 moduły z każdej strony przepustowość 7-8mln.pax
gość_d37f5
2015-06-11 20:28
Skorzystalem z tego lotnisko w zeszlym roku z piec razy i musze przyznac, calkiem super. Oby tak dalej,
gość_10e6c
2015-06-11 19:10
na szczęście po 2 stronie ulicy znajduje się wielki parking, o ile się nie mylę ORANGE, korzystałem z niego w zeszłym roku i byłem pod wrażeniem serwisu
gość_34835
2015-06-11 16:19
Jak jest planowana przepustowość po dodaniu 8 modułów (po 4 z każdej strony)?
Planowana większa przepustowość to większa ilość lotów. W związku z tym pytanie czy ilość lotów nie przekroczy dopuszczalnej liczby określonej w decyzji środowiskowej?
gość_84d18
2015-06-11 15:49
Może czas pomyśleć o powiększeniu parkingu, bo to co się teraz dzieje, to jakaś żenada. W piątki człowiek czeka po 20 min. żeby w ogóle wjechać i żeby okazało się ,że nie nie ma żadnych wolnych miejsc. Ludzie parkują nawet w niedozwolonych miejscach.
gość_1edf7
2015-06-11 12:03
mietek: przyloty mają jedną halę z dwoma odrębnymi wejściami (Schengen i non-Schengen). A hale odlotów są już teraz podzielone.
gość_51d68
2015-06-11 11:52
@gość_3a0b0 jakie pompowanie kasy? Akurat Modlin nie pompuje. Bronią się strefą ciążenia.
gość_3a0b0
2015-06-11 10:25
Skończy się pompowanie kasy w Ryanair i będzie klops. No ale publiczna kasa więc hulaj dusza...
"odloty non-Schengen, przyloty, odloty Schengen", a gdzie przyloty non-Schengen?
gość_43568
2015-06-11 09:33
No pewnie , że trzeba rozbudować to lotnisko bo jest za ciasno, udusić się tam można. Nawet Lublin już myśli po cichu o rozbudowie swojego terminalu, wiec w Modlinie nie ma co nad tym myśleć tylko to robić