Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2015-06-09 17:33
easyJet byłby zainteresowany uruchomieniem bazy na lotnisku Londyn/Heathrow, jeśli port lotniczy otrzyma pozwolenie na budowę trzeciej drogi startowej i tym samym zwiększyłaby się jego przepustowość.
gość_67568
2015-06-08 11:18
Może za niedługo w ogóle się zwiną z Polski, jak tu takie niskie marże są.
gość_624b0
2015-06-07 21:56
Nie chcieli bazy nawet w KRK??? To niemozliwe !!!
czyli nie sa trendy : )
gość_2b9de
2015-06-07 12:54
gość_f5ff9, "W6 też już nie miał otwierać bazy w Polsce..." - ze co? W6 to od Polski zaczal swoj rozwoj a dokladnie to od Katowic i nasz kraj to jego oczko w glowie, aczkolwiek jak potwierdza pani z Easyjeta, kokosow na tym rynku to nie ma w porownaniu z innymi.
@gość_afb66
Nie bardzo kumam o co sie do nich (fan bojów LUZ) przysadzasz?
Maja swoje lotnisko niech sie ciesza i zyja nadziejami..tym bardziej, ze w artykule jest mowa o tym, ze nie bedzie baz w Polsce, ale nikt nie mowi, ze w przyszlosci nie bedzie juz zadnych pojedynczych tras..kto wie moze kiedys EZY doda jakies pojedyncze trasy do ktoregos z polskich miast..
Chociaz z drugiej strony fanbojom z LUZ radze przystopowac z tymi marzeniami, bo nie beda raczej pierwszym potencjalnym wyborem EZY :D
adam7691
2015-06-06 23:44
nie porównujcie EasyJet z W6, tym bardziej FR, to inna kategoria chociaż też LCC
gość_55cad
2015-06-06 23:29
gość_afb66 Fufthansa również zaprzeczała że pojawi się na LUZ i co... Porównaj potencjał i markę Lufthansy i EJ. Nie znaczy że tam sie pojawią ale nie oni żądzą rynkiem w Europie i na świecie, to oni moga uczyć sie od Lufthansy a nie na odwrót.
gość_f5ff9
2015-06-06 22:58
W6 też już nie miał otwierać bazy w Polsce...
gość_b70a2
2015-06-06 22:48
gość_afb66- wszak nadzieja , podobno, umiera ostatnia. Nieprawdaż ?
gość_a9d2c
2015-06-06 22:27
tak zawsze luz. widać po czarterach jaki ma potencjal
gość_afb66
2015-06-06 22:08
Fanboje LUZ sa po prostu nie do zdarcia. Linia oficjalnie zaprzecza cos, a oni w trupa fanatycznie wierza, ze linia pojawi sie na ich mikroskopijnym lotnisku.
gość_710d1
2015-06-06 21:01
To prawda swego czasu Lufthansa była nie do pomyślenia a dziś to już normalka. Także nadzieję na przyszłość można mieć
smolip67
2015-06-06 20:51
Wątpię ale w tym biznesie jest wszystko możliwe!
gość_710d1
2015-06-06 20:42
To jak nie Modlin to może chociaż LUZ ?
smolip67
2015-06-06 20:22
dareck;Pani Prezes EasyJet wiele razy mówiła a robiła co innego tak samo Oleary i Varadi,ale fakt EasyJet to dziwna linia w UE mają dużą konkurencję i jakoś dają radę.Modlin raczej wątpię za dużo Franca dostaje kasy,no chyba że taką samą kasę dostaną!
Pełen szacun dla pani prezes za uprzejme, aczkolwiek stanowcze przecięcie wszelkich spekulacji, domysłów, przecieków i płonnych nadziei. EasyJet jest takim trochę lepszym i sporo droższym LCC więc całkiem realnie ocenia swoje szanse na zawojowanie polskiego nieba, gdzie dla masowego klienta liczy się przede wszystkim cena i gdzie większość tras to kierunki typowo pracownicze, na których lepszy serwis nie ma znaczenia. Poza tym widząc promocje FR na loty krajowe za 9zł każdy normalny przewoźnik woli poczekać aż rynek nieco okrzepnie. Ale - wbrew pozorom - jeśli EasyJet miałby coś otwierać to najlepiej by wyszedł na kierunkach wakacyjnych. Z Modlina właśnie :)
gość_964e1
2015-06-06 12:50
taaa ciekawe kiedy zobaczymy easyjeta w Modlinie :D:D:D ehehhe
gość_50884
2015-06-05 23:19
Dziwi mnie to troche bo w takich Niemczech jest tyle innych tzw tanich linii, a easyJet mimo tego tam jest bardzo widoczny, wystarczy zobaczyc jak aktywny jest w Berlinie.
No a druga rzecz to faktycznie jakis czas temu grupa tzw dyzurnych krzykaczy obwieszczala ich pojawienie sie na polskim niebie, no i co teraz? Glupio wam?
gość_dad26
2015-06-05 21:55
Oferta EZY jest dostosowana dla klienteli z europy zachodniej. W PL gdyby nie ruch turystyczny przylotowy do KRK też nie dali by rady. To że EZY nie ma jakiś specjalnych planów na PL rynku wynika także z tego iż nie specjalnie nie mieli by gdzie latać, ponieważ na najopłacalniejszych kierunkach dominuje FR i W6. Po co mają się pchać na rynek ultra tanich biletów, skoro mają zamiar maksymalizować zyski...
Nie ma co sie denerwowac, w liniach lotniczych wszystko sie zmienia jak w kalejdoskopie. Prezez Fr MOL tez mowil ze kto by chcial latac do Pl, po czym po roku zmienil zdanie I nie tylko czaczal latac ale tez stworzyl bazy.