Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
moherowy
2015-06-10 17:19
Z tym U2 to nie do końca ściema. Trwają rozmowy. Chcą, żeby wystąpili na Dniach Rzeszowa pod wielką... ;)
gość_2af05
2015-06-10 16:42
gość_059b7 Z tymi rozmowami z U2 w Luton to była chyba jakaś ściema, ale może się mylę
gość_2eb8b
2015-06-09 22:25
Nerwowe ruchy na Jasionce pokazują,że jednak skuteczność LUZ dała im trochę do myślenia. Jednak obawiam się,że to siedlisko znajomych królika może nie wyciągnąć odpowiednich wniosków.
gość_fa3f4
2015-06-09 20:25
Nie wiem ile i szczerze mało mnie to obchodzi.
smolip67
2015-06-09 19:45
gośćfa3f4;Ktoś czytał dokument o zwrocie dotacji z UE bo jak na razie to tylko pismaki coś o tym wspominały.A może wiesz ile dotychczas RZE zapłacił Francy za "promocję" regionu Podkarpacia?
gość_fa3f4
2015-06-09 18:35
gość_2eb8b Jeśli LUZ miałby taki potencjał to nie dawałby 99% zniżek pod groźba zwrotu dotacji unijnych. Zarząd w Lublinie musiał coś zrobić bo lotnisko by zbankrutowało jeśli musieliby zwrócić dotacje.
gość_2eb8b
2015-06-09 15:39
@gość_11ab1 w ubiegłym roku było 3 razy więcej, w tym ponad 2, za rok będzie 1,5 ; a za dwa lata? Tendencja jest widoczna i nie trzeba być ekspertem żeby zobaczyć który zarząd lotniska pracuje, a który symuluje.
gość_2eb8b
2015-06-09 15:36
@gość_124da te "głodowe stawki" Lublina, przy wieloletnich milionowych dopłatach do Ryana w Rzeszowie żeby w ogóle stamtąd latał to pikuś. Bazy się nie kupuje - bazę ma się dzięki potencjałowi. Może na J942 w końcu wyciągną wnioski, bo w mieleniu w kółko od kilku lat tekstów w stylu: "rozmawiamy" "negocjujemy" "już niedługo wejdą" to są najlepsi, a efektów zero no może poza rozpalaniem pieniędzmi w piecu o nazwie Ryanair.
gość_4453f
2015-06-09 13:28
gość 124da:Nikt nie zapowiada upadku Jasionki tylko marazm jeśli nic się nie zmieni w myślenia włodarzy trzymanie się Ryana jest zgubne to chyba sam widzisz że inne lotniska gonią Jasionke trzeba sprowadzić inne tanie linie aby była konkurencja bo szkoda potencjału.
gość_059b7
2015-06-09 11:28
gość_3e40c- a przepraszam , na tych rozmowach z U2 to władze LUZ już były w Luton czy dopiero polecą ?
gość_124da
2015-06-09 09:25
Lublin ma bazę bo zaoferował glodowe stawki , jasno to zostało wypunktowane w tym artykule. Wcale nie twierdzę że zarzadzanie w Rzeszowie jest odpowiednie. Ale sorry wieszczenie rychlego upadku Jasionki mnie śmieszy, przecza temu fakty, jeśli jest lepiej to czemu mam myśleć ze moze być gorzej. Wolę myśleć ze bedzie lepiej, chyba że ktoś usiłuje leczyć swoje kompleksy jak w przysłowiu o kalim który miał jedną krowę achciał dorównać sąsiadowi z dwiema krowami, zamiast dorobić się drugiej to zabił jedną sąsiadowi i mieli po równo. Takie myślenie tutaj prezentujecie.
gość_3e40c
2015-06-09 07:55
gość_11ab1 No tak..tylko wiesz ile lat dziala RZE i niech nikt nie pisze, ze lata przed UE nie maja znaczenia, bo maja i to duze. Nie chodzi o bezsensowne narzekanie, tylko realne spojrzenie na fakty. LUZ w 2 lata sciagnal baze LCC, a nasz zarzad przy naprade szekorkim strumieniu kasy z wojewodztwa ciagle spoczywa na laurach. Niestety lotnisko jest przechowalnia cieplych etacikow, ludzi z politycznego nadania.
Co po tym wzroscie, zobacz jaka mamy infrastrukture w porownaniu do LUZ. Tu nie chodzi tylko o te cyferki, bo tam po otwariu bazy tez przyjda. Chodzi o ogolna postawe.
Zdajesz sobie sprawe, ze jak wyszlo na jaw, ze wladze LUZ leca do LTN na negocjacje z U2, to marketingowcy z RZE wpadaja nagle po 2 tygodnaich na ten sam pomysl (nie wazne jakie sa szanse. W LUZ sie staraja jak moga, u nas lepiej nie mowic).
Nie ma co sie cieszyc, ze u nas jest 2, czy 3 razy wiecej, bo mamy spory terminal, hektary plyt, rownolegla droge kolowania, dluzszy pas. To jest swietne, ale utrzmanie niestety duzo wiecej kosztuje.
Takze trzeba podziwiac sasiadow, al dla naszych nalepiej przygotowac taczki, bo to, ze Ryanair za 7,5 mln rocznie zwiekszyl tylko ilosc rotacji na dostepnych juz kierukach nie jest powodem do zadowolenia. A te bajki o braku maszyn sa niewiele warte jak sie zobaczy co sie dzieje w WMI, GDN, czy KRK. Juz nie mowiac o niemieckich portach.
gość_11ab1
2015-06-09 07:18
Tak Rzeszów przespal że od kilku lat notuje ciągle wzrosty, w tym roku też prawie 10% na plus, w ubiegłym roku odprawił ponad trzy razy tyle pasażerów co Lublin w tym będzie ponad dwa razy więcej. Strach się bać. Już nie jeden wieszczyl upadek Jasionki po otwarciu A4, spadków nie ma a są wzrosty. Więc skończcie wylewanie swoich żali.
gość_20ff7
2015-06-07 16:30
RZE przespal okres kiedy inni sciagali nowe linie i to teraz pokazuje jak zle jest zarzadzane.Efekt moze byc taki ze za 2lata bedzie czewona latarnia tabeli.Mam tylko nadzieje ze jest czas na to zeby to naprawic a nie zamykac sie na Ryana.Kazde lotnisko w Polscekiedy sie rozwija jest tylko korzyscia dla nas konsumentow.
gość_5c8a2
2015-06-07 12:59
Rze ma naprawdę problem w tym roku Szczecin, Bydgoszcz, Łódź I Lublin będą gonić w ilości przewiezionych paxow Franca odpuscila Polskę walczy o rynek Niemiecki!
gość_fef92
2015-06-07 12:56
To co Rzeszowowi pod względem liczby kierunków zajęło 55 lat, Lublin osiągnął w 2 i na dodatek zdobył już bazę przewoźnika - widać gdzie jest sprawniejszy managment który nie osiada na laurach i pracuje non stop nad rozwojem.. Jasionka jest przeinwestowana, ma przerośnietą infrastrukturę (długi pas, za duża płyta, terminal, niepotrzebne drogi szybkiego zejścia) której się nie wykorzystuje, a ktorej utrzymanie kosztuje krocie. Niestety RZE przespało okres w którym rozwinął się LUZ, a KRK zwiększyło swoją dostępność dzięki A4.
gość_058e8
2015-06-04 17:42
Widziałeś reklamę LCJ w gazetkach pokładowych Adrii? Bo ja nie, więc wrzuć linka jeśli łaska. To samo z reklamami na bilboadrach i lotniskach - chętnie zobaczę. Póki co to była jedna kampania w mieście, za którą zapłaciło miasto ale jeśli nie widzisz różnicy w reklamach na nośnikach przewoźnika (czyli właśnie ukrytych dopłatach do połączeń) a realnych kampaniach na nośnikach zewnętrznych (takie kampanie robią lotniska na całym świecie i to dla wszystkich przewoźników a nie tylko lowcostów (wliczając w to Lufę , LOT itp) to gratuluje logiki. LCJ nic nie musiało przebijać bo oferta BZG to po prostu była gotówa bez żadnej konkretnej oferty przewozowej, czyli coś co dla normalnego przewoźnika jest mało atrakcyjne bo ryzyko przepalenia tej gotówy w parę miesięcy jest bardzo duże. Przewoźnicy oczekują czegoś więcej - kompletnych danych przewozowych wraz z planem marketingowym rozwoju takiego połączenia. Wtedy są w stanie realnie ocenić ryzyko i podjąć świadomą decyzję. I tyle w temacie.
gość_2eb8b
2015-06-04 15:01
Co do LCJ to reklamy w gazetkach pokładowych Adrii,na billboardach i lotniskach to też dopłata, a w jakiej innej formie są ukryte pozostałe dopłaty, to już Bóg raczy wiedzieć. LCJ przebiło ofertę BZG dla Adrii, a jak wiemy Bydgoszcz sypie gotówką aż miło, na często bezsensowne połączenia typu to ostatnie z KRK.
gość_b5ab4
2015-06-04 14:05
@gość_2faca Ryanair doklada nastepny samolot do KRK, a z Rzeszowa to godzina jazdy autostrada pod same Balice. Niestety, ale tutaj autostrada bedzie coraz bardziej przeszkadzac. Co do bazy w LCJ to moze i 2 kierunki, ale 21 rotacji tygodniowo. Nie trzeba chyba duzo, zeby to zrozumiec.
gość_2faca
2015-06-04 12:30
W Rzeszowie że nie ma bazy mimo dopłat to rozumiem jeszcze. Ale w LCJ bez dopłat i baza z 2 kierunkami? Nie potępiam tego lotniska, ale troche to dziwne. A dla RZE kongratulacje, oby jeszcze większe wzrosty były.