Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Takie już są te polskie linie... Nie latają tam gdzie jest zapotrzebowanie, tylko tam gdzie zapłacą, pomimo, ze jestem Lubelakiem, stwierdzam, ze taki Sprint Air może zrobic inne bardziej oplacalne trasy np taka o to przykladowa rotacja
SZZ-KRK 6:00 - 7:30
KRK-BUD 8:00 - 9:00
BUD-KRK 9:45 - 10:45
Potem coś skminić jeszcze zawsze można...
Czy chociażby latać do Gdańska 2 razy dziennie, bo obecna oferta to żenada
Noooo 1,5 mln za 80 lotow (40+40) to 18750zl za rejs a przy pelnym samolocie 33 miejsca to daje okolo 568zl. Wstyd poprostu....Ale pryznajmiej moga sie chwalic ze bilety po 99zl.
gość_f3a10
2015-05-13 16:54
@a8db9: lotnisko w SZZ z zasady nie doplaca, bo nie ma skad... wiec raczej trudno bedzie spelnic Twoje marzenia;-( Chyba, ze sam wylozysz kase na to polaczenie;-)
gość_a8db9
2015-05-13 10:31
Ja czekam kiedy ta firma przejmie siatkę z Krakowa do Szczecina ten kierunek jest martwy a ludzi chętnych w tym kierunku masa .
gość_1abf1
2015-05-12 17:49
A kto bogatemu zabroni?
gość_9ef86
2015-05-11 15:45
Jak dotują LOT (od x lat) to jest gitara :D
gość_fa5ef
2015-05-09 19:45
oto jak samorzadowcy potrafia przechulac kase podatnikow dotujac prywatna firme... i tak dobrze, ze chociaz to polska firma dostanie te pieniadze, a nie irlandzka czy wegierska...
gość_57767
2015-05-09 17:40
Gadanie trzy po trzy, nie znacie się i już. Tu nie chodzi o promowanie regionu albo o dotowanie jakichkolwiek połączeń. Lotnisko jest na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego i jest publicznym podmiotem rynkowym. Na zdrowy rozsądek najlepiej byłoby przekazać kasę bezpośrednio dla lotniska ale wtedy powstało by pytanie po co w ogóle jest to lotnisko i dlaczego się do niego dopłaca skoro i tak nikt tam nie lata. Więc Marszałek wpadł na pomysł, zresztą nie nowy w naszym kraju żeby uruchomić połączenie-widmo dać kasę jakiemukolwiek przewoźnikowi a następnie w formie opłat ten przewoźnik lwią część tej kasy przeleje na konto lotniska za wykonane usługi, lądowania, postoju na płycie, push-backu itp. itd. Wbrew pozorom SprintAir będzie się musiał sporo natrudzić by uszczknąć kawałek z tej kasy dla siebie. Port Bydgoszcz się ceni.....
gość_12294
2015-05-07 22:35
a ja z rodzina z wielką radością polecimy do Bydgoszczy,zwiedzimy miasto i dalej w Bory Tucholske. Rewelacja!
gość_9ef86
2015-05-07 14:38
@arahja, no czuć znawcę rynku i pewnie jakiegoś CEO linii lotniczej :D
"...ale zamawianie lotów przez trzy miesiące w tym dwa wakacyjne w firmie przewożącej pocztę i wynajmującej samoloty na zasadzie taksówki." nikt nie bronił wystartować w przetargu FR, W6, ba SkyTaxi czy Enterowi, więc w czym ból?
BTW to że per krzesło wychodzi "taniej" to rozumiem tłumaczy trwonienie kasy? :d
@arahja: a masz na myśli maj przyszłego roku?
@pede dlatego napisałem, może będą wozić po kawałku Sprintem :))
gość_56b8d
2015-05-06 16:58
No tak widze te tłumy z Bydgoszczy ciagnące do KRK wszak taka suma państwowej kasy do czegoś zobowiązuje??? Widocznie urzedasy nie zwiedziły jeszcze Wawelu i smoka a polskimi drogami to za długo dupy parzyć w stołkach więc ku wygodzie wakacje w małopolsce - a kto zabroni bawić się za państwowe pieniadze.
@arahja: co do ciekawostki :D to od kilku dni wiadomo, że w Pesie mają obsówkę i pierwsze tramwaje dotrą dopiero w czerwcu ;)
@bosmanlechu ok. zamówienie które jakiś czas temu BZG złożyło na połączenie do hub'u było jak najbardziej zasadne, tak samo jak ustalenie wymagań co do wielkości przewoźnika. ale zamawianie lotów przez trzy miesiące w tym dwa wakacyjne w firmie przewożącej pocztę i wynajmującej samoloty na zasadzie taksówki i to jeszcze do Krakowa? głupota.
(ciekawostka: bydgoska PESA od 1 czerwca do do 15 maja ma dostarczyć do Krakowa 36 tramwajów. przypadek? nie sądze! :-P)
usuniety
2015-05-06 16:04
Jestem bardzo sceptyczny co do tego, czy ta promocja regionu w ogóle będzie miała oddziaływanie. Baner na stronie przewoźnika? Już widzę te miliony osób odwiedzających stronę sprintaira. Ulotki na pokładach? Będą je czytać urzędnicy z zielonej góry albo paczki na pokładach cargo? Albo ludzie którzy właśnie na trasie do Krakowa i tak poleca? A tę naklejke na samolocie ktoś zauważy oprócz kilku spotterow i pracowników lotnisk? To wszystko absurd i to chodzi tylko o wykazanie się kilku samorządowców ale kiedy oni w końcu zrozumieja że nie tędy droga? Ile korzyści dla zielonej góry było z dotowanych lotów do gdańska czy Krakowa? Koszmar
gość_4ad06
2015-05-06 15:59
bosmanlechu- jesteś dowodem na to ze wpisy zalogowanych użytkowników tez nie powinny być zamieszczane automatycznie. Twój wpis to bujda na resorach !!!
gość_5783d
2015-05-06 15:55
Wiadomo. Ponoć na UMB mocno naciskają pewne firmy powiązane kapitałowo z KRK żeby takie połączenie było. Zwłaszcza że takich firm parę jest ... Ktoś tam do BZG też przyleci ale jednak 1,5 mln to sporo ...
bosmanlechu
2015-05-06 15:51
Ech, ludzie... Do transportu generalnie się dopłaca. Rachuek ekonomiczny jest tutaj bardzo niejednoznaczny! Ulice, chodniki a nawet miejsca parkingowe - to też jest transport opłacony z podatków. Nie myśl jeden z drugim, że jak jedziesz swoim samochodem, to ktoś do tego nie dopłaca. Więc trasa BZG-KRK musi być oceniana z poziomu profesjonalnego: czy te 1,5 mln będzie wyrzucone w błoto, czy jednak zaprocentuje. Moim zdaniem lepiej dotować loty wewnątrz kraju niż do Londynu.