Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2400e
2015-05-07 16:31
Mieszkając w Krk, staram się jak mogę unikać latania z Pyrzowic - ten dojazd, gniecenie się w busiku za 50 zł to bardzo słaby początek/koniec podróży :(
gość_e9a7a
2015-05-06 19:20
Do gość_65a98.
Zdecydowanie rękawy uzyskałyby sukces przy obecnej strukturze udziałów w rynku, już widzę jak pasażerowie Wizza czy czarterowi z radością wpuszczani są przez rękaw... Jeżeli chcesz inwestowania w takie dobrodziejstwa jak rękawy dla dwóch czy tam trzech na krzyż samolotów Lufthansy dziennie to każdy ekonomista przysłowiowo strzeli Ci w łeb. Odnośnie pasa, to jego budowa nie była spowodowana tym, że obecny był za krótki. Jeżeli nie zgadzasz się z zasadnością nowego pasa, to proponuję się dowiedzieć jaka jest główna, a wręcz priorytetowa przyczyna jego budowy, możesz być zaskoczony ;>
Tyle, że obecna droga startowa bardziej niż "lotnisko" przypomina falę na morzu. Ostatnio trzeba było zamknąć, bo się pokruszyła, ale to nic dziwnego skoro ma już swoje lata. A podstawą lotniska jest bardziej pas startowy, bo bez niego rękawy będą raczej niepotrzebne. A jej długość to faktycznie ma znaczenie drugorzędne, ale jak już się nową buduje to lepiej chyba dłuższą niż krótszą.
gość_65a98
2015-05-06 10:25
Do Gosc e9a7a
Rekawy bylyby wykorzystane natychmiast znaczaco poprawiajac Komfort obslugi pasazerow,natomiast dla kogo zostala zbudowana za wiele milionow zl.nowa droga startowa (dla kilku samolotow cargo).Jako pasazerowi napewno wygodniej Ci wsiadac do samolotu z rekawa niz do niego dochodzic lub dojezdzac.Do tego pewnie jest Ci obojetne czy A-320 lub inny tej wielkosci samolot startuje z pasa o dlugosci 2800m.czy3200m.
gość_6481e
2015-05-06 09:35
Oferowanie WZZ w KTW utrzymuje się od 2008 na mniej więcej stałym poziomie, z niewielkimi fluktuacjami. Czasem jest ogłaszany jakiś nowy kierunek, ale z reguły wcześniej likwiduje się inny lub redukuje częstotliwości. Od lat w bazie są cztery samoloty, okresowo piąty, który często tylko tutaj nocuje.
gość_67568
2015-05-06 08:54
Tak, artykuł z PB jest prawdziwy .
gość_cb94a
2015-05-06 08:14
W Gazecie PB jest artykuł mówiący ze w 2016 polecimy z KTW do Chicago i z RZE do Nowego Jorku!! Brawo!
gość_b9601
2015-05-06 00:41
Na co wy w KTW narzekacie? Mieliście ostatnio poogłaszanych sporo połączeń W6, poza tym macie niedaleko do KRK który w dużym stopniu uzupełnia ofertę. Słabo z rozwojem to jest u nas we WRO, ale w sumie siatka połączeń nie jest wcale taka zła ;)
Zgodnie z Twoją logiką to można by w martwym sezonie zostawić Warszawę, Kraków i Gdańsk :)
gość_51fd6
2015-05-05 18:14
Zwiedzanie nowego pasa, wyscigi na wrotkach na nowym pasie... fantastycznie. A w lataniu stagnacja. Dzięki bogu ten Wizz od czasu do czasu rzuci jakieś nowe/stare kierunki, bo inaczej od pazdziernika do maja można by to lotnisko zamknac i nikt by nie zauwazył.
adam7691
2015-05-05 17:17
dla gość_65a98: w POZ też nie ma rękawów i raczej nie będzie, podczas przebudowy niestety nikt tego nie uwzglednił
gość_91dce
2015-05-05 16:39
Sprowadzanie nowych linii nie jest ważne, teraz jest ważne #NewRunwayDays......!!!
gość_e9a7a
2015-05-05 16:00
Do gość_65a98:
Z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że z przekąsem odniosłeś się do sensowności nowej drogi startowej, ale przeszkadza Ci brak rękawów. Gdzie konsekwentność?
gość_91dce
2015-05-05 15:57
Jak chcecie narzekać to najlepiej tutaj --->
zobacz link
Jakoś Kraków bez rękawów uzyskał 1 miejsce wśród portów regionalnych.
Nie znalazłem nigdzie informacji, że linie będą pchały się "drzwiami i oknami po oddaniu nowego pasa", nie wspominając, że do tego momentu zostało jeszcze trzy tygodnie.
Mnie w dalszym ciągu interesują wyniki finansowe lotnisk, bo nie sztuką jest wydawać NASZE pieniądze na rozwój i potem jeszcze dopłacać liniom. W ubiegłym roku jakoś tylko cztery lotniska były na plusie. W tym Kraków i Katowice. Inwestycje robią z własnych środków, nie z publicznych. W Krakowie uznano, że konieczna jest w końcu modernizacja terminala, w Katowicach - płyta postojowa i nowy pas.
A na tym forum coraz częściej objawia się "widzimisię" piszącego GOŚCIA, a nie merytoryczne informacje.
gość_65a98
2015-05-05 12:45
Do gosc_281aa.
Wroclaw jeszcze nie,ale Modlin juz przescignal Katowice.Z trzeciego miejsca spadlismy na piate,ale za to mamy dlugi pas startowy.I gdzie sa te Linie ktore mialy sie pchac drzwiami i oknami do Katowic po oddaniu nowego pasa startowego.Jak tak dalej pojdzie to Wroclaw tez nas przescignie.36000 Pax roznicy to naprawde nie tak duzo.Jestesmy tez jedynym duzym portem lotniczym bez rekawow,a przeciez linie lotnicze coraz czesciej zwracaja uwage na wygode i komfort pasazerow.
gość_91dce
2015-05-05 11:36
Wrocław 178067pax ;)
gość_281aa
2015-05-05 11:13
Dla napinaczy: we WRO od początku roku 623366, czyli 36300 pax mniej...
gość_136af
2015-05-05 10:01
super:)