10 lat od pierwszego lotu A380

10 lat od pierwszego lotu A380 Dekadę później Airbus i jego pasja do awiacji oraz wizja podróży lotniczych nadal koncentrują się wokół modelu A380, który bardziej niż kiedykolwiek spełnia zmieniające się oczekiwania pasażerów oraz dopasowuje się do ewoluujących trendów w ruchu lotniczym, a jednocześnie generuje znaczące przychody dla jego użytkowników. Najlepiej ilustruje to sposób, w jaki linie...
27/04/2015 08:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2015-06-18 02:18   
greg0303 - Profil greg0303
Airbus podobno testuje (podczas targów w Paryżu) zainteresowanie przewoźników wydłużeniem A380-800 o 6m, aby zwiększyć pojemność pasażerską o 50 miejsc.
usuniety 2015-05-05 15:14   
usuniety - Profil usuniety
piotrek737: Cała ta sytuacja jest zagmatwana. Z jednej strony Airbus ma kłopoty z niskimi zamówieniami A380, stąd też dział marketingu wykazuje sporą aktywność. Z drugiej strony prasa amerykańska, która nie szczególnie kibicowała A380 nie zostawia na proponowanej zmianie suchej nitki. Jak będzie z tą zagęszczoną wersją zobaczymy, choć osobiście nie planuję siedzieć przy oknie. ;)
zobacz link
piotrek737 2015-04-28 16:17   
piotrek737 - Profil piotrek737
Kitsune: Tak twierdzi Airbus, tak więc dodaliśmy to do tego zdania. Tak naprawdę to nikt nie wie jak to będzie wyglądać, bo w pierwszych przymiarkach do tego projektu była mowa o podniesieniu podłogi głównego pokładu o 2 cale.
usuniety 2015-04-28 14:36   
usuniety - Profil usuniety
Zastanawiam się, kto pisał ten artykuł, dział marketingu Airbusa? "Airbus oficjalnie zaproponował również budżetową klasę ekonomiczną (Budget Economy) z 11 fotelami (18 cali) w jednym rzędzie zachowującą charakterystyczny dla samolotów Airbus komfort." - skąd wiecie, że zachowany zostanie komfort? Większość dziennikarzy lotniczych na świecie zauważyło, że przy takiej konfiguracji pasażerowie siedzący przy oknie nie będą mieli miejsca na nogi.

Ogólnie większość analityków uważa, że kończy się era samolotów czterosilnikowych na rzecz mniejszych, dwusilnikowych samolotów oferujących bezpośrednie połączenia pomiędzy mniejszymi niż duże huby portami lotniczymi.

Owszem, samolot jest cichy, ale przy tej ilości pasażerów boarding oraz oczekiwanie na bagaż z mojego doświadczenia były koszmarami, stąd też osobiście nie pałam sympatią do A380.
gość_50884 2015-04-28 01:18   
gość_50884 - Profil gość_50884
Dla mnie rowniez najcichszy samolot jakim lecialem (LH), niesamowity komfort nawet w eco.
Cieszy mnie, ze w kategorii samolotow typu jumbo A-380 okazal sie sukcesem, mam nadzieje, ze zapowiadana wersja neo zdobadzie nowych klientow, moze nawet z USA.
jedzgruszki7 2015-04-27 22:20   
jedzgruszki7 - Profil jedzgruszki7
Najcichszy samolot jakim leciałem (EK).
gość_f4e12 2015-04-27 19:52   
gość_f4e12 - Profil gość_f4e12
i właśnie takich artykułów potrzeba więcej. Dobry tekst.
gość_e083a 2015-04-27 09:29   
gość_e083a - Profil gość_e083a
Interesujący artykuł. Gratulacje dla Airbus i jego inżynierów.
Pozostaje czekać na A380neo i wersję wydłużona -900.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy