greg0303
2015-06-18 02:18
Airbus podobno testuje (podczas targów w Paryżu) zainteresowanie przewoźników wydłużeniem A380-800 o 6m, aby zwiększyć pojemność pasażerską o 50 miejsc.
usuniety
2015-05-05 15:14
piotrek737: Cała ta sytuacja jest zagmatwana. Z jednej strony Airbus ma kłopoty z niskimi zamówieniami A380, stąd też dział marketingu wykazuje sporą aktywność. Z drugiej strony prasa amerykańska, która nie szczególnie kibicowała A380 nie zostawia na proponowanej zmianie suchej nitki. Jak będzie z tą zagęszczoną wersją zobaczymy, choć osobiście nie planuję siedzieć przy oknie. ;)
zobacz link
piotrek737
2015-04-28 16:17
Kitsune: Tak twierdzi Airbus, tak więc dodaliśmy to do tego zdania. Tak naprawdę to nikt nie wie jak to będzie wyglądać, bo w pierwszych przymiarkach do tego projektu była mowa o podniesieniu podłogi głównego pokładu o 2 cale.
usuniety
2015-04-28 14:36
Zastanawiam się, kto pisał ten artykuł, dział marketingu Airbusa? "Airbus oficjalnie zaproponował również budżetową klasę ekonomiczną (Budget Economy) z 11 fotelami (18 cali) w jednym rzędzie zachowującą charakterystyczny dla samolotów Airbus komfort." - skąd wiecie, że zachowany zostanie komfort? Większość dziennikarzy lotniczych na świecie zauważyło, że przy takiej konfiguracji pasażerowie siedzący przy oknie nie będą mieli miejsca na nogi.
Ogólnie większość analityków uważa, że kończy się era samolotów czterosilnikowych na rzecz mniejszych, dwusilnikowych samolotów oferujących bezpośrednie połączenia pomiędzy mniejszymi niż duże huby portami lotniczymi.
Owszem, samolot jest cichy, ale przy tej ilości pasażerów boarding oraz oczekiwanie na bagaż z mojego doświadczenia były koszmarami, stąd też osobiście nie pałam sympatią do A380.
gość_50884
2015-04-28 01:18
Dla mnie rowniez najcichszy samolot jakim lecialem (LH), niesamowity komfort nawet w eco.
Cieszy mnie, ze w kategorii samolotow typu jumbo A-380 okazal sie sukcesem, mam nadzieje, ze zapowiadana wersja neo zdobadzie nowych klientow, moze nawet z USA.
jedzgruszki7
2015-04-27 22:20
Najcichszy samolot jakim leciałem (EK).
gość_f4e12
2015-04-27 19:52
i właśnie takich artykułów potrzeba więcej. Dobry tekst.
gość_e083a
2015-04-27 09:29
Interesujący artykuł. Gratulacje dla Airbus i jego inżynierów.
Pozostaje czekać na A380neo i wersję wydłużona -900.