Code-share airberlin i Etihadu ponownie z limitami

Code-share airberlin i Etihadu ponownie z limitami Niemiecki Federalny Urząd Lotnictwa (LBA) musi zatwierdzać wszystkie połączenia code-share przed wejściem w życie rozkładu letniego lub zimowego. W latach 2012-2014 władze zatwierdzały plany airberlin i Etihadu. W październiku 2014 r. po raz pierwszy nie zgodziły się na współpracę przewoźników. W sezonie letnim 2015 jednak cofnęły negatywną decyzję. Nie wiadomo,...
20/04/2015 08:26   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fd7ac 2015-04-21 12:11   
gość_fd7ac - Profil gość_fd7ac
mietek: tu nie ma co przybliżać, wystarczy spojrzeć na ceny LH z przesiadką i dalej UA vs LOT i dalej UA - niestety różnica jest zaporowa, LH ma JV z UA co niestety całkowicie zablokowało LO z przesiadkami dalej w USA.
mietek 2015-04-21 11:51   
mietek - Profil mietek
gość_4ccb3: Władze niemieckie raczej nie mają nic do powiedzenia w sprawie umowy code-share w USA. A mógłbyś przybliżyć temat tej umowy LH z United? Ograniczają jakoś pozostałych członków SA?
gość_4ccb3 2015-04-20 12:50   
gość_4ccb3 - Profil gość_4ccb3
Podobnie nieuczciwa konkurencja istnieje w przypadku code-share grupy LH i linii United - przez nia pozostale linie ze Star Alliance (np. LOT) nie moga liczyc na efektywny code-share na rejsach obslugiwanych przez United w USA. Czy w tym wypadku wladze niemieckie nakaza ograniczenie tej oferty i dopuszczenie konkurencji?
gość_879df 2015-04-20 12:09   
gość_879df - Profil gość_879df
9b645: A dlaczego nierównej konkurencji? Jak były podpisywane umowy z krajami Zatoki to tam jeszcze prężnych linii lotniczych nie było, więc kraje europejskie chętnie podpisywały "wolnościowe" umowy, które działały wtedy praktycznie tylko na ich korzyść i wtedy konkurencja była równa? Zgadzam się, że powszechne narzekanie na LO, że blokuje TK jest bez sensu, można narzekać na umowę międzypaństwową i władze, które są za nią odpowiedzialne. LO zachowuje się z gospodarczego punktu widzenia racjonalnie i tyle, sam nie jest zainteresowany zwiększeniem oferowania do Turcji, to na własne życzenie nie będzie się całkowicie wycinał z trasy, firma ma zarabiać, a nie robić dobrze malkontentom z KRK.
gość_9b645 2015-04-20 11:19   
gość_9b645 - Profil gość_9b645
Wszyscy psioczą na LO i rzekome blokowanie TK, a tu jednoznacznie widać lobby LH i to na nieporównywalną skalą. Prawda jest taka, że obecnej nierównej konkurencji linii z UE z linia spoza UE wspólny rynek wymaga ochrony.
gość_50884 2015-04-20 10:32   
gość_50884 - Profil gość_50884
Lufa dziala?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama