gość_281aa
2015-04-10 08:13
@gość_7a909: na dwa kolejne rekawy? Ciekawe kto sie bedzie tam dopinal, bo narazie robi to w miare regularnie Lufa, czesto LOT i czasem Wizz...?
infomodlin
2015-04-09 20:46
waldek@ sory ale ręce mi opadły jak czytam twój komentarz.
Ten temat był poruszany nieskończenie wiele razy !!!
ILS był wybudowany z środków własnych lotniska, na każdym innym lotnisku ILS buduje PAŻP!
W dniu otwarcia lotniska czyli lipiec 2012r. infrastruktura była przygotowana pod ILS cat2.
Jeśli znasz etapy certyfikacji ILS to powinieneś wiedzieć że najpierw jest certyfikacja ILS cat1. a później ILS cat2 itd....
Z powodu drogi startowej certyfikacja ILS cat1. i co idzie za tym certyfikacja ILs.cat2 został przełożona w czasie......
gość_7a909
2015-04-09 20:39
A ktoś zauważył drugi przetarg ogłoszony przez lotnisko tego samego dnia co na ILS?:)
Warszawa Modlin to nie dawno budowane lotnisko, dlatego wraz z przebudową pasa po wielkiej aferze, przystosowywany był od razu do przyjęcia ILS II. Starsze lotniska np.Gdańsk lub właśnie Wrocław muszą dopiero przystosować swoje pasy do takiego systemu co wymaga między innymi wtopienie świateł naprowadzających w pas itp.
gość_a8384
2015-04-09 13:47
pewnie dlatego ze w WMI mieli nowy pas a we Wroclawiu musza remontowac
gość_5315f
2015-04-09 13:39
gość_b61d3 Nic w tym dziwnego, bo tutaj najwiekszym problem jest oswietlenie pasa i podejscia. Gdy lotnisko jest przygotowane od poczatku, to sama procedura nie trwa dlugo, a montaz dodatkowych urzadzen jest prostrzy
gość_b61d3
2015-04-09 12:56
W WMI na ILS CATII potrzebowali pół roku, we WRO ponad 2 lata? Dziwne :/