Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a680d
2015-04-06 07:35
Bardzo fajnie, że wraz z zoną mogłem w marcu przyczynić się do wzrostów tylko lotnisko zamiast się chwalić powinna ruszyć na łowy i robić wszystko aby przyciągnąć KLM czy Air France bo moja żona ostatnio znów powiedziała: "znowu Lufthansa?!"
na koniec roku to KTW będą miały ponad 3 mln, a nie 2,5.
gość_a7021
2015-04-03 17:56
w tym tempie to na koniec roku WMI WRO i KTW beda miec zblizone wyniki ok 2,5 mln
gość_a7021
2015-04-03 17:52
2,5 mln pax bedzie jak nic w tym roku :)
sky_line
2015-04-03 17:19
Dlaczego ciągle czepiacie się tego Modlina - połączenie jak każde inne, że niby krajowe, to gorsze? Cieszy mnie ciągły wzrost wypełnienia samolotów, oby przełożyło się to na otwarcie kolejnych połączeń. Gratulacje dla pasażerów, to dzięki nam to lotnisko żyje, niestety zarząd nic wiele w tej kwestii nie robi.
gość_ffcdf
2015-04-03 16:16
Faktycznie, nowych linii nie ma, ale coś się jednak dzieje. Wiem, że każdy chciałby, żeby każdy sezon dawał 10 nowych tras, ale tak się nie da. Lufthansa i SAS zwiększa udział, pojawiły się krajówki, rośnie liczba czarterów, a kto wie, czy nowe jesienne połączenie od Wizza do Sztokholmu nie wieści rozwoju tego przewoźnika we Wrocławiu ;)
gość_e3801
2015-04-03 15:01
Generalnie wynik zamazuje realny obraz sytuacji. Na lotnisku od lat brakuje nowych przewoźników, nowych kierunków. Skory ale na wzrostach na WMI wroclaw daleko nie zajedzie.
gość_39758
2015-04-03 13:07
Ale to można policzyć skąd jest wzrost. W niskokosztowych o 25 % do liczby 93 tys. co daje około 18 tys. W krajowych o 56% do liczby 35 tys. co daje około 12 tys. W czarterach o 49% do liczby 7 tys. co daje około 2,3 tys. Razem niespełna 33 tys. a różnica wynosi 33 700. Dochodza jakieś śladowe ilości na tzw. biznesowych. I wszystko jasne. Wychodzi na to, że krajówki Ryanair nie wliczyli do niskokosztowych, bo by się wtedy liczba nie zgadzała, wyszłaby wyższa niż rzeczywista różnica (byłyby policzone dwa razy).
gość_39758
2015-04-03 13:07
Ale to można policzyć skąd jest wzrost. W niskokosztowych o 25 % do liczby 93 tys. co daje około 18 tys. W krajowych o 56% do liczby 35 tys. co daje około 12 tys. W czarterach o 49% do liczby 7 tys. co daje około 2,3 tys. Razem niespełna 33 tys. a różnica wynosi 33 700. Dochodza jakieś śladowe ilości na tzw. biznesowych. I wszystko jasne. Wychodzi na to, że krajówki Ryanair nie wliczyli do niskokosztowych, bo by się wtedy liczba nie zgadzała, wyszłaby wyższa niż rzeczywista różnica (byłyby policzone dwa razy).
gość_e328b
2015-04-03 12:57
@gość_67568-gdzie w 80% zasługa Modlina? Nieprawda- w marcu było wzrostu koło 32tys pasażerów. Rozkładowo lotów z Modlina w 2 strony( bo w niedziele były raz) 114 i przy nawet pełnej maszynie daje 21tys miejsc a przecież wypełnienie na krajówce to koło 70% czyli max 15 tys wzrostu, czyli połowa ogólnego. Zatem nie pisz bzdur. Modlin sporo pomógł, ale i bez niego lotnisko byłoby na plusie, ale o połowę niższym.
gość_67568
2015-04-03 12:33
Wzrost w 80 procentach to zasługa połaczenia do Modlina.
gość_91dce
2015-04-03 11:57
Gdyby nie WMI to by nie było tak kolorowo....
gość_281aa
2015-04-03 11:17
Ciekawe kiedy zaczną się dyskusje, czy we WRO pęknie 2.5mln pax, a na dokładkę kiedy WRO przegoni KTW?;)
spider_85
2015-04-03 10:41
Super, widzę na większości naszych lotnisk całkiem spore wzrosty :)