Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_64146
2015-04-07 18:46
Dzięki. Tak sądziłam, ale dopytuję. O zamiataniu pod dywan, zgadzam się. Likwidacja była mniejszym złem niż wypłynięcie tego szamba, które tam jest.
Niezły cyrk zrobili, masz racje.
Dziś taki żart usłyszałem, dlaczego ELO zamknęli? bo IATA zabrała licencję :D
gość_27fbb
2015-04-06 23:22
gość_64146 - ma zostać zawieszone i.. wykorzystane w przyszłości... I po co ta cała zabawa w likwidację ELO? Zamiatanie brudów poprzednich prezesów pod dywan..
gość_64146
2015-04-05 13:29
"A teraz zadaj sobie kolejne pytanie - dlaczego AOC Eurolot nie jest będzie i nie będzie zlikwidowane ;)" - możesz to rozwinąć? nawet jeżeli to w sferze przypuszczeń jest.
gość_772cf
2015-04-03 10:14
gość_9ef86 wręcz przeciwnie - świadczy to tylko o tym że ten państwowy jest mało rozgarnięty. BTW - piszesz o ELO - to teraz policz ile w sumie otrzymał ELO od państwa a ile LOT na przestrzeni kilkunastu lat. I ile LOT musiałby otrzymać dodatkowo żeby latać na propach po wyższych kosztach, bo w operacje ELO były wykonywane dla LOT poniżej rynkowych - jeszcze nie zrozumiałeś po co było ELO? TAK własne operacje - bez sensu (przynajmniej większość). A teraz zadaj sobie kolejne pytanie - dlaczego AOC Eurolot nie jest będzie i nie będzie zlikwidowane ;)
gość_a5f50
2015-04-02 15:33
Przyjemnie sie latalo. Bardzo szkoda. Teraz bedziemy klientami Lufthansa CityLine w regionach
gość_9ef86
2015-04-02 14:37
@gość_45a90 boli cię, że lata polski prywatny przewoźnik? gość_a40ab słusznie napisał, nie patrząc na sympatie i ahy ohy. ELO to była druga NARODOWA linia, która była pompowana, dotowana i unowocześniania za kasę podatników.
gość_45a90
2015-04-01 16:50
gość_44d71 - oczywiście że tak, a np. do Budapesztu i po kraju lata.. SAAB 340 Sprint Air ;) Dobre? Jedyny rejs jaki wykona dziś Q400 to czarter.. Eurolotu. Tak, czarter K2 ;)
100% racji z gość_d666c. Reszta jak klasyczne cebulaki...
gość_11777
2015-04-01 10:12
Ale Embraery są wygodniejsze, mają więcej miejsca niż te wstrętne dashe..... :/
gość_d666c
2015-04-01 09:39
Nie wiem o co chodzi z tymi komentarzami ws załóg LOTu, "starych księżniczek" itd. Co za bzdury! Nie wiem jakie niektórzy piszący mają wyobrażenie na temat obsługi pokładowej, ja latam 3-4 razy w tygodniu, mam kartę Senatora w Miles and More, i mam ogromne rozeznanie w serwisie większości linii operujących z Warszawy. Załogi mające "zły dzień" są w KAŻDEJ linii lotniczej, podobnie jak te rewelacyjne, miłe i pomocne. Zarówno eLO i LO ma naburmuszone panienki, pracujące jak za karę, jak i przemiłe dziewczyny. Zawodowo zajmuję się szkoleniami w firmach, więc to nie chodzi o linię lotniczą, ale o POLSKĄ MENTALNOŚĆ! generalnie obsługa klienta w Polsce jest na bardzo niskim poziomie w porównaniu z krajami zachodnimi, czy to samolot, sklep, restauracja, Polacy nie mają wrodzonego "customer service", bo przez 50 lat nikt tego nie oczekiwał. Doceniam jednak że zarówno LOT i eLO inwestują dużo w szkolenia załóg, leciałem parę razy w Biznesie na 787, i załogi Elite Fleet są rewelacyjne! Doskonale wyszkolone i niezwykle miłe, wolę nawet latać LOTem w Biznesie niż większością innych przewoźników europesjkich.
gość_44d71
2015-04-01 07:31
?? Czy wszystkie 10 Q400 stoją teraz na Okęciu???
gość_63ca6
2015-04-01 06:39
I co - teraz już nie będzie winnego zakupu Bombardierów? Mimo skrupulatnego zacierania śladów prokurator i tak zbierze łatwo dowody kiedy przyjdzie czas.
gość_4fc57
2015-04-01 02:13
No prosze przerzucili straty na K2 zamkneli firme a Lo od razu ma zyski. To sie nazywa panstwowe sterowanie firmami...
gość_45a90
2015-03-31 22:56
SP-EQB - stoi bida bo papiery "techniczne" nie zostały przygotowane właściwie przez LOT. Inne Q400 - też nie latają, bo generalnie zawalona jest sprawa na linii NAC/bank/odbiory samolotów. Tak to jest jak decyzje o przejęciu podejmuje się bez "na już", pod wpływem impulsu, bez żadnego zastanowienia i przygotowania. Czytaj - na tzw pałę. Czyli jak zwykle..
gość_4c862
2015-03-31 21:45
Zgadzam się, załogi eurolotu są o niebo sympatyczniejsze niż Lotu. Niby nie ma tam starszych pań, które z utęsknieniem wyczekują już emerytury, których pełno jest w Locie, ale nawet te podnoszące średnią wiekową stewardessu e-lotu zachowują się inaczej niż "stare wyjadaczki" z embraerów. Miejmy nadzieję, że te przejęte zapewne przez Lot załogi wniosą swoją uprzejmość do Lotu, a nie zostaną szybko przekonane przez podstarzałe koleżanki, że generalnie pasażerów najlepiej mieć w *****
gość_5410f
2015-03-31 19:54
"Poza "sukcesywnym" przejęciem floty Eurolotu LOT zaoferował też zatrudnienie pracownikom regionalnej linii. W procesie zatrudnienia uczestniczy należąca do LOT-u spółka LOTNIK1."
Owszem ok. 1/3 personelu pokladowego zostala przyjeta do LO. Reszta? -Wiele stewardess, ktore od poczatku tworzyly ta linie... Coz, musza sobie jakos poradzic.
gość_bf38e
2015-03-31 19:13
Szkoda, bo tam były bardzo fajne załogi,a nie jak te księżniczki i hrabiowie z dziadowskiego LOT u
gość_a40ab
2015-03-31 18:39
Prawidłowo! KONIEC Z WYRZUCANIEM PUBLICZNYCH PIENIĘDZY W BŁOTO!Ile lat musiało minąć, żeby ktoś podjął w końcu rzeczowe i prawidłowe decyzje?Ile lat utrzymywaliśmy całą flotę samolotów oraz personelu lotniczego oraz administracji bez sensu? Odpowiedź jest prosta, wiele lat tylko po to, żebyśmy dzisiaj dowiedzieli się, że zapłaciliśmy jako podatnicy 200 mln.złoty za straty tego bankruta!
Ostatni lot to Zurych-Kraków... ehh, żeby na takim portalu poprawiać...