Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam7691
2015-07-22 21:00
jak widać darmowa reklama FR się udała
Uffff! Kamień spadł mi z serca ;) Gdyby Ryanair rzeczywiście stworzył te połączenia prawdopodobnie za kilkadziesiąt lat wykończyłby cały świat!
Zatwierdził, ale odtwierdził :-)
gość_c4c89
2015-03-20 14:53
zobacz link
zatem nie poleci
gość_015f7
2015-03-20 13:13
zobacz link
Mozecie zdjac 'darmowa' reklame z glownej ;-)
gość_96877
2015-03-20 09:24
Ryanair nie poleci do USA. Zarząd owszem, zatwierdzi, ale Rada Nadzorcza nie:
zobacz link
gość_f7b87
2015-03-20 08:56
to oczywiste ze po 10 funtow bedzie 5 biletow w jedna strone, i tyle - po chwili ceny beda jak w ba vs ua aa etc etc - nie ma takiej mozliwosci zeby dokladali do lotow na dluzszy czas moze pierwszy rok, a potem musza zaczac zarabiac, a zeby zarabiac musi byc cena, to nie jest maly samolot lecacy 1/ 2 h i wraca na pelnego. o ile na tych trasach mozna zapelnic samolot bez problemow to do usa juz nie lata sie na obiad i sniadania albo po prostu zeby sie przeleciec jak to po europie czyni wielu wielu pasazerow rajanera, samolto wykona tylko 1 rotacje dziennie i tyle, poza tym 8 h lot pasazer bedzie chcial lecec wygodniej nizli jako sardynka, obstawiam ze na tym rynku polegana z cenami o ktorych juz marzą ludzie ;)
LoL. Festiwal tras prawie jak w eurolocie ;)
gość_4c862
2015-03-20 00:44
No cóż, wszystko zgodnie ze stosowana przez MOLa taktyka - nieważne co mowia, ważne zeby mówili.
gość_e81c8
2015-03-19 22:22
gość_69c89
2015-03-19 16:56
Nie wierzę z loty trans-Atlantyckie Ryanair. Po prostu nie wierzę. Zbyt konkurencyjny rynek, zbyt silna pozycja operatorów flagowych.
gość_67bc1
2015-03-19 10:03
Do czasu do kiedy będą wizy dla Polaków do USA nie będzie szans na takie połączenie FR z Polski. Przyczyna jest prosta - zbyt mały ruch. Pierwsze zapewne będą połączenia z DUB i STN. Co później ? Miasta do których przylatują amerykańscy turyści, czyli: BCN, CDG, ATH, FCO a może jeszcze jeszcze być np BUD, gdyż w obecnej chwili nie posiada bezpośredniego połączenia z USA. Pozostaje nam tylko poczekać do około 2020r. na dalszy rozwój sytuacji.
gość_d9e1a
2015-03-19 09:58
Dla Polakow, ktorzy chca za zwyczaj latac za darmo to niezla nowina. Tylko sa jeszcze wizy, bo jankesi traktuja Polske jak trzeci swiat.
gość_40f88
2015-03-19 08:19
Nie chcę was martwić ale nie wierzę w loty Ryanaira do USA z Polski w ciągu najbliższych 5 lat po uruchomieniu lotów długodystansowych. Najpierw będzie obsłużony Londyn, może Dublin a potem następne w kolejności lotniska z dużym popytem (np. Madryt, Barcelona, Rzym). Warszawa (WAW, nie WMI) jest może gdzieś pod koniec pierwszej dziesiątki lub na początku drugiej.
gość_d4d83
2015-03-18 23:10
Loty będą pewnie z WAW albo LCJ. Jako jedyne są w centrum Polski i mają długie pasy. A do NYC będą latać pewnie na EWR. No, chyba że faktycznie JFK :)
@67568: Oczywiście, że kupią. Ich B737-800 nie da rady polecieć przez Atlantyk.
Pytanie co kupią? Oprócz B787 czy A350 słychać plotki o A330neo czy nawet A321LR.
gość_40f88
2015-03-18 20:49
Oczywiście WMI nie wchodzi w grę, ale sądzę, że również nie wchodzi w grę JFK. Ryanair lata na jakieś mało znane drugorzędne (tanie) lotniska więc nie chce mi się wierzyć, że od razu wystrzelą z JFK.
gość_67568
2015-03-18 13:53
Muszą nowe samoloty kupic.
Ciekawe czy będą mieli turnaround time na lotnisku też 25 minut? :-)
gość_7c8b0
2015-03-18 13:37
Bilety to może będą i po 10 funtów, pytanie ile będzie kosztował bagaż. O ile po Europie da się podróżować z podręcznym, to do Stanów już cokolwiek trudniej. I nagle okaże się jak na innych rejsach - FR jest tani tylko w promocji lub w martwym sezonie, bo wtedy gdy chętnych jest dużo, po doliczeniu wszystkich dodatkowych kosztów bilet by FR kosztuje 700-800 zł, zaś by LOT np. 850-900, a niekiedy nawet i taniej.