greg0303
2015-03-20 17:14
Sama idea skierowania SuperJumbo na połączenia między głównymi światowymi super lotniskami (mega hubs) jest nadal aktualna. Dubaj, Londyn Heathrow, Los Angeles LAX są najlepszymi przykładami wykorzystania tych maszyn do osbługi dużej ilości pasażerów w przypadku limitu wolnych slotów. Przy dalszym wzroście światowego ruchu lotniczego zainteresowanie A380 aktualnych i nowych przewoźników powinno utrzymać produkcję tych samolotów.
@20059: Czy 200 sztuk A380 to niedorzeczność? Dokładniej to miałoby być 100 + 100 opcji. Na samą wymianę starych (po 12 latach) pójdzie więcej niż połowa.
Przy obecnym zamówieniu na 140 sztuk i korzystaniu jeszcze z leasingu (vide Amedeo) mówienie o 200 sztukach wydaje się realne, ale to przede wszystkim zdecydowany nacisk na Airbus o podjęcie decyzji.
DWC jest oficjalnie projektowany na 260 mln pasażerów rocznie. Jaki samolot i ile sztuk jest potrzebne do zapewnienia takiego ruchu? Samo 150 sztuk B777X to może być mało.
Natomiast A330 to zupełnie przyzwoity samolot. Jeśli będzie więcej chętnych to pewnie większy samolot w WAW się pojawi (lub/i częściej).
gość_c40e3
2015-03-18 20:31
Z WAW do DXB coraz częściej lata B777-300ER w konfiguracji 3 klasowej a nie ten stary rzęch A330
gość_50884
2015-03-18 19:45
747 to przezytek. W tym segmencie liczy sie tylko i wylacznie A-380
gość_20059
2015-03-18 18:36
747 nigdy nie będzie latał w Emirates bo tak jest koncepcja od samego początku... Na chwile obecną nie mają ani jednego modelu. 200 maszyn niedorzeczność ... bardziej chodzi o pokazanie konkurencji jacy to my jesteśmy gigantyczni i nieobliczalni. Z WAW - DXB dalej lata dezel 330 tacy to my jesteśmy wielcy Emiratsy ;)
gość_e083a
2015-03-18 12:01
Za kilka lat B747-8i będzie mało konkurencyjny i raczej B zdecyduje się na wygaszenie jego produkcji (ewentualnie pozostanie tylko wersja -F czyli Cargo).
Emirates mając do wyboru B777-9X i/lub A380neo nie będą rozważali B747-8i.
gość_919d2
2015-03-18 11:16
lepiej by wzięli 748 a nie te arbuzy...