Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2e2fa
2015-03-21 12:35
800 złotych do każdego pasażera dołożyć to jest wypasiony wynik-kto za to zapłacił-jak zwykle my nie łysy cwaniak z Torunia i jego przydupas na lotnisku w Bydgoszczy!!!BANDA DECYDENTÓW!!!!!!
gość_9f31c
2015-03-16 10:58
Coraz więcej mówi się o uruchomieniu połączenie BZG-KRK przez Sprint Air.
gość_ceaeb
2015-03-13 18:21
gość_fa36a I tak w BZG oferowanie po Eurolocie spadnie o prawie 9 proc. , więc BZG prawie na pewno spadnie za LCJ . Przede wszystkim Adria będzie latała 12 razy w tygodniu do LCJ z MUC i 6 razy w tygodniu do AMS , a to już da ok 49 000 oferowanych miejsc w roku. Dajmy LF : 40 % , dzięki tamu mamy prawie 20 000 pasażerów.
gość_36918
2015-03-13 17:12
Jak czytam te teksty ile ty BZG dała to śmiać mi się chce owszem w tym przypadku przepłacili i to az o 12 mln ale kurde ryany z napisami w stylu modlin ok to za darmo latają TAAAA jasne.
gość_568dd
2015-03-13 15:29
najważniejsze że nie płacą pod stołem jak niektórzy
gość_087a1
2015-03-13 14:03
Podsumowując podatnicy województwa kujawsko-pomorskiego dołożyli dodatkowo do każdego pasażera, który przyleciał Eurolotem na ich lotnisko po około 737,89 zł.
gość_c32b0
2015-03-13 10:43
Gość fa36a - tak się składa, że LCJ takie dwa loty będzie miało już od końca marca. Więc co ty porównujesz :) a twoje abstrakcyjne 2 nowe loty z BZG, to pierwsze słyszę.
gość_5783d
2015-03-13 08:31
@ fu3i
Naucz się człowieku liczyć. Średnia jest 2 razy wyższa niż piszesz. Wróć do podstawówki.
gość_fa36a
2015-03-13 07:30
gość_c32b0 - Prawda jest taka, że znasz się jak świnia na gwiazdach ;) BZG będzie miała od czerwca kolejne 2 połączenia. Jedno sezonowe i jedno całoroczne :3
W okresie od 14.04.2014 do 5.08.2014 skorzystało z nich ponad 4,5 tys. pasażerów.
Policzmy zatem. 113 dni. 2 razy dziennie czyli 4 loty (DO i Z). Zatem 472 loty w tym okresie. 4500/472 = 9,5 pasażera na lot. Nie jestem dobry z matmy, ale tak bym to liczył. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Ale jeśli dobrze liczę to w takim razie co to jest za wynik 9,5 pasażera średnio na 78 osobowy samolot???
gość_d4cbc
2015-03-12 20:52
gość_1f78d LCJ-MUC to praktycznie same transfery i ten rozklad dawał możliwość ok 70 kierunkow, co i tak dawało wiecej niz waw
gość_c32b0
2015-03-12 20:21
Ale transfery LH z Adrią z LCJ też są drogie, a liczba pasażerów wciąż rośnie. Łódź w tym roku ponownie wyprzedzi BZG i SZZ. A niestety, ale małej Bydgoszczy wystarczą te loty, które już ma, nowe nie są opłacalne. Taka jest prawda.
gość_1f78d
2015-03-12 19:32
Ale LO miało CS z BZG a Adria z CSem LH przy trym rozkładzie spina się na przylotach na tylko KILKA transferów przez MUC wiec o czym mówimy... LCJ-MUC w tej chwili to głównie ruch point 2 point. Transfery mam nadzieję dojdą po zmianie rozkładu i dodaniu wieczornego MUC.
gość_20271
2015-03-12 19:14
No to rzeczywiście, LCJ jest super. Człowieku co ty porównujesz. Jestem w stanie założyć się że LH z BZG operując tylko 4 razy w tygodniu zrobi więcej niż 15 tys pax w 11 miesięcy. Zresztą, LO też by to zrobił ale olał BZG i proponował horrendalne stawki na transfery co przełożyło się na słaby wynik obłożenia Eurolotu.
gość_5315f
2015-03-12 14:06
gość_1f78d Nie ma co porownywac. WAW-BZG w CS mialy idiotyczne stawki. LOT zupelnie olal sprawe wsoich CS-ow, ale jak widac inni widza interes i dobrze.
gość_1f78d
2015-03-12 13:36
Porównanie:
BZG-WAW 11 miesięcy, 2 a potem 3 rotacje dziennie = 15 tys. pax
LCJ-MUC 11 miesięcy 1 rotacja dziennie w kiepskim rozkładzie = 15 tys. pax