gość_5315f
2015-03-10 08:46
konradb Bzdura. Dwie rotacje do MUC i jedna do AMS przy locie ponizej 2 godz to ma byc pelne wykorzystanie samolotu? Spokojnie tutaj mozna cos wcisnac lub latac w formule W na inne lotnisko z AMS lub MUC.
Jedyny możliwy większy rozwój Adri bedzie jak dodadzą kolejny samolot bo teraz rozkład jest wykorzystany na maxa
gość_37539: chyba nie wyczułeś lekkiej ironii w wypowiedzi gość_b9921?:) Zluzuj trochę poślady, a będzie łatwiej żyć:)
gość_7d3a9
2015-03-09 14:22
Ja sądzę, że wypowiedź b9921 była ironiczna i nie można jej traktować inaczej jako swoistego sarkazmu :) trochę luzu sugeruję
gość_37539
2015-03-09 07:47
DO gość_b9921: Przeczytaj co napisałeś i zastanów się nad swoją wypowiedzią !!!
Twoim zdaniem WAW może okradać LCJ, ale LCJ już WAW nie może.
Moje pytanie: po co powstało WMI, tyle milionów, pośmiewisko z pasem startowym skoro było gotowe lotnicko LCJ wcale nie gorsze.
WNIOSEK: Twój tok rozumowania. WMI okradło LCJ.
i KTO KOGO OKRADA.
gość_a76db
2015-03-07 18:22
Z doświadczenia napiszę, że na loty via MUC są dość drogie, na rejsy do MXP czy CDG w godzinach 'businesowych' prawie zawsze bilety były powyżej 2000 zł a nie raz tylko dostęne były klasy B czy Y w cenie powyżej 5000 zł...
gość_b9921
2015-03-07 17:08
Dlaczego dziennikarze mają być przychylni do samowolki łódzkiej? Przecież w wyniku tego okradane są lotniska w Modlinie i Okęciu. W wyniku tychże działań po d..ie dostaje Lot. Łodzianie mogą się ruszyć do WAW, a nie oczekiwać lotniska u siebie.
gość_617f2
2015-03-07 15:28
To, że Adria jest zadowolona z Łodzi i chce tu otworzyć bazę z kolejnymi połączeniami jest widoczne w serii nieprzychylnych artykułów warszawskich dziennikarzy o Łodzi. Wyciąga się wszystkie możliwe preteksty, aby tylko lotnisko w Łodzi nie odebrało następnych pasażerów z Okęcia. Takie tytuły jak : Lotnisko widmo, Lotnisko w Łodzi niepotrzebne? Świadczą, że lotnisko w Łodzi znalazło swoja ścieżkę wznoszącą i dlatego zainteresowało nieprzychylnych warszawskich dziennikarzy do serii artykułów.
prizimizio
2015-03-07 12:46
Właśnie tego LCJ potrzebowało - lini, która nie będzie bała się "ryzyka", bo nikt nie lata z tego lotniska, więc nie ma co próbować. Adria pokazała, że lotnisko w Łodzi jest konieczne.
A to, że Adria nie planuje rozwoju z innych polskich miast, to jest powtarzane ciągle przez prezesa lini i rzeczników prasowych, i to od samego początku ogłoszenia bazy w LCJ. Nie wiem, czemu ciągle wszyscy są tym zdziwieni i przewidują loty w Rzeszowie, Bydgoszczy czy Katowicach. Niektórym ciężko zrozumieć, że fakt iż jakaś linia pojwia się w Polsce, to nie oznacza, że musi latać ze wszystkich lotnisk naraz?
gość_77b7a
2015-03-06 17:00
A ostatnio cos sądowali nad KTW-MUC i KTW AMS. Ciekawe czy to cos wróży.
prezesik
2015-03-06 16:09
Warszawskie linie lotnicze bardzo boli, jak coś w Łodzi się udaje, bo zdaniem ich prezesa łodzianie są do obsłużenia z Warszawy i tam się powinni pofatygować. Jest szansa, że niedługo nie będą musieli (a przynajmniej nie tak często jak teraz).
gość_48395
2015-03-06 15:00
Nie chciały warszawskie linie lotnicze, będzie Adria. I bardzo dobrze.
dpietrzak17
2015-03-06 14:17
Adria Airways z innych portów w Polsce rozważała tylko i wyłącznie połączenie MUC - RZE - MUC