Ponownie problemy z podwoziem

Ponownie problemy z podwoziem Kolejne problemy z lądowaniem samolotu taniej linii lotniczej Centralwings. Tym razem w Dublinie. W czwartek podobne problemy miał ten sam samolot (SP-LMD) podczas lądowania na Okęciu. - Podczas wejścia na pokład zorientowaliśmy się, że lecimy tym samym samolotem, który kilka dni wcześniej miał lądowanie awaryjne w Warszawie trochę się baliśmy, ale byliśmy pewni, że...
15/04/2008 09:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marian 2008-04-20 19:01   
marian - Profil marian
ja tam latałem C0 i silniki brzmiały okej - jak to silniki :)
miras 2008-04-20 18:12   
miras - Profil miras
yetino: ekspercie od samolotów. Co znaczy, że "silniki brzmiały przerażająco"? Szczekały, wyły, ryczały...? Jaka dramaturgia w tym słowie "przerażająco".
disorder 2008-04-20 18:04   
disorder - Profil disorder
Akurat te 300tki to jedne z nowszych.
yetino 2008-04-18 23:39   
yetino - Profil yetino
Kiedys pisalem na tym forum jakie przygody mialem lecac starym rupieciem 737-300 z Gatwick na Okecie. Jakos w 2006 chyba. Pisalem wowczas ze silniki brzmialy przerazajaco, komfort loty byl fatalny, obsluga absurdalnie niekompetenta. Powiedzialem wowczas ze flota Centralwings to wyslane przez warsztaty LOTu samoloty po naprawie do przetestowania - w tym archaiczna 300. Oczywiscie eksperci na tym forum zaczeli sie przesciagac w ironizowaniu tego co napisalem. Cóz - dzisiaj goraco pozdrawiam i zycze udanych lotow z Centralwings - sczegolnie milych wrazen jesli trafiecie na 300.
zuz 2008-04-17 15:19   
zuz - Profil zuz
mimis: wiem, ze to byl ogonek. Pisalam tylko ze pani Natasa jak zwykle miala inne zdanie na ten temat ;-)
gral 2008-04-17 01:24   
gral - Profil gral
nie poćwiczyła na playstation widocznie ;)
mimis 2008-04-17 00:54   
mimis - Profil mimis
Zuz: to nie był piorun tylko rzeczywiście przytarcie ogonem - pani pilotka chciała przetrenować zniżanie i lądowanie na ILS-ie, ale sterując całkowicie ręcznie. I się nie udało (wejście nad ścieżkę na początku, potem próba uniknięcia Go Around i zbyt szybkie zniżanie i za mała prędkość w końcowej fazie podejścia).
voytek 2008-04-17 00:47   
voytek - Profil voytek
a wracajac do bohaterow posta czyli kochanego C0... znow zmiany w rozkladzie.
wczoraj udalo mi sie dobic na ich infolinie i zmienic odwolany lot z 24 kwietnia WAW-EDI na 3 maja. C0 wiecej... kupilem lot powrotny EDI-WAW na 27 maja.
Lot ktory mial byc 3 maja przestal dzis istniec w rozkladzie a 27 maja zmienili godzine, poki C0 wylot o 5h wczesniej...
marian 2008-04-17 00:04   
marian - Profil marian
drugi to jeszcze okej, ale nie wiem co bym zrobił gdyby pierwszy wystartował
4tech 2008-04-16 23:58   
4tech - Profil 4tech
marian: moja sostra byla tak przerazona ze nie chciala leciec tym drugim samolotem......
marian 2008-04-16 23:56   
marian - Profil marian
gdyby pilot WIZZ'a wystartował tym samolotem za trzecim razem to bym chyba tam jajko zniósł ze strachu... oczywiście gdybym był na pokładzie :)
4tech 2008-04-16 23:44   
4tech - Profil 4tech
aynis:wiem o tym poniewaz bylem w tym czasie na LTN, a tym samolotem do kraju wracala moja siostra...
aynis 2008-04-16 22:31   
aynis - Profil aynis
Apropo: jutro lot W6 z GDN do BOH o 6 rano już odwołany.
aynis 2008-04-16 22:20   
aynis - Profil aynis
O tym nie słyszałam... Wiem, że zdarzyło im się przyziemić i parę razy ktoś wjechał w samolot: a to schodami w tylne drzwi, a to o skrzydło zahaczyli...
4tech 2008-04-16 21:31   
4tech - Profil 4tech
w 2006 w startujacym W6 z LTN do GDN dwukrotnie zgasl silnik w trakcie rozbiegu, pilot chcial trzeci raz podjac probe startu ale nie dostal zgody, samolot skolowal pod terminal i wysadzono pasazerow....po 4 godzinach przylecial inny samolot W6 i wykonal rejs do GDN....
aynis 2008-04-16 20:48   
aynis - Profil aynis
zuz: to było rok temu. Kolega siedział przy oknie przy silniku i miał dobre pole widzenia. Samolot nie lądował, a stał już na pasie gotowy do startu. Kiedy zaczął się rozpędzać po jakiś 3, 4 sekundach silnik się zapalił, samolotem rzuciło na bok, zatrzymał się, wyłączył silniki. Potem na jednym silniku podjechał za jakieś baraki, na koniec lotniska, tak żeby nikt nie widział, w asyście straży pożarnej. Tam podjechały schody, autobusy i przewieźli ludzi do terminalu.
zuz 2008-04-16 20:43   
zuz - Profil zuz
Aynis, ja znwó niedoinforomowana ;-) Kiedy w W6 wybuchł silnik? Dwa razy były iskry przy lądowaniu, raz samolot został posadzony lekko na ogonie (bądź jak tłumaczyła pani Natasza piorun walnął), ale o wybuchu nigdy nie słyszałam. To już nie jest przecież usterka kontrolki tylko naprawdę zagrożenie.
aynis 2008-04-15 23:42   
aynis - Profil aynis
Apropo rzetelności dziennikarskiej w polskich mediach - gościmy u siebie kolegę, który leciał W6 z Bukaresztu do Budapesztu, gdy silnik wybuchł. Z jego opowieści wynika, że co najmniej połowa tego, o czym się mówiło wtedy w prasie było totalną bzdurą i przesadą...
szot 2008-04-15 20:22   
szot - Profil szot
zuz: a feeeeee...
zuz 2008-04-15 19:33   
zuz - Profil zuz
Halo, jaka dziura w podłodze? Moze o kibelek chodziło ;-)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy