gość_d7550
2015-03-02 18:33
dobry rozwój lubelskiego lotniska , w 2015 powinno pęknąć 300 tys pax
gość_20894
2015-02-27 19:47
ale jak mam się wyLUZować skoro na wszystkich forach i w prasie lotniczej jest ciągła nagonka na PL Lublin, przecież należałoby dać trochę czasu na spokojny rozwój a nie wymagać od razu kokosów - jak zaznaczyłem już nie od razu Rzym zbudowano !!!
gość_fd41b
2015-02-26 22:41
gość_20894 wyluzuj chłopie.
Miesięcznie jest to ok 40-50 miesięcznie. Przynajmniej było tak kilka miesięcy temu.
Nie wiem czy to dużo czy mało.
gość_de1dd
2015-02-26 15:36
gość_20894 Jaka niezliczona ilość bizjetów w LUZ, Ty poważnie czy to sarkazm?
gość_15b57
2015-02-26 15:10
Budynek szybkiej odprawy? Co to za wynalazek ? Standardowo jest wydzielana oddzielna strefa na istniejących terminalach (jeśli są dostatecznie duże) lub po prostu fast track, a tu ktoś miał genialny pomysł budowy oddzielnego obiektu dla specjalnych pasażerów przy obecnych 2 lotach tygodniowo linią, która oferuje przeloty w klasie biznes. Megalomania na całego.
gość_20894
2015-02-26 15:06
kto to pisze takie brednie - przecież nie uwzględniono zysków z niezliczonej ilości bizjetów, które lądując w LUZ - w przyszłości przyniosą o wiele większe zyski dla regionu niz straty na początku - nie od razu Rzym zbudowano !!!
gość_45eb7
2015-02-26 15:01
Wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i zapobiegl marnowaniu pieniedzy na lotniska w małych miastach.
Szkoda, że zabrakło tego w przypadku Jasionki, gdzie wpakowano miliony w przynoszacy straty terminal i statystyki sa pompowane dopłacaniem 30 milionow Ryanairowi za wozenie polskich emigrantow na Wyspy. Jak to mowiac ciemny lud to kupi.
gość_24a83
2015-02-26 14:00
30mln straty bez spłacania kredytu... a fanatycy lubelskiego twierdzili że to głównie wina kredytu
gość_20271
2015-02-25 21:34
Słuszna decyzja. Po co rozbudować terminal skoro lotnisko może paść w ciągu dwóch lat.