gość_96877
2015-02-24 09:27
To byłaby niezła jazda, gdyby na karcie pokładowej był podany czas lotniska docelowego :D
Ludzie myślcie! A lecąc z Nowego Jorku do Warszawy czas na karcie pokładowej jest podany w czasie lokalnym czy warszawskim? W Anglii obowiązuje czas lokalny i możesz być pewny że godzina na karcie pokładowej NIE jest podana w czasie warszawskim.
zobacz na karcie i :
jeżeli twój lot ma trwać 3h z hakiem to znaczy, że czas angielski
jeżeli 2 godziny z hakiem to z polskim
Ale teoretycznie powinieneś mieć czas angielski przy wylocie z Liverpoolu.
gość_250ea
2015-02-24 02:27
Czy jeśli na karcie pokładowej z Liverpoolu do Poznania mam napisana godzinę odlotu to jest to czas Obowiązujący w Polsce czy w Anglii?
jedzgruszki7
2015-02-23 23:38
Pytanie do popierających Miami. Kto miałby latać na trasie RZE-MIA, czym i z czym? Firmy kurierskie? LOT ze swoim cargo? Jakaś linia z Miami? Błagam... Może dajmy od razy SZZ-MIA lub SZZ-JFK?
gość_9f095
2015-02-21 09:30
Na południu jest miejsce zarówno dla KTW jak i RZE na cargo. Więc fajnie by było z tym Maiami. Kiedys z KTW był Toronto ale LOT zabrał do WAW bo przecież to wstyd, że KTW maja a KRK czy WAW nie! Polityka centrali zmierza do marginalizowania wszystkich lotnisk poza WAW i KRK dlatego póki to się nie zmieni to nie możemy mówic o wolnym niebie nad Polską!
gość_88c47
2015-02-21 08:16
na tak mizerny ruch cargo w całej Polsce jedno lotnisko to więcej jak potrzeba
gość_2ae45
2015-02-20 21:37
Predzej Monki, a nie tam jakies Miami. Ludzie robcie kase, to i lotniska beda wieksze. Od liczenia nikomu jeszcze nie przybylo...
gość_c606f
2015-02-20 17:05
Na południu będzie tylko jedno lotnisko cargo i będzie to KTW. Już za półtora roku.
A te informacje o Miami - no bez żartów.
gość_2a756
2015-02-19 18:44
zaniedługo terminal pasażerski jak tak dalej pójdzie bedzie można przerobić na terminal cargo.