Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
luciusvorenus
2015-02-17 15:11
gość_b70f6; zapewne gosc_d5d9f chodziło o to, ze kiedyś CSA latał późnym wieczorem do WAW i wracał do PRG rano.... jakieś 1 - 2 lata temu zrezygnowali z tego... a co do sezonu letniego to LOT na trasie WAW-PRG będzie mieć 5 lotów dziennie (w tym z nocowaniem w PRG), a CSA tylko dwa loty dziennie, z tego co widzie na stronie CSA.
luciusvorenus
2015-02-17 15:10
gość_b70f6; zapewne gosc_d5d9f chodziło o to, ze kiedyś CSA latał późnym wieczorem do WAW i wracał do PRG rano.... jakieś 1 - 2 lata temu zrezygnowali z tego... a co do sezonu letniego to LOT na trasie WAW-PRG będzie mieć 5 lotów dziennie (w tym z nocowaniem w PRG), a CSA tylko dwa loty dziennie, z tego co widzie na stronie CSA.
gość_b70f6
2015-02-17 10:08
gosc_d5d9f: co to znaczy, że LOT wykopał CSA z PRGWAW? Sprawdziłem sezon letni i latają 3x dziennie.
gość_d5d9f
2015-02-16 23:20
Osobiscie jakos tego wszystkiego nie widze. Przewaznie 2-4x w tygodniu zazwyczaj w kiepskim rozkladzie rozklekotanym ATRem i czesto z miedzyladowaniem, co wydluza czas przelotu np. 3h z PRG do GDN. Czy to nie ostatnie podrygi, proba zrobienia czegos innego. Oni powinni tymi ATRami latac po 4-6x dziennie z PRG na kierunkach biznesowych, aby wygrywac czestotliwoscia. Wlasnie w taki sposob LOT wykopal ich z PRGWAW latajac 4, a od lata 5x dziennie wozac zarowno ruch lokalny oraz dowozac sobie do wezla. CSA dalo sobie w plecy 'budujac' wezel wielkimi samolotami typu 320/321, co bylo bez sensu - hub buduje sie regionalnymi jetami jak E-Jet, CRJ lub ew. Q400/ATR i wysoka czestotliwoscia operacji.
gość_bedad
2015-02-16 16:52
Co to za jakieś dziwaczne kierunki, taryfy, bagaże. To nie jest :CC ale narodowa linia Czechów. Słabo widzę ich przyszłość. Czyżby byli następni do odstrzału po Malevie w regionie?
gość_ce63a
2015-02-16 15:24
Mowcie co chcecie, ale mi to wyglada na ostatnie podrygi zdychajacej ostrygi. Festiwal tras, kombinacje, panika w obliczu zalamaniu sie biznesu opartego o loty do Rosji.
gość_879df
2015-02-16 14:14
Duży plus za zniesienie tzw minimum pobytu, ale jakieś kombinowanie z bagażami 8, czy 12 kg, albo 15, a 23 kg to już są konwulsje przedśmiertne moim zdaniem. Widać, że zarząd nie ma sensownego pomysłu na działalność, jakieś dziwne kierunki i szukanie kasy poza Czechami, kiedy Praga to samograj, ja bym na ich miejscu skupił się na PRG i przyjął formułę trochę lepszego LCC i niech dadzą sobie sobie spokój z tym Seulem, jeden A330 nie utrzyma całej reszty.
maciek_waw
2015-02-16 13:17
Może SAS się na to nie godzi (a oficjalny powód zawsze się znajdzie).
Wszystkie połączenia z PRG do Rosji wykonywane są A319, a zapowiadane tu połączenia ATR-ami. Jak w takim razie to pogodzą? Ewidentnie widać zwiększone zapotrzebowanie na ATR-y. Jest jeszcze kilka niezapowiedzianych tras, na których zapewne będą latać Airbusy.
A dlaczego nie otrzymali prawa do przewozu paxów na terenie Szwecji? Nie obowiązują tam wolności lotnicze i prawo do kabotażu? Czy może zdecydowali że 150km to jednak za mało
Czy ktoś obeznany w temacie może wyjaśnić zagadkę zakazu przewozu pasażerów na odcinku krajowym w Szwecji? Przecież i Czechy i Szwecja są w UE i mamy podobno otwarte niebo.
gość_7a0b1
2015-02-16 10:40
Zaczyna się festiwal tras znany z eurolotu. Nie chcę narzekać, ale chyba skończy się to tak samo dla CSA jak skończyło się dla K2....
luciusvorenus
2015-02-16 10:28
No zobaczymy co z tego wyjdzie.
Część z nowych portów w siatce CSA jest głownie obsługiwana przez tanie linie (no ale nie z PRG). Czy jeśli będzie ruch, to właśnie tanie linie nie zdublują tych połączeń z PRG, co CSA zmusi do wycofania się... chociażby z Liverpoolu itp.