Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wottek: mówimu o OLT Jetair - tak wtedy się chyba nazywali to bylo jeszcze przed Amber Gold. próbowali wtedy wielu destynacji ale niekonswekwencją pobijali nawet Eurolot. Dlatego to połączeni szybko padło.
gość_4c862
2015-02-16 01:01
arahja: Czesi nad Bałtyk? A ktorzy i po co? Czesi maja nad nasze morze porównywalnie jak do Adriatyku. Co wybierają,mto wystarczy porównać sezon w Chorwacji z sezonem nad polskim wybrzeżem. Bałtyk jest zimny, pogoda kapryśna, po co im sie tutaj tluc gdy w takiej samej odleglosci maja czyściejsza i cieplejsza wodę i pogodę trzy razy lepsza?
gość_983ac
2015-02-15 17:47
Hmmm, rozkladowa dlugosc lotu na tej trasie jakos nie powala..., cenowo tym bardziej
1 OK 774S 20JUL MO POZGDN SS1 1245P 200P/O $ E
2 OK 775S 24JUL FR GDNPOZ SS1 225P 340P/O $ E
>4P(
PNR PRICED ON 15FEB FOR TKTG ON 15FEB
* FARE RESTRICTIONS APPLY
* PRICING RULES VALIDATING CARRIER DEFAULT OK
** 20JUL DEPARTURE DATE/ 20JUL IS LAST DATE TO TICKET
* FARE MAY CHANGE UNLESS TICKETED *
1PLN/0.270694USD
TICKET BASE PLN EV USD TX/FEE USD TKT TTL USD
ADT01 42.00 11.00 111.00 122.00
*TTL 42.00 11.00 111.00 122.00
FBC ADT SPROPL
gość_70e30
2015-02-15 10:32
To nie jest kwestia tego czy to istotne czy nie. To jest kwestia PRAWDY.
gość_f815e
2015-02-14 19:29
@gość_b64f8: Skoro to nie jest to istotne to po co w ogóle o tym piszesz?
gość_b64f8
2015-02-14 18:48
OK, Turcja leży częściowo w Europie, ale do PRG latają z SAW, czyli z Azji, a poza tym to czy to aż takie istotne?
gość_f815e
2015-02-14 18:37
@gość_7d072: Czytaj ze zrozumieniem. Pytanie gość_7d072 było: od kiedy PGT jest spoza Europy? Odpowiedź jest dość trywialna, czyli od zawsze, bo PGT leży w Azji. PGT leży na wschód od Stambułu. Pytanie nie dotyczyło tego czy Turcja jest krajem europejskim czy azjatyckim.
gość_7d072
2015-02-14 18:19
gość_f815e: Turcja leży częściowo w Europie i częściowo (zdecydowanie większa część) w Azji, więc poniekąd jest to też kraj europejski. Tak samo idąc tym tokiem Rosja to Azjaci, a często są określani jako Europejczycy.
pozpiotr
2015-02-14 16:06
W końcu jakieś miłe info dla POZ :)
gość_f815e
2015-02-14 15:10
@gość_7d072: Nie ośmieszaj się. PGT leży na wschód od Stambułu, więc jak najbardziej leży w Azji. Proponuję korepetycje z geografii.
gość_12cf6
2015-02-14 13:48
@arahja
Na regularne połączenie to za krótki dystans, ale często i gęsto lata GA na trasie BWE-POZ-BWE. Nie mówię że codziennie, ale 2-3/tydzień to minimum.
solokhumbu: To że jest to jedna grupa kapitałowa VW to nie znaczy że jakiś istotny ruch między tymi dwoma miastami generują jej pracownicy. Jeśli tak miałoby być to dlaczego nie latają w pobliże Wolfsburga czyli np. do Hanoweru. Prędzej Targi Poznańskie wygenerują więcej paxów na tej trasie
gość_7d072
2015-02-14 13:15
Serio w PRG są wysokie stawki? Ale wyższe czy niższe niż w WAW? Podobno U2 nie lata do nas z powodu stawek a do nich tak.
gość_b64f8: Od kiedy PGT jest spoza Europy? Jak już co to z poza UE ;)
gość_b64f8
2015-02-14 12:46
WIZZ i RYAN gorzej rozwijają się w PRG nie tyle z powodu stawek, ale olbrzymiej konkurencji. W Pradze obecne są praktycznie wszystkie europejskie LCC i LCC podobne z easyjet na czele, a nawet poza europejskie (flydubai, pegasus), do tego jeszcze własny smartwings, stąd pomimo braku dominującego przewoźnika z rozbudowaną siatką, można polecieć na olbrzymiej ilości kierunków.
LOT do Brna, czy Ostrawy raczej nie miałby większego sensu, tam poza Pragą inne lotniska są zupełnie marginalne. Dojazd z Brna do Pragi jest relatywnie szybki, tani i w szerokim wyborze.
solokhumbu
2015-02-14 12:06
arahja: na pewno również w znacznym stopniu pod pasażera biznesowego. Bądź co bądź poznański (i wrótce też wrzesiński) Volkswagen i podpraska (Mlada Boleslav) Skoda to wsólny właściciel... Jeszcze w czasach poprzednich lotow POZPRG te male Saaby puste nie latały, pomimo cen znacznie bardziej zaporowych (1200 - kupując na ich www, 600-700 kupując na
zobacz link). No i pammiętajmy, że dojazd lądem z POZ (o GDN już nie wspominam!) najwygodniejszy nie jest...
Choć na pewno błędem OK jest czas lotu POZGDN - spokojnie mogłaby być 1h.
idealne połączenie na city break, również dla czechów nad morze. CSA jest tak słabo rozpoznawalne w Polsce że nie wróżę pełnych samolotów, połączenie pewnie bardziej pod czeskiego pasazera
gość_e74c3
2015-02-14 11:43
@jjemiolo, tylko ze wlasnie ten wydluzony i to znacznie czas jest wlasnie tym, co sprawia, ze polaczenie staje sie znacznie mniej atrakcyjne. Do tego dochodzi cena, ktora w CSA tak czy siak jest wysoka, a wzrasta tez przez to ze jest to miedzyladowanie, bo powiedzmy sobie szczerze - dodatkowe ladowanie i start oraz czas operacji nie sa za darmo i kto poniesie te koszty? PAX
gość_83e19
2015-02-14 11:39
Ciekawe jak sprawdziłyby się loty z Warszawy do Ostrawy albo Brna by LO. czy byłby potencjał na przesiadki, bo na P2P to raczej za słabo.
gość_258d5
2015-02-14 10:09
Czy ktoś może mnie oświecić dlaczego POZGDNPOZ to wg OK rejsy 75min ? Nad WAW będą lecieć czy jak ? To wszak max 300km.
jjemiolo
2015-02-14 01:58
Zgoda z przedmowcami ze czas wydluzony przez miedzyladowanie ale dwa lotniska stwarzaja wieksza szanse na powodzenie niz gdyby tylko jedno bylo. A do redakcji: dlaczego ta grafika sugeruje dwie oddzielne trasy podczas gdy jest jedna? Jak to sie ma do tekstu ze powstaje tez trasa krajowa?