Amerykanie nie chcą bliskowschodnich konkurentów

Amerykanie nie chcą bliskowschodnich konkurentów Prezesi Delta Air Lines, United Continental oraz American Airlines we wspólnym wywiadzie dla "WSJ" podkreślili, że przewoźnicy z Kataru i Zjednoczonych Emiratów Arabskich stanowią nieuczciwą konkurencję wobec innych linii lotniczych, a tym samym szkodzą całej branży. Kraje w rejonie Zatoki Perskiej od dawna stosują politykę otwartego nieba, która wspiera rozwój...
08/02/2015 10:06   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
misiok 2015-02-13 10:40   
misiok - Profil misiok
mietek - inwestycja w firmę, czyli zakupienie samolotów jest czymś innym niż dofinansowanie działalności firmy. Amerykanie też kiedyś pierwszy samolot musieli kupić, ale nie można tego rozpatrywać w kategorii dofinasowanie. A że szejk miał gest i na początek dla linii wyłożył kasę na taką ilość sprzętu to już jego wizja startu firmy "z grubej rury" :)
gość_aeddb - ZEA mają ropę i to nie mało, ale ograniczają jej wydobycie i na dzień dzisiejszy przychody z ropy stanowią zaledwie 9% PKB, bo rozwinęli z wcześniejszych przychodów z tejże ropy inne sfery działalności. Ropa pod ziemią się nie psuje, a będzie potrzebna jeszcze długie lata, choćby w przemyśle chemicznym, więc nie ma sensu wyczerpywać swoich złóż tak jak to robi np. Rosja.
mietek 2015-02-12 15:35   
mietek - Profil mietek
W Dubaju podatku dochodowego może i nie ma ale za to jest masa innych i zwykle wyższe. Co do dotowania przewoźników z zatoki to ja jakoś nie wierzę, że oni tak sami się rozwinęli w tak krótkim czasie i zamówili, między innymi, 100 A380...
gość_aeddb 2015-02-09 13:35   
gość_aeddb - Profil gość_aeddb
@gość_8478a
Co najmniej do Emirates szejki nic nie dodają. W raportach tego w każdym razie nie ma.
Z resztą jaką kwota byłoby to Emirates wspierane?
całe kraj się zrzuca na zabawę dla Szejka? i to mimo bardzo niskich podatków (braku podatków) i faktu, że w Dubaju praktycznie nie ma ropy?
gość_424d7 2015-02-09 13:11   
gość_424d7 - Profil gość_424d7
@gość_8478a - wolny rynek, takie jest życie. To że sąsiad jest zwolniony z podatków bo wyprowadził się gdzie indziej to mam mu dom podpalić albo donieść na niego bo ma lepiej niż ja? Błagam...
gość_8478a 2015-02-08 23:51   
gość_8478a - Profil gość_8478a
Bardzo dobrze. Szejk pompuje ile wlezie kasy w swoje linie, a tamci jak mają z nimi konkurować?
gość_5f9e7 2015-02-08 22:10   
gość_5f9e7 - Profil gość_5f9e7
Amerykanie chcą walczyć z "nieuczciwą" konkurencją nie dopuszczając do zwiększenia konkurencji? Ciekawe...
gość_85cd9 2015-02-08 21:07   
gość_85cd9 - Profil gość_85cd9
Emirates bije na głowę wszystko co mają do zaoferowania Amerykanie, o to tyle szumu. A paliwo to gadają bzdury, Emirates płaci tyle samo ile inni.
krzysiekl 2015-02-08 12:32   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Poza tym te linie wcale nie są takie wyraźnie tańsze. Dla kogoś lecacego do/z portu macierzystego danej linii (czyli bez przesiadki) mogą być nawet najdroższą opcją. Program lojalnościowy np. Emirates też jest obecnie dosyć słaby i ma być chyba jeszcze gorszy.

Po prostu mają ofertę na dobrym poziomie. Mają też taryfę wspierają chęć latania z nimi z przesiadką ale i tak tu wiele innych liniach jest w podobnej cenie albo i tańszych.
gość_68326 2015-02-08 11:00   
gość_68326 - Profil gość_68326
Dla mnie amerykańska branża lotnicza to jedna wielka mafia. To kolejny dowód na to.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy