gość_dd8e0
2015-02-05 09:31
Szkoda tego samolotu, ale tu pewnie utrzyma sie tylko A-380 ktory jest w swojej klasie o wiele bardziej konkurencyjny. Z niego da sie jeszcze wiele "wycisnac", 747-8 po prostu tu nie da rady. Emirates na pewno zostana przy airbusie.
greg0303
2015-02-05 02:35
Boeing podobno zaproponował sprzedaż 100 maszyn B747-8I liniom Emirates Airlines. Wstępną ofertę przedstawiono szejkowi Ahmed Bin Saeed Al Maktoum. Prezes przewoźnika, Tim Clark, wielokrotnie powtarzał, że dubajskie linie nie są zainteresowane modelem B747-8I/F. Emirates Airlines zamówiły samoloty B777X, których wersja -9X zabierze na pokład ponad 400 pasażerów w konfiguracji trzech klas podróży.
Los B747-8 jest przesądzony, ale dzięki Air Force One jeszcze przez wiele lat będziemy go widywać (przynajmniej w TV).
Natomiast A380 dzięki NEO może przedłużyć życie o jakąś dekadę, ale potem (tzn. ok. 2030) - może być ciekawie - kolejne NEO, czy też A350-1100 (A351-900) zostanie modelem flagowym?
gość_747dc
2015-01-30 16:29
A380 się utrzyma jak wprowadzą NEO, sam prezes Emirates w jakimś wywiadzie mówił, że jak wprowadzą neo to zamówią.
usuniety
2015-01-30 15:44
Zamówień na pasażerski 748 to raptem 51 sztuki z czego dostarczono już 26 sztuki, do dostarczenia 25 z czego 4 dla Transaero (sadze że nic z tego nie będzie). Ale sądzę że program 748F będzie kontynuowane ten się dobrze sprzedaje :)
Bardzo szkoda końca programu B747...Ciekawe czy program A380 się utrzyma czy podzieli losy B747.
gość_e083a
2015-01-30 09:42
Zamówienie B747-8i jako Air Force One chyba nikogo nie dziwi.
Zakończenie 50-letniej historii programu B747 też będzie symboliczne.
Potem za chwilę urodzi się nowe (mini) Jumbo czyli B777-9X. Znak czasów.