spotter10
2015-01-23 09:34
Każda katastrofa lotnicza to jest suma wielu, małych czynników. Nigdy nie ma jednej, bezpośredniej przyczyny. Bo zdarzają się sytuacje, że będzie 20 czynników i nic się nie stanie, ale gdy będzie ten 21., to już się stanie. I nie koniecznie on musi być powodem, bo gdyby np. on się pojawił, ale nie było np. 3. czynnika, to katastrofa by się nie wydarzyła.
gość_1076e
2015-01-23 07:43
gość_4ed1f na tej wysokosci na pewno uzywali autopilota, ale np jezeli wpadli w jakis ostry prad wznoszacy, to autopilot mogl sie wypiac, podobnie jak przy duzej turbulencji.
gość_4ed1f
2015-01-22 23:11
Pytanie do ekspertów: dlaczego piloci nie używali autopilota do zmiany wysokości?
gość_f261f
2015-01-22 22:37
heh samo wpadniecie w przeciagniecie to napewno nie powod ze samolot sie rozbil bo piloci sa przeszkoleni na na takie sytuacje.... poprostu musza dziub samolotu opuscic w dol zeby nabrac predkosci i sytuacja powinna byc opanowana ale tam najwyrazniej inne czynniki wplynely na to ze sie rozbili a na bank samo przeciagniecie nie bylo powodem katastrofy. Poczekajmy na koncowy raport :)
gość_35d63
2015-01-22 21:54
Jest to kolejna katastrofa w której piloci doprowadzili do przeciągnięcia na wysokości przelotowej. Moim zdaniem wina leży gdzieś w nieodpowiednim wyszkoleniu pilotów.
O diabła!!!! Przeciągnięcie to bardzo niebezpieczna rzecz. Tyle już było katastrof z powodu przeciągnięcia. Jednak trochę się pilotom nie dziwię bali się że zginą w burzy a tu wpadli na przeciągnięcie. Kolejny odcinek serii "Katastrofa w Przestworzach" na National Geografic Channel. Czy to musiało się stać?
greg0303
2015-01-22 17:43
Kolejna katastrofa na wysokości przelotowej i w trudnych warunkach atmosferycznych. Do przeciągnięcia doprowadzili również piloci Air France 447.