Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2ff7a
2015-03-16 18:53
gość_f0c51: No bez przesady. W Enterze też dbają o samoloty.
gość_f0c51
2015-03-16 15:30
pede: oczywiście, ze nie pierwszej generacji, mialem na myśli - 400, 500... A propos Lufthansy, serwis tych 25letnich musia byc nienaganny. Zapewne nawet te10 letnie, które użytkuje Enter to tak jak 15,20 letnie w Lufthansie... Boeing 737-700, 800, 900 nawet juz dzis to nie jakas nowosc.
gość_25c14
2015-03-15 18:14
gość_d0219: Oj żeby tylko pełnoletnie, skoro mają już niektóre ok. 25 lat (a jeszcze niedawno mieli we flocie 28-letnie) ;)
gość_d0219
2015-03-15 15:43
Ojtam, wiek samolotu nie ma az takiego znaczenia jak sa dobrze eksploatowane i pielegnowane.
Niektore 737 Lufy sa juz "pelnoletnie" i sa w nienagannym stanie.
gość_25c14
2015-03-15 13:10
adam7691: Spokojnie, przyjdzie czas i na nowe (bądź dosyć nowe) samoloty. Taki QS jeszcze zaledwie parę lat temu miał maszyny w podobnym wieku, co dzisiaj E4 chociaż istnieją już od 1998 roku, a Enter dopiero od 2010 ;)
adam7691
2015-03-15 00:33
leciełam kiedyś ENT do Bułgarii, naprawdę są soko,
ta linia zasluguje nowsze samoloty, ale cż lata się tym na co nas stać....
@gość_57fd1: To Enter ma 737 pierwszej generacji? O kurcze, muszę się przelecieć!
gość_57fd1
2015-03-14 19:18
Waldek; To prawda. Niestety wiek B 737 pierwszej generacji jest w Enter Air jeszcze wyższy. Nawet do 21 lat w niektórych użytkowanych samolotów... Oprócz wieku jest np. serwis, ale sam wiek nie jest bez znaczenia. Powinni to rychle poprawić i zmienić awaryjne samoloty na B 737 700 lub 737 800 do 10 lat.
gość_2a367
2015-01-22 11:46
Enter chyba szykuje na sezon letni trochę połączeń regularnych (albo znów sezonowych czarter-mix), ponieważ na ich stronie od jakiegoś czasu widnieje informacja "Oferta lato 2015 już wkrótce !". Poza tym na ULC jakiś czas temu znów pojawił się wniosek o TLV, tylko tym razem z WAW i KTW 7x tygodniowo. Coś czuję, że zapowiada się ciekawie ;)
Bardzo dobrze. Już nie mogę się doczekać następnych samolotów w ich flocie. Jedyne co chciałbym żeby poprawili to wiek samolotów. Na szczęście ich Boeingi 737-800 mają około 15 lat każdy, to jeszcze nie tak źle ale Boeingi 737-400 niech jak najszybciej wymienią. Jeszcze raz POWODZENIA Enter Air!!!!!!!!!!!!!!
gość_4fa34
2015-01-21 15:44
@spotter10
Też trzymam za nich kciuki, bo to polska firma i aż miło patrzeć gdy się rozwijają.
Co do szerokiego kadłuba to jestem sceptyczny, bo po pierwsze wbrew pozorom rynek na takie czartery jest w PL bardzo płytki, a po drugie w chwili obecnej nikt nie przebije oferty LOT, który ma do wyboru wypasanie swoich 787 na płycie bądź łapanie jakichkolwiek lotów charterowych. Ergo zaniża i będzie zaniżał ceny.
spotter10
2015-01-21 12:48
Pięknie. Naprawdę ładnie się rozwijają i trzymam za nich kciuki. Przydałoby się jeszcze, aby zainteresowali się większymi maszynami, by móc obsługiwać dłuższe trasy charterowe. Bo lecieć 737-800 dłużej niż 5h to już robi się męczące.