AZ zostało "sprytnie" dofinansowane przez państwowe spółki działające na zasadach wolnego rynku. Więc teoretycznie na papierze wszystko wygląda ok.
gość_f6dd7
2015-01-12 19:33
Szkoda .Jednak cala nadzieja w Aegeanie ktorej kibicuje,by Ryanair nie przejal polaczen z Cypru !
gość_847dc
2015-01-10 12:24
gość_d7490: Właśnie i dobrym przykładem jest pożyczka Lufy 400 mln euro kilka lat temu. Ale jak to mówią: "są równi i równiejsi". Ja tam się cieszę, że pomoc dla naszego LOTu została uznana za całkowicie legalną (co świadczy oczywiście o tym, że przesłana do KE strategia na najbliższe lata ma duże szanse na przyniesienie rentowności) i to oznacza koniec problemów a od końca tego roku rozwój ;) . Szkoda mi Cyprusa, po 68 latach upadek, Eurocypria runęła 5 lat temu. Istnieje jeszcze jakiś cypryjski przewoźnik? ;/
gość_d7490
2015-01-10 11:17
Ciekawe jest rownież to, ze szanowna KE nie widzi problemu jak dofinansowane są giganty takie jak LH, AF czy tez wiecznie upadająca AZ!!!
Ciekawe ile jeszcze linii upadnie w przyszłości przez miłościwie nam dyktującą warunki KE...
gość_4d5fd
2015-01-10 00:12
Absolutnie zgadzam sie z "jsg". Niestety zaraza zwana FR i LH doprowadzi jeszcze do zniknięcia wielu linii. Na sam koniec jak juz wykosza konkurencje bilety bedą tak drogie, ze wszyscy miłośnicy tych dwóch linii przesiada sie do autobusów i z łza w oku bedą wspominać promocje :)
gość_fbfe9
2015-01-09 23:20
@czapl1997 Jeśli tyle wiesz o lotnictwie co o rolnictwie to gratuluję o.O
Niestety, nieuczciwa konkurencja FR daje o sobie znac. Szkoda Cyprus, szkoda Maleva.
czapl1997
2015-01-09 22:47
Tak to jest, jak się podlega ZSRE. U nas rolnicy biorą na traktory, a kupują sobie osobówki i nikt nie raczy ich skontrolować.
usuniety
2015-01-09 22:19
Jeszcze trochę, to w niektórych państwach, narodowym przewoźnikiem będzie RYANAIR, bo państwowy przewoźnik się zwinął. Szkoda Cyprus-a, że podzielił los MALEV-a.