przemolot
2015-01-20 13:59
Lufthansa zwiększa oferowanie z WRO do FRA. Dodatkowy wieczorny lot po 19-tej. Poza tym wszystkie operacje będą realizowane większym samolotem.
Wzrost o 8-10% rocznie należy pochwalić. Przydałyby się jeszcze pozytywne wyniki finansowe i faktycznie ten ILS II kat.
Jeśli taki poziom wzrostu będzie w kolejnych latach (a co najmniej taki jest oczekiwany) to będą musiały pojawić się także nowe kierunki.
gość_7a909
2015-01-08 18:40
A kiedy Amsterdam? A kiedy Wiedeń? Kiedyś wspominało się coś o obu w kontekscie K2.
Powiem tak: nie ma co liczyć moim zdaniem... Zarząd nic nie robi. Cytując lulka89 z forum skyscrapercity: "Niestety, z punktu widzenia władz portu można wpaść tylko w samozachwyt. Piękny terminal jest? Jest. Wzrost jest? Jest. Jakies tam nowe czartery czy kolejna rotacja do FRA jest? Jest.
Ludzie ktorzy w tym nie siedzą tak mocno jak osoby tu piszące (czyt. właściciele) nie mają sie czego uczepić w stosunku do rozwoju portu." I taka smutna prawda...
gość_74b03
2015-01-08 17:18
Czy ktoś wie o co chodzi z tym ILS II we Wro? Przygotowania do nirgo były już około 3 lata temu i nadal go nie ma. Temat co chwilę wraca i nadal go nie ma. Okaże się ,że Gdańsk będzie miał wcześniej. Ktoś coś wie konkretnego?
No wlasnie moze jak sie ten drugi agent paliwa pokaze to pokaza sie inni przewoznicy. W 2015 ma zaczac dzialac ILS II kat.
gość_4e30c
2015-01-08 15:59
A kiedy będą loty z Wrocławia do Bergen bądź Stavanger?
gość_e328b
2015-01-08 15:41
Port nie musi, jedynie Komisja Europejska ZALECA by na lotniskach obsługujących powyżej 2 mln było min 2 dostawców paliw. Agent to inna bajka- może zwiększyć atrakcyjność wejścia linii, ale te już są i mają inne porty w okolicy(Kraków, Berlin,Praga) niż Wrocław.
gość_ad990
2015-01-08 15:01
a literalnie z czego wynika ten obowiazek drugiego dostawcy paliwa I agenta?
gość_67568
2015-01-08 14:16
Super. To teraz port musi wpuścić drugiego agenta haldlingowego i dostawcę paliwa lotniczego.