Oblatywacz: Klasa biznes Singapore Airlines

Oblatywacz: Klasa biznes Singapore Airlines Historia Singapore AirlinesSingapore Airlines Limited (SIA) to narodowy przewoźnik lotniczy Singapuru. Przedsiębiorstwo powstało 1 maja 1947 r. jako Malayan Airways, następnie w 1966 r. linia ulega przekształceniu w Malaysia-Singapore Airlines (MSA). W 1972 roku nastąpił podział przewoźnika na dwie linie: Malaysian Airline System (MAS) oraz Singapore Airlines...
05/01/2015 14:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_91720 2015-01-07 15:56   
gość_91720 - Profil gość_91720
Lufa przy serwisie SQ to jest ŻĘNADA!! Fotele kiepskie, a serwis B/C jest taki jak w innych liniach w Y/C. Jezeli ktos porownuje B/C LH do serwisu B/C linii azjatyckich to oznacza tylko tyle, ze zupelnie nie wie o czym pisze/mowi :)
gość_68f53 2015-01-06 14:55   
gość_68f53 - Profil gość_68f53
Miałem szczęście lecieć dwukrotnie Emirates w klasie biznes (szczęście bo dostałem upgrade). Oba loty w B777, porównując tamte loty do tego co widzę w Singapore to jednak na korzyść Emirates (choć tam układ był 2-3-2) . Jednakże podane dań, wystrój i wygląd jedzenia dużo lepiej wyglądały. A co do warunków pracy, to akurat w czasie jednego z lotów obłsuga właściwie nic nie robiła, zapełnienie klasy biznes max 50% , do tego większość po prostu spała. Życzę każdemu fanowi latania takiego gratisu od linii, aby poznać smak zupełnie innego komfortu lotu (choć potem łezka w oku się kręci wsiadając do ekonomicznej).
gość_8ce13 2015-01-05 22:40   
gość_8ce13 - Profil gość_8ce13
Voyager1: Jakbyś nie zauważył to są to stroiki świąteczne. Wiele linii tak przystraja swoje kabiny samolotów w te dni. No, ale skoro pracujesz jako wół przy karecie, to możesz tego nie wiedzieć :)
gość_d0a55 2015-01-05 21:33   
gość_d0a55 - Profil gość_d0a55
upppsss....juz mialem stracha...latam Lufthansa prawie Cale zycie. Tylko te siedzenia robia wrazenie. Catering jak w LH lub moze wiecej .Chwala Bogu...
marqoos_pl 2015-01-05 20:47   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Super artykuł. *** Co do warunków pracy, to Singapore (ale też inne azjatyckie linie) nie mają w zwyczaju zatrudniania osób, którym się nie chce pracować. 12-godzinne loty nie są dla osób, które chcą mieć wakacje w pracy. Tutaj pod tym względem SQ raczej się w żadną stronę nie wybija (szczególnie raczej nie jest aż tak źle). Niestety, arabscy przewoźnicy wyprzedzają SQ na wielu rynkach ze względu na lepsze możliwości połączeń (przez AUH, DOH, DXB), jak również niższe ceny.
voyager1 2015-01-05 20:34   
voyager1 - Profil voyager1
te zielone wiązanki kwiatów czy czegoś tam przy oknach pasują tak do tej klasy jak wół do karety. Co to ma być jakiś komuno-socjazlim z wydaniu KRLD ala Air Koryo. W liniach tej klasy instalować coś co właściwie szpeci nie dodaje uroku.
hariko 2015-01-05 18:16   
hariko - Profil hariko
@tomeks, zgadza sie ale czy inaczej jest np w Emirates?? Etihad czy w Qatar??mam na mysli same warunki pracy...nie sadze....nalezaloby zasiegnac opinii bezposrednio u personelu pokladowego...
hariko 2015-01-05 17:03   
hariko - Profil hariko
dziekuje za poprawke i dodanie Bydgoszczy:)
gość_fed27 2015-01-05 16:32   
gość_fed27 - Profil gość_fed27
swietny artykul!
tomeks 2015-01-05 15:43   
tomeks - Profil tomeks
Można jeszcze dodać, że linia jako członków personelu pokładowego nie zatrudnia "białych". Leciałem tym rejsem jeszcze w czasach kiedy latał na nim 747. Mimo, że po samolocie widać było zmęczenie to serwis pokładowy był nienaganny, a leciałem w ekonomicznej. Jako że leciałem sam to dla zabicia czasu podpytywałem personel pokładowy jak to jest być legendą. Między wierszami dało się usłyszeć, że jest to niestety trochę obóz koncentracyjny
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy