haile_cracovia
2015-01-02 13:09
@maciekm: po prostu bardziej się opłaca posłać jedną większą maszynę niż dwie mniejsze :P
gość_e083a
2015-01-02 11:55
@maciekm: Gdyby patrzeć na LHR czy LAX to pewnie opinia @gość_d8063 by się potwierdziła. Lufthansa ma specyficzną sytuację: na A380 latają tylko z FRA. Natomiast czasami do tych samych destynacji latają z MUC na innych maszynach (przykład MIA, gdzie FRA-MIA jest na A380, a MUC-MIA jest na A330).
SIN to jeszcze jedna kwestia: loty SQ025 i SQ026 obsługuje konkurencja Lufthansy. Być może LH778 i LH779 to odpowiedź dla konkurencji. Analogicznie JNB: lata tam na A380 zarówno Air France i British Airways, czy Lufthansa może być gorsza?
Generalnie rozkład lotów na A380 to temat na dobry artykuł dla Redakcji.
Oczywiście chodzi o FRA-SIN i FRA-JNB.
Czemu A380 ma sens tylko przy kilku rotcjach dziennie? LH na FRA-SIN lub JNB-SIN lata A380 raz dziennie i daje radę.
darnowy internet na pokładzie to 20MB. Dalej się zgadza i opłata 1USD za 500MB
wczoraj lecialem A380 DXB-LHR. Przy okazji wypełnienie 100%
gość_d8063
2015-01-01 12:32
@gość_def31: A po co? Kiedyś jako demo przyleciał już A380 Lufthansy.
Natomiast A380 w regularnych połączeniach ma sens wtedy, gdy dziennie jest przynajmniej kilka rotacji w mniejszych maszynach (np. B777, czy A330), a ruch nadal rośnie.
Na razie Warszawa (WAW) - Dubaj (DXB) to tylko jedna rotacja dziennie.
gość_def31
2014-12-31 20:33
Myślicie, że kiedy zobaczymy ich Super Jumbo na stałe w WAW ? :-)
gość_def31
2014-12-31 20:30
Myślicie, że kiedy w WAW będziemy mogli oglądać ich Super Jumbo ? :-) 4-5 lat czy wcześniej ?