Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_cbc7d
2014-12-19 18:09
Lotnisko może być obok miasta które ma i 50 tysięcy, pod warunkiem że obok tego miasta będzie kolejnych 100 miast po 20 tyś. Wielkość miasta nie ma najmniejszego znaczenia. Liczy się liczba osób w promieniu oddziaływania lotniska.
serengeti
2014-12-19 13:31
"Analizuje się porty lotnicze, które funkcjonują już od dłuższego czasu, a nie porty, które powstały zaledwie 2 lata temu. Wówczas raport byłby mało miarodajny. Rozwój lotniska to kwestia kilku lat."
Naprawde? Nie przesadzajmy. Komisja Europejska nie czekala 5 lat zeby dojsc do wniosku ze lotnisko Gdynia Kosakowo to poroniony pomysl.
gość_91112
2014-12-19 12:28
Dobrze że nie robili audytu w Łodzi lub w Lublinie... oj byłaby masakra. Kolejne lata działalności a tu spadki pax
gość_b70f6
2014-12-19 10:22
gosc_f70e5: sama wielkość miasta nie może być jedynym decydującym czynnikiem. Wymyśliłeś sobie definicję, która Tobie pasuje. Istotne jest też np. położenie geograficzne (również wobec najbliższych innych lotnisk).
gość_124da
2014-12-19 09:55
Co było wiadomo? Rzeszów 180 tys mieszkańców ma lepsze wyniki od Łodzi 750tys,Bydgoszczy i Lublina po 350 tyś. Przeczytaj sobie raport oddziaływania lotnisk na tym portalu.
gość_4717d
2014-12-19 09:55
@gość_f70e5: Tak w Białymstoku trzeba zbudować Airporta ! Jedyne tak duże miasto (i do tego stolica województwa) bez lotniska międzynarodowego.
gość_d1c57
2014-12-19 09:47
"Początki istnienia rzeszowskiego lotniska sięgają lat okupacji hitlerowskiej, kiedy to w 1940 roku dla celów wojennych w Jasionce została wybudowana droga startowa o długości 1200 m i szerokości 40 m. "
zobacz link
gość_f70e5
2014-12-19 09:22
To było wiadomo od dawna 180-tysięczny Rzeszów i lotnisko to tak trochę na siłę, lotniska powinny znajdować się albo przy miastach powyżej 300 tyś, ewentualnie w konurbacjach lub niewiele mniejszych - jak np. Białystok. Tak już od 2002 Jasionka miała wychodzić na prostą i do tej pory trzeba do niej dużo dopłacać.... może 2060 bilans się wyzeruje...
gość_76b6e
2014-12-19 05:49
Przecież terminal w Jasionce został oddany w 2012 roku , więc gdzie tu te 5 lat?
serengeti
2014-12-19 01:59
Najsmieszniej jak anonimowy troll wyzywa zalogowanych uzytkownikow od trolli. Zaloguj sie i napisz cos rzetelnego to porownamy.
gość_288f9
2014-12-18 23:52
Serengeti jak zwykle w swoim stylu - zero rzetelnych informacji . Typowy troll internetowy nie mający nic sensownego do powiedzenia.
gość_dcf41
2014-12-18 22:11
ETO audytował inwestycje, które zostały ukończone przynajmniej 5 lat temu. LUZ ma dopiero 2. Teoretycznie latają 4 linie, w 2015 wystartują przynajmniej 2 nowe kierunki, są duże szanse na powrót WRO 3xweek, wbrew temu co twierdzą niektórzy. Jest też szansa na czartery z Izraela, trwają zaawansowane rozmowy na temat połączeń do KBP. Dobrze będzie.
gość_41595
2014-12-18 22:08
Analizuje się porty lotnicze, które funkcjonują już od dłuższego czasu, a nie porty, które powstały zaledwie 2 lata temu. Wówczas raport byłby mało miarodajny. Rozwój lotniska to kwestia kilku lat.
gość_97366
2014-12-18 21:29
To popatrz jaki wielki miś powstał w Lublinie, W Rzeszy choć wzrosty są co roku a nie to co tam. A byłeś chociaż w Rzeszowie i widziałeś że stoi pusty? Czy tylko krzyczysz jak troll.
gość_fb5b0
2014-12-18 21:06
,,Rzeszów został skrytykowany za budowę zbyt dużego terminala.''
To jest miś na miarę naszych mozliwosci. Zbudowac terminal ktory stoi pusty, a jedyny ruch to emigranci na Wyspy. Lotnisko na nich zarabia ? A gdziezby, za ich wozenie płaci 30 mln zł Ryanairowi.
gość_63e6a
2014-12-18 16:32
Szczerze to terminal w RZE prezentuje się znacznie ładniej niż GDN.
gość_3a635
2014-12-18 14:43
Pan redaktor Sipiński nie był by sobą, gdyby na końcu tekstu nie wspomniał o Łodzi, szkoda, że z taką gorliwością nie tłumaczy poczynań warszawskich lobbistów w nawiązaniu do kłopotów lotniska w Łodzi.
serengeti
2014-12-18 12:56
Mielismy szczescie ze zanalizowali Gdansk i Rzeszow. Gdyby to byl Lublin i Lodz, wypadlibysmy jak Hiszpanie.