gość_4c862
2014-11-29 20:44
hariko: jeśli CS jest zawsze korzystne dla obu stron, to dlaczego tyle razy pisano tutaj, że umowy CS LOTu z LH na loty z regionów do FRA i MUC są dla LOTu niekorzystne i LOT na nich tylko traci?
gość_4c862
2014-11-29 20:43
Chyba się Państwu trochę myli. SAS nie jest członkiem M&M, ma swój własny program Eurobonus, mile w M&M można otrzymać właśnie dlatego, że SAS jest w *A. Jeśli ktoś dużo lata SASem, to Eurobonus jest całkiem atrakcyjny.
jakby na to nie patrzec, podpisanie umowy code-share pomiedzy SAS i EY jest zawsze korzystne dla 2 stron, co do Star i M&M to juz inna zupelnie bajka
gość_a7343
2014-11-28 01:49
@gość_4ccb3: Star a Miles&More to dwa rozne pojecia, wiec daj luz. Poza tym dla wiekszosci podroznych to wlasnie *A jest najatrakcyjniejszy dzieki sieci polaczen. A wspolpraca i CS? TAP silnie wspolpracuje ze SkyTeamem, zwlaszcza Alitalia od dawna, Lot z SU, wiec nie ma sie czego czepiac.
@gość_c86b1 - z Toba sie zgodze. Jako SEN unikam jak moge SK, bo moim zdaniem odstaja duzo od LO/LH/LX/SN i in. A jedynym powodem zeby z nich korzystac sa przywileje *A dla Goldow;)
gość_4ccb3
2014-11-28 00:29
Byloby swietnie gdyby wyszli, bo Star robi sie coraz mniej atrakcyjny, zwlaszcza po zmianach w Miles & More zupelnie nie oplaca sie rezerwowac biletow nagrod w klasie ekonomicznej. Te "nagrody" w Lufthansie sa drozsze niz zwykle bilety dzieki wysokiej oplacie paliwowej (nie dotyczy to LOTu, gdzie bilety-nagrody sa pozbawione tej oplaty). Gdyby SAS wyszedl ze Stara, pojawilaby sie konkurencja innego aliansu na kilku lotniskach regionalnych w Polsce, co mogloby doprowadzic do obnizenia cen.
gość_c86b1
2014-11-27 22:28
Niech wychodza. Jesli chodzi o poziom obslugi pasazera sa mierni a do tego maja stara flote.Ciekawe kiedy Unia obudz sie i czy zostanie choc jedna europejska duza linia lotnicza ?
gość_2b323
2014-11-27 20:55
Czy to pierwszy krok do wyjścia SAS ze *A?