Wizz Air: Chcemy latać z Polski do Rosji

Wizz Air: Chcemy latać z Polski do Rosji - Nasza działalność dawniej koncentrowała się na przewożeniu ludzi między wschodem a zachodem. Ale widzimy, że są szanse rynkowe na wschodzie. Musimy jednak pamiętać, że te rynki są ograniczone umowami dwustronnymi. Na przykład, bardzo chętnie latalibyśmy z Polski do Rosji, ale nie możemy tego zrobić z uwagi na przeszkody regulacyjne - powiedział w rozmowie z...
21/11/2014 12:45   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8663a 2014-11-26 08:22   
gość_8663a - Profil gość_8663a
taaa...miałem 11 miesięcy starego WDC a właśnie mi zmienili na 12 miesięcy ale podstawowego... trochę mnie zniechęcili do lata z WIZZ
gość_68969 2014-11-25 16:42   
gość_68969 - Profil gość_68969
Problem leży po stronie rosyjskiej, a nie polskiej jeśli chodzi o umowę. Natomiast do KRK wypełnienie było 80%, czyli znów nie handlowe przyczyny stały za zawieszeniem, podkreślam zawieszeniem lotów.
gość_400ac 2014-11-23 16:25   
gość_400ac - Profil gość_400ac
Transaero choćby nawet chciał latać do KRK to by nie mógł, bo na mocy umów dwustronnych do Krakowa mogą latać tylko Aerofłot i S7 Airlines.
gość_35764 2014-11-23 12:49   
gość_35764 - Profil gość_35764
do gość_4ccb3. Jak ktos wczesniej napisał KRK to nie pępek Świata, że loty odwołał SU, to znaczy, że nie było chętnych. Jeżeli rosyjskie linie lataja tak masowo do Czech to oznacza, że jednak tam jest potencjał a nie w KRK. Czym są Pardubice w porównaniu z KRK a jednak tam opłaca się latać TRANSAERO parę razy dziennie a nie do KRK czy WAW. Po drugie Czeskie linie to same sa sobie winne i nikt nie powiedział że nastwiają się na rynek rosyjski. Po prostu nie mają samolotów by obsłuzyc wszystkie kierunki a fuzja z Korean robi swoje. Czesi obsługują różne kierunki w Rosji i na brak chętnych nie narzekaja jak choćby Samara, Yerevan a LOT - to gdzie??? tylko Moskwa i dalej przepaść. W Rosji działa około 20 linii lotniczych i doskonale sobie radzą na rynku tylko Polska sama sobie szkodzi jakimis głupimi ograniczeniami, kontyngentami i cholera wie czym jeszcze!! Jężeli LOT nie wydala to trzeba go zlikwidowac a nie innym zabraniac latać do Polski tak jak miedzy innymi Turkisch, do KRK czy KTW. To rynek wymusza konkurencję i wskazuje zapotrzebowanie a nie zakazy i obostrzenia możecie latać tam i tam w zamian za to czy tamto - głupie ale prawdziwe. Tylko taki dziki karaj jak Polska ma do Wszystkich i o wszystko pretensje.
gość_4ccb3 2014-11-23 01:47   
gość_4ccb3 - Profil gość_4ccb3
gość_76428: jesli samoloty rosyjskich linii lataja takie pelne do Czech (a rownoczesniej odwoluja polaczenie do Krakowa z powodu braku chetnych), w jaki sposob wytlumaczysz powazne problemy linii czeskich, ktore byly nastawione na ruch do Rosji a obecnie nie moga wypelnic swoich samolotow na tych trasach? Wszystkich pasazerow podbieraja im Rosjanie?
gość_21279 2014-11-22 20:55   
gość_21279 - Profil gość_21279
Bardziej ucieszyło by mnie aby w końcu zaczęli latać z południa na północ PL i ze wschodu na zachód. Rozruszajcie ten transport w PL aby był szybszy bo jechać 7 godzin z jednego krańca PL na drugi to średniowiecze w UE. Wstyd.
gość_76428 2014-11-22 17:54   
gość_76428 - Profil gość_76428
do gość_4c261 ! Chłopie co za głupaty gadasz. Ruskie linie lotnicze wspaniale prosperują na rynku miedzy innymi w Czechach, gdzie TRANSAERO do samych Pardubic lata kilka razy dziennie wypełniony na maxa. Nie wspomne o liniach UTair, do Brna itd. jedynie zafajdany rynek Polski z dominacją LOT i EUROLOT to mur nie do przebicia. Więc jesli W6 może coś zrobić to trzeba zyczyc im powodzenia.
gość_76428 2014-11-22 15:05   
gość_76428 - Profil gość_76428
To że SU przestał latac do KRK nie oznacza że W6 nie ma szans. Wręcz przeciwnie marka KRK dawno przestała byc modna na wschodzie z uwagi na pazernośc tamtejszej ferejny turystycznej uważajacej się za pempek turystycznej Europy oferującej w zamian miernej jakości usługi za kosiczne ceny. W6 dobrze mysli o hubie w KTW, a dalej to juz Dubaj, Tel Aviv i reszta Europy. Trzymam za W6 i ich rozwój.
gość_4c261 2014-11-21 22:09   
gość_4c261 - Profil gość_4c261
Chciec to sobie moga.... Ale nikt rozsadny nie da na to zgody, zwlaszcza kiedy przewozy do Rosji z uwagi na sankcje spadaja. Kto bedzie latac Wizzem z Polski do ROsji jesli powiazania biznesowe beda coraz slabsze, a zeby pojechac turystycznie trzeba posiadac zaproszenie lub voucher turystyczny i miec w paszporcie wize, dzieki posiadaniu ktorej mozna jechac do Rosji. Dodatkowo spada liczba rosyjskich turystow przyjezdzajacych w polskie gory (czego dowodem bylo zamkniecie polaczenia SU do KRK). Na tym rynku niska cena nie spowoduje rozwoju przewozow. To nie jest rynek dla W6 na najblizszych kilka lat, poki nie zmieni sie sytuacja polityczna.
gość_55504 2014-11-21 20:14   
gość_55504 - Profil gość_55504
Równie dobrze można zatytułowac ten artuków " Wizzair" Chcemy latac z Polski na księzyc." To równie prawdopodobne.
gość_b81c5 2014-11-21 14:34   
gość_b81c5 - Profil gość_b81c5
Więcej wysp greckich w sezonie prosimy ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy