Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c04ee
2017-01-04 12:59
Zed: Sky Interior w niektórych samolotach FR jest już od dawna ;)
Sky Interior wygląda świetnie na zdjęciach. Ciekawe jak to wyjdzie w połączeniu z "wysokim" poczuciem estetycznym decydentów z Ryanaira :) Albo będzie świetnie w porównaniu do tego co jest (a szczerze, bardzo trudno zaprojektować coś, co mogłoby nie być o niebo lepsze od tego co jest), albo ... nie, nie wyobrażam sobie, że może być gorzej, a nawet tak samo :)
Latam i wizz'em i ryanairem i zdecydowanie preferuję Wizz'a. Przede wszystkim oczy tak nie bolą jak wsiadam do ich samolotu to raz. Fotele? Kwestia gustu. Może przez to, że nie mam problemów z kręgosłupem, to nie zauważyłem różnicy w komforcie. Przecież to tylko 2h zazwyczaj albo mniej, to nic nawet nie zdąży zacząć boleć. No chyba, że to jakaś Islandia, to wybierając low costa, trzeba oczekiwać, że po wyjściu z samolotu, przez pierwszą godzinę wszystkie kości będą strzelać i ryczeć z wściekłości, że ktoś im zaserwował taki komfort. Poza tym obsługa w Wizz bardziej mi się podoba (i dosłownie :) i w przenośni). A elementem decydującym chyba i tak jest bliskość lotniska, z którego najczęściej latam. Do lotniska Ryana mam o 30km i 30min dalej niż do lotniska, z którego operuje Wizz.
W końcowym rozrachunku i tak stawiam na WIZZ AIR. Po prostu przyjemniejsza linia lotnicza jak dla mnie. I mają bazę w LUZ :)
gość_8b104
2014-11-17 20:28
Ryanair - sky inferior
Szczerze mówiąc, linii LCC również powinno zależeć na jakości siedzeń - np. musiałem zrezygnować z latania WizzAirem, bo ich nowe siedzenia są mega koszmarne - za każdym razem wysiadałem z samolotu z bólem kręgosłupa.
gość_2b203
2014-11-17 13:40
elektryczny system przyciemniania okien w nowych samolotach tez wchodzi w SkyInterior?
gość_380a8
2014-11-16 22:37
-gość_a4c09: Albo NEK-i ;)
gość_a4c09
2014-11-16 21:23
Świetna wiadomość, mogli by pójść w kierunku DY i wykosztować się na bardzo wygodne jak na LCC siedzonka Recaro :)
gość_a73ce: Przecież i tak CC przynajmniej 2x w czasie lotu przechodzi przez cały pokład i odbiera odpadki od pasażerów.. a tak w ogóle to czy nas powinny interesować powody, dla których FR zamówił gdzieś kiedyś we Włoszech te średnio gustowne plastikowe gładkie pokrywy siedzeń bez kieszeni? Powinniśmy rozpatrywać sprawę z punktu widzenia pasażerów, a nie managementu d/s redukcji kosztów ;)
gość_c5233
2014-11-16 20:27
Ciekawe kto za to zaplaci... pan zaplaci, pani zaplaci o tamten pan...
Chyba kazdy kto lata FR oczekuje od nich niskiej ceny biletu a nie "oswietlenia LED nowej generacji". Nie rozumiem tej decyzji.
gość_a73ce
2014-11-16 19:57
Może się mylę, ale myślę że brak siatek ma inne uzasadnienie. Dzięki takiemu rozwiązaniu większość śmieci wynoszone jest przez samych pasażerów, a nie zostawiana w tych siatkach, w związku z tym jest mniej pracy przy sprzątaniu kabiny jak i mniejsza objętość śmieci wyniesionych przez serwis sprzątający. Oczywiście jakaś część śmieci i tak pozostaje, ale nawet te kilka minut oszczędności na sprzątaniu ma znaczenie w przypadku tego typu biznesu.
gość_c342b: Spójrz na zdjęcie tego kanarkowego wnętrza i zastanów się czy rozpatrywanie czegokolwiek tam w kategorii estetyki ma duży sens...
Jeśli chodzi o higienę to niestety duża część klientów LCC to zwyczajne niewychowane bydło, które pragnie dostosować wnętrze samolotu do swoich upodobań, chociażby wciskając przeżutą gumę do żucia w najbardziej nieprawdopodobne miejsca. Na dobrą sprawę po każdym locie wnętrze powinno być dezynfekowane, a nie z grubsza oczyszczane ze śmieci...
W przypadku FR brak kieszeni to wyłącznie efekt poczynionych oszczędności i dlatego mam nadzieję, że przy okazji "odświeżania" wystroju coś z tym problemem zrobią skoro już zaczynają celować w grupę bardziej wymagających klientów.
gość_7429e
2014-11-16 17:48
gość_c342b: OK, ale akurat FRancy nie chodziło o czystość, a wiadomo o co... ;)
gość_c342b
2014-11-16 14:47
dareck, gość_7429e:
Wydaje mi się, że siatki z tyłu siedzeń po pewnym czasie użytkowania stają się niestetyczne, zużywają się, a w takiej linii jak Ryanair nie liczyłabym na ich zbyt częste czyszczenie pomiędzy lotami. Btw, podobno rozkładany stolik i właśnie te siatki są największym siedliskiem bakterii w samolotach. Zauważcie jak wyglądają takie siatki w autokarach (przeważnie strach dotknąć), a w niskokosztowym PolskimBusie po prostu ich nie ma - dla takich przewoźników jest to po prostu jeden problem mniej.
gość_7429e
2014-11-16 12:58
gość_fe4e8: W6 niestety nie miałem okazji lecieć a FR leciałem w 2010 roku 2 razy i teraz we wrześniu 2 razy. Jak się ma 190 cm wzrostu, to nawet te "więcej miejsca na nogi" to za mało. Zastanawia mnie, czemu nie dali foteli z miękkim materiałem z tyłu? Chyba nie ma tu różnicy w wadze, czy cenie? ;/
dareck: Mogliby je przywrócić. Niedawno lecąc do RYG myślałem, że są i wziąłem do ręki aparat i picie. Skończyło się na tym, że wszystko musiało leżeć na podłodze, albo na nogach...
Mam nadzieję, że przy okazji tych nieoczekiwanych i średnio przydatnych (jak na Ryanair) ulepszeń kabiny ktoś wreszcie wpadnie na pomysł montowania kieszeni/siatki w tylnej części siedzeń...
dzięki sky interior bedą mogli włączyć żółte podświetlenie sufitu ;-)
gość_fe4e8
2014-11-16 00:23
jednak w przeciwienstwie do wz wiecej jest miejsca na nogi :)
gość_7429e
2014-11-15 23:25
Ciekawe, czy zmienią fotele przy okazji wprowadzenia Sky Interior. Te obecne są dosyć niewygodne (część siedząca jeszcze ujdzie, ale ta plastikowa obudowa z tyłu- męka dla kolan ;/ ).