Bydgoszcz: Wykonane i planowane inwestycje

Bydgoszcz: Wykonane i planowane inwestycje Remontom podlegały nawierzchnie płaszczyzn postojowych PPS-2 i PPS-4, a także dróg kołowania, w tym drogi kołowania Echo wraz z miejscami postojowymi dla samolotów. Remont płaszczyzn o powierzchni ponad 2ha rozpoczął się pod koniec 2013 roku, a prace trwały blisko 10 m-cy i zostały wykonane terminowo. W ramach zadania wykonawca - firma...
08/11/2014 14:36   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0d21d 2014-11-13 08:48   
gość_0d21d - Profil gość_0d21d
Jasne pamietamy co było w PLB jak ladowały dwa na raz i nie było czym obsłuzyć. Po 1 infrastruktura i sprzet potem samoloty.
gość_6f238 2014-11-12 08:47   
gość_6f238 - Profil gość_6f238
W Bydgoszczy wmawiają ludziom, że miejscowe lotnisko nie generuje ruchu pasażerskiego bo nie ma chętnych, tak sprawę stawia niby prezes Moraczewski z Torunia. Kumpel Moraczewskiego to marszałek województwa, niejaki Całbecki, oni razem chcą najchętniej przenieść lotnisko do Torunia, tu dopiero lotnisko kujawsko-pomorskie rozwinie skrzydła za pieniądze z rpo. Za taką gospodarkę to obu wymienionych należy wsadziś do pierdla. Nieudacznicy!
jaszunski 2014-11-08 23:25   
jaszunski - Profil jaszunski
gość_e4863: A niby czym mają się kierować linie lotnicze, jak nie kasą? To nie instytucje charytatywne, tylko przedsiębiorstwa mające przynosić zysk (przynajmniej te oparte na zdrowych zasadach). Co do przekierowań, to wiążą się z całą polityką firmy. Linia lotnicza nie siada gdziekolwiek, byle bliżej, tylko tam gdzie ma jakieś zaplecze, gdzie ma umowy z agentami, z lotniskiem, dostawy paliwa i zaplanowane inne loty. Dlatego linia nie siada na najbliższym lotnisku, tylko na tym, z którego najłatwiej problem rozwiązać. No chyba że mówisz o awaryjnym lądowaniu, wtedy faktycznie wybiera się najbliższe lotnisko (choć i od tego są wyjątki). Ale awaryjnych lądowań nie życzymy żadnemu lotnisku i żadnej linii.
gość_e4863 2014-11-08 22:02   
gość_e4863 - Profil gość_e4863
wiecie co z przekieowaniami samolotów mam jedną teorię którą obserwuję od 3 lat liczy się tylko kasa niech nikt mi nie pisze o umowach i innych ble ble prekierowuję samoloty na lotniska o kilkaset kilometrów dalej mijają lotniska po drodze bo chodzi o kasę tylko i wyłącznie
waldek 2014-11-08 20:20   
waldek - Profil waldek
dokładnie, gdyby jakiś faktycznie specjalista od branży lotniczej to ma szanse, ale najpierw niech przybywa połączeń, a nie infrastruktury,bo po co ona jest kiedy w ciągu dnia lądują 2-3 samoloty.
docentfurm 2014-11-08 18:29   
docentfurm - Profil docentfurm
hahahaha, jak ma się zwiększyć liczba pasażerów skoro nie przybywa połączeń...oby zmienił się Marszałek Kujawsko-Pomorskiego, na takiego, który zmieni prezesa PLB z kolegi na prawdziwego menadżera branży lotniczej...tylko nie na ex prezesa Eurolotu, tudzież kogoś w 4you lub OLT, i tym podobnych
gość_470eb 2014-11-08 15:05   
gość_470eb - Profil gość_470eb
Czy projekty wykonywała ta sama firma, która projektowała LUZ? Linia bardzo podobna
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy