gość_f5ad3
2014-11-13 19:16
@infomodlin Już nie staraj się być dyskretnie uszczypliwy głównie w stosunku do W6, bo to świadczy źle tylko o Tobie, na nikim nie robi wrażenia, a dodatkowo przez tego typu wpisy zniechęcać potencjalnych czytelników do WMI i psujesz to co Zarząd Modlina stara się odbudować (zaufanie przy zachowaniu pokory). Z faktów to każdy wie, że FR ma większą częstotliwość połączeń niż LCC latające z WAW, więc nikogo rozsądnego takie liczby nie dziwią. A z własnych obserwacji napiszę Tobie, że zarówno FR w WMI jak i W6, DY i VY latając na trasie do BCN mają praktycznie takie samo obłożenie, średnio 90% :) A z liczb, 145tys na miesiąc daje 4677pax dziennie, przy obłożeniu 80% otrzymujemy średnio 16 odlotów oraz 16 przylotów dziennie. Aha i Germanwings nie jest zaliczany do LCC. Miłego wieczoru :)
A generalnie to bardzo dobry wynik, który nie jest już "zaciemniony" przez chwilową obecność FR. Jak tak dalej pójdzie to przez większość miesięcy będziemy mieli w WAW ponad bańkę, a i 10 mln rocznie zagościło już na stałe:)
No to jak daje to 2,5 pełnego samolotu W6 dziennie to bardzo słabo, bo sam LTN jest obsługiwany 3-4 razy dziennie z WAW.
gość_8dc81
2014-11-12 22:01
145t daje dziennie 2,5 pelnego samolotu pojemnosci 180pax...chyba normalna wartosc
gość_7429e
2014-11-08 11:37
No przy tylu kierunkach W6 to rzeczywiście trochę mało.
infomodlin
2014-11-08 11:03
gość_e328b@ dzięki nadal wydaje mi się że to błąd ale nawet na stronie WAW jest ta wartość
gość_e328b
2014-11-08 09:45
Wowair to tyle co nic, nie wiem czy germanwings jest traktowany jako linia niskokosztowa. To de facto Lufthansa. 145tysięcy zrobili głównie Wizzair, Vueling, Norwegian
infomodlin
2014-11-08 09:22
witam. 145tys.pax pasażerowie niskokosztowni ? czy to jest czasami błąd
bo nie chce mi się wierzyć że: germanwings, norwegian, wizz, wowair, obsłużyli tylko 145tys.pax !!! Jeśli się mylę proszę o poprawkę
Dziękuje
gość_677c0
2014-11-07 15:34
@8733a Ruch tranzytowy stanowi sporą cześć w WAW i uwierz mi, że część pasażów zwraca na to uwagę. Mając do wyboru lot przez CDG i AMS nigdy nie wybiorę tego pierwszego. Ale pomijając powyższe trzeba powiedzieć, że do użytkowania wejdzie nowa duża powierzchnia, którą trzeba będzie zagospodarować zagospodarować więc powinniśmy spodziewać się tylko miłych informacji. Obecnie pasażerów na trasie do/z Polski nie brakuje i kwestia nowych połączeń jest oczywista. Najlepszym przykładem jest ruch na trasie Warszawa-Bruksela (6-8 bezpośrednich lotów dziennie i wszystkie pełne, Warszawa-Londyn 10-13 lotów dziennie).
gość_8733a
2014-11-07 13:51
gość_a30ab: samo oddanie terminala nie zwiększy ilości podróżnych. Jak ktoś ma lecieć to poleci, nawet gdyby strzelili 5 terminali to liczba pasażerów się nie zwiększy 5-krotnie. Jak chcesz lecieć do Nowego Jorku to nie myślisz sobie - ok, lece z Wawy bo jest nowy terminal, tylko kupujesz bilet i tyle, a czy się kisisz w małym, czy wygodnie czekasz w przestronnym to inna sprawa. Tak mnie się wydaję...
gość_a30ab
2014-11-07 12:47
Zatem już jest pewne, że 10,5 mln pasażerów w tym roku bezproblemowo pęknie. Jest dobrze, a wiosną po oddaniu nowej części terminala będzie jeszcze lepiej i powinny być rekordowe wyniki w każdym kolejnym miesiącu :)