Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2014-11-12 13:31
British Airways wraca do Krakowa;). Od 1.05.2015 1.3.5.7
gość_e7c1f
2014-11-06 11:07
@gość_48aaf - aleś zabłysnął z tym rowerkiem, widać że sam chyba się nim poruszasz. Podczas remontu wiaduktu w Szczyglicach odcinek Ikea - bramki jechało (stało) się godzinę - półtorej, na objazdach niewiele lepiej. To samo jest zresztą jak północ Polski wraca z Zakopanego i w Krakowie wszyscy walą na A4.
gość_48aaf
2014-11-05 22:34
gość_2a63a@: 3 godzinki to chyba jak pojedziesz swoim rowerkiem
gość_2a63a
2014-11-05 18:56
KTW na pax z Krakowa może liczyć jedynie w ramach czarterów albo bardziej egzotycznych kierunków. Dojazd do Pyrzowic z Krakowa jest dość upierdliwy. Najpierw wiecznie remontowana A4, potem zjazd na dziurawą, wyposażoną w światła i fotoradary DK1 a na koniec ledwie kawałek S1 która jest jednojezdniowa. Opcji przez Olkusz nawet nie ma co rozważać. Koszt dojazdu to lekko licząc stówka za paliwo i bramki a czas wahać się będzie w widełkach od 1 do 3 godzin w zależności od warunków na drodze. Pomijam już fakt, że jak w Balicach jest mgła, to i na A4 nic nie widać... Pyrzowice mogą zabrać coś Krakowowi tylko pod warunkiem, że odcinek od A4 pod samo lotnisko będzie cywilizowaną drogą.
gość_5f052
2014-11-05 07:09
Katowice mają tylko jeden pas startowy, nie dwa. Nowy pas startowy jest dłuższy co nie wpływa na to, czy zostanie tam przekierowanych 5 samolotów czy 50 z Krakowa. Lotnisko ma taką a nie inną lokalizację, a mentalność Polaków to wieczne narzekanie.
gość_d308c
2014-11-04 23:49
Czyli z tymi 30 tysiącami, którzy wylądowali gdzie indziej z powodu mgły byłby wzrost o 1,7%. Ładnie.
gość_6028a
2014-11-04 16:37
Katowice wykonaly swietny ruch z tym pasem startowym. Maja bardzo dobre widoki na przyszlosc. Teraz zbuduja kolej i za pare lat autostrada pod bokiem. Moga liczyc na PAX zarowno z Lodzi jak i Krakowa. Powodzenia,
Pamiętajcie tylko że nawet III kat ILS nie daje gwarancji na lądowanie. Jeszcze załoga musi mieć uprawnienia na lądowanie przy takim systemie, a w liniach typu FR może być z tym problem. Może ktoś ma jakieś szczegółowe dane na ten temat.
serengeti
2014-11-04 13:05
Kraków Mgławice Airport;)
gość_3fe30
2014-11-04 12:20
malo które lotnisko tak szybko chwali sie spadkiem... brawo KRK !
gość_65e2b
2014-11-03 22:08
Czy ktoś widział to "powiększenie o 900 m2" ? :)) namioty 1sza klasa :) w sumie to pasują do "terminalu T2" jak szumnie nazywają ten garaż, który lata temu został przerobiony na "tymczasowy terminal krajowy"... zapraszamy do Krakow Airport w grudniu - będzie ciekawie :)
gość_876c0
2014-11-03 20:08
DRAMAT !!!
gość_7ebf5
2014-11-03 17:30
w Polsce nie ma lotniska, które potrzebuje 2 ps
gość_4bd34
2014-11-03 15:22
gość_67568: A po co Cat.IV, skoro IIIc jest dla niemal zerowej widoczności?
gość_de975
2014-11-03 14:57
Kraków po prostu oddał Pyrzowicom pasażerów, których zyskał latem - z powodu braku ILS w KTW.
gość_a30ab: ktw nie zbudowało 2 pasa :0 tylko nowy a ten idzie jako droga kołowania
gość_91128
2014-11-03 14:37
Jak na taki spadek to nie jest źle choć szkoda tych paxów. Ale jak się nie rozwija infrastruktury to tak jest.
gość_67568
2014-11-03 13:56
A kiedy będzie Cat 4 ?
gość_a30ab
2014-11-03 13:35
KRK jest jeszcze "lepsze" niż WMI pod względem ilości występowania mgieł. Wg mnie dalsze inwestowanie w to lotnisko nie ma sensu, należy skończyć rozbudowę terminala + remont obecnej drogi startowej i finito. Jeśli są aspiracje stworzenia małego hubu z prawdziwego zdarzenia to należałoby szukać nowej bardziej dogodnej lokalizacji. Ale na to już jest za późno, gdyż KTW uprzedziło ten ruch budując drugi pas i przy obecnej lokalizacji wydaje się bardziej perspektywiczne niż KRK.
usuniety
2014-11-03 13:34
A po co Cat.III od razu Cat.IIIc nikt Ci tyle nie da co Pamuła obieca :)