Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4bd34
2014-11-06 18:40
gość_67568: No tak, coś źle mi się zapamiętało. Sorry za wprowadzanie w błąd. Według Wikipedii to 3100m :(
gość_67568
2014-11-06 11:27
B 787 potrzebuje więcej niż 2,5 pasa do startu.
gość_4bd34
2014-11-06 10:30
gość_67568: 787-8 przy MTOW potrzebuje zdaje się ok. 2,5 km, a pełny bak paliwa w Dreamlinerze jest na chyba ok. 15 godzin lotu. Z tego co pamiętam, np. United ma 787-ki... ;)
gość_67568
2014-11-06 08:27
Kraków nie ma pasa na przyjęcie takich samolotów! Wbijcie to sobie do głowy. Pas w Balicach jest za krótki.
@mietek ORD-KRK może i miałoby sens raz-dwa razy w tygodniu, ale nie jako regularne połączenie. najlpierw WAW powinno się starać o amerykańskich przewoźników, ale jak ktoś to już zauważył - póki wizy są, nikt się tu nie pojawi raczej.
gość_2a63a
2014-11-05 19:01
@mietek - jakieś tam zainteresowanie może i wzajemne jest. Może nawet rozmawiają, ale przecież nikt publicznie nic nie przyzna. Zresztą w tym stanie lotniska - brak cat 2 i jeden wielki plac budowy to nawet nie ma co myśleć. Gdzie by mieli odprawiać pax... w tym namiocie nowym?
Plotki o lotach z juesej do KRK są rozsiewane permanentnie od paru ładnych lat. Po efektach widać jak bardzo można w nie wierzyć:)
gość_9fe49
2014-11-03 12:34
heheheeh może od razu do Zielonej Góry niech lata... najpierw należy wszystko zrobić, żeby jak najwięcej takich linii do Wawy trafiało.. nie mam na myśli tylko AA
gość_c7026
2014-11-03 12:15
KRK, POZ...i co jeszcze? Zejdzcie na ziemie ludzie.
gość_0b52d
2014-11-03 12:04
Szkoda,że nie do POZ
gość_6e121
2014-11-03 09:33
Amerykańskie linie zobaczymy na Okęciu dopiero po zniesieniu wiz
gość_688cd
2014-11-03 00:42
Byla kiedys dyskusja na ktoryms z portali (Flyertalk? Airliners?), ze CO (przed mergem z UA) sprawdzal czy WAW jest osiagalna na B757 z EWR, ale ryzyko (szczegolnie vs. niskiego yield'u) miedzyladowania w Bangor na powrocie bylo zbyt duze i pomysl ubito... Musial by byc Grubas, a to sie nie oplaca.... ARN jest tylko cos kolo 300 mil krotsza, ale yield jest na tyle wysoki, ze nawet z okazjonalnym przystaniem w Bangor sie opaca...
Zasięg 757-200 to 7222 km (według Google), JFK-WAW to minimum 6866 km... trochę mało zapasu... z wingletami jakieś 500km więcej, więc powinien dać radę do WAW
Wpuści się autostradę pod ziemię na wschodzie, trzeba też zaorać Morawicę na zachodzie :D będzie piękny pas 4km to będzie wszystko :D i AA i Delta i pewnie Franca jak kupi szerokokadłubowce :P
Fajnie byłoby zobaczyć AA w WAW
Było wcześniej wspominane, że Delta jest zainteresowana lotami do KRK, ile w tym prawdy, nie wiadomo
gość_a1e45
2014-11-02 21:23
@pede: ty tak serio? :O
gość_0ef55
2014-11-02 19:14
wiele amerykanskich linii deklarowalo chec wejscia do WAW wlasnie na 757, tyle, ze niema wystarczajacego zasiegu.
gość_a1e45
2014-11-02 18:19
Czy taki B752 byłby w stanie dolecieć do WAW, czy też gdyby AA albo inna Delta chcieli wejść do Warszawy musieliby puścić tu grubasa?