Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
flight007eu
2014-10-23 00:29
Szkoda tylko ze B737 ktorymi czasem mam nieprzyjemoscc latac z LHR do WAW pasuja do tego super terminala jak kwiatek do kozucha..stare, wyswiechtane i dziadowskie...ZERO komfortu !!! czekam az w koncu nastapi ten retreofit a w przyszlosci nowe porzadne samoloty
gość_5abc5
2014-10-21 19:56
nie jestem pewien ale na lgw chyba także marnie ze slotami. można tak zacząć latac na lgw bez wykupienia slota?
Mysle, ze nie, sam chetnie bym korzystal z bezposredniego polaczenia z POZ, ale chyba chodzi tutaj o ograniczenia flotowe. Po prostu nie bawia sie w regiony, bo wola skierowac samoloty na trasy bardziej dochodowe. Z tego samego powodu BA wycofal sie z trasy LGW-KRK oraz LGW-POZ
Z regionów to LO mógłby latać do wielu miejsc, ale olali sprawę oddając cały rynek konkurencji. Nie jestem pewien czy na ewentualną walkę o paxa nie byłoby już za późno.
Ale z regionow LO moglby latac na LGW
greg0303
2014-10-21 17:02
W czerwcu tego roku Cyprus Airways sprzedały ostatnią parę slotów na Heathrow linii American Airlines za ..... 31 milionów USD.
Dobrze napisane piotrek737. Poza tym ja kiedyś czytałem opinię gościa na skytrax, który leciał z LHR do JFK via WAW. Czasowo to nie było zbyt dobre rozwiązanie ale napisał, że to była najtańsza klasa biznes jaką znalazł i był zadowolony:) Poza tym zawsze ktoś może polecieć z LHR via WAW do PEK (dalej w świat) lub gdzieś do Europy Wschodniej (bardziej lokalnie).
piotrek737
2014-10-18 21:14
Ale czy niektórzy tu nie potrafią zrozumieć, że linia tradycyjna nie ma szans wygrać konkurencji z LCC, w szczególności z portu regionalnego? Np. z takiego KRK lata Ryan i easyJet no i nie ma szans żeby LOT zabrał im pasażerów. Żeby loty były opłacalne należałoby latać co najmniej dwa razy dziennie, więc kolejne pytanie skąd weźmiecie sloty na LHR? Zanim odpowiecie, że kupicie, to taka ciekawostka, że Cyprus Airways sprzedały jednego slota dla Virgin Atlantic za... 22 mln $. Także wolę, aby LOT taką kasę pakował w nową flotę :)
gość_ffbd9: przy obecnych cenach LOTu nie ma szans i potencjalu na bezposrednie loty z regionow na LHR. Klient Wizz czy Ryan nie przesiadzie sie na lot za 130f jak placi 50-70f. Ja zwykle latam z LHR do GDn dzieki LH przez MUC lub FRA lub SAS przez CPH (czas przesiadki od 35 minut do 1.20h). Raz lecialem LOTem przez WAW - czas przesiadki 3.20h. To byla dla mnie raczej koniecznosc niz racjonalny wybor.
gość_ffbd9
2014-10-18 17:51
Szkoda, ze LOT nie zaintersuje sie lotam bezposrednimi z Heathrow do innych miast Polski, tylko na sile serwuje przesiadke w Warszawie wydlouzajac lot z 1,5 do 6h przez to oddajac miejsca Ryanair czy Wizzair.
tez mysle ze chodzilo o Heathrow Express (teoretycznie 15 min do Paddington za 15 funtow w jedna strone) wiec razem z przesiadka od biedy mozna sie zmiescic w 40 minutach. Zreszta niewazne. Uwaga redaktora o spedzaniu calego dnia w Londynie lub dogodnych przesiadkach w Wawie z Londynu) by poleciec dalej w swiat - calkiem nietrafione. Stawialbym bardziej na to ze to LOT dowozi do LHR I tam ludzie lapia przesiadki lub ewentualnie wracaja do Wawy via LHR. PS. Pasazer.com ostatnio robi PR LOTowi.
gość_6a9da
2014-10-18 00:42
Jeśli już, to sprzedaż.
Czy to prawda że na trasie WAW-LHR-WAW oraz na innych trasach europejskich LO wycofał sprzedarz alkoholu?
gość_4c50f
2014-10-17 19:01
kemot: moze on nie wie, ze heathrow express to nie jest metro? Polaczenie z przesiadka na Paddington teoretycznie zajmuje mniej niz 40 minut, tyle ze trudno mowic, by był to dojazd metrem. :)
scislym centrum mialo byc ;)
gość_dd71c - byc moze ty tez mowisz o innym miescie. w 30 minut to Piccadlilly line dojedziesz co najwyzej do Hammersmith/Earls Court (ktore scislym metrem nie jest). Do Victorii trzeba sie przesiasc, wiec absolutne minimum metrem to 45 minut do centrum to jest standard.
gość_dd71c
2014-10-17 14:24
Metrem godzine? Chyba o innym miescie mowisz, do Victorii 30-35 min jedziesz. Ostatnio sam jechalem. Oststnio lot juz korzystal z nowych gate,ow. Np 33 tez prawie na samym koncu.
Trzeba tylko mieć na uwadze godzinę boardingu oraz czas dotarcia do gate'u - jeśli jest np. numer 48 jak wczoraj (wszystkich jest 49), to czas przebieżki wynosi około 15 minut. Ale terminal naprawdę robi wrażenie.Jak również lot dreamlinerem!
ja bym powiedzial, ze rozklad jest raczej ulozony tak by spedzic caly dzien w Warszawie a nie Londynie. (7.50 wylot z WAW, ladowanie w Londynie 9.30 + dojazd do centrum (metro ~1h) = 10.30. Powrot o 17.50, wiec zjazd z centrum o ~15.00. Czas w 'miescie' =~4.50godz.
gość_5cc01
2014-10-17 12:57
Dowcip roku.
Rozkład został ułożony tak, by umożliwić pasażerom zarówno spędzenie całego dnia w stolicy Wielkiej Brytanii, jak i wygodne transfery przez Warszawę do wielu miast w Polsce, Europie i na świecie.
Nie wiedziałem, że LOT ma tak bogatą siatkę połączeń via WAW, że aż pasażerowie z Londynu będą latać przez WAW dalej w świat :)