Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_66bc1
2014-11-02 19:37
Pytanie - czy Eurolot zawarł jakąkolwiek umowę.. Czas pokaże..
gość_c7e5c
2014-10-28 07:22
Czy NIK może przeprowadzić kontrole w partiach politycznych? Od tego powinni zacząć...
gość_4e40f
2014-10-28 00:06
Niech NIK nie zapomni też o Lotamsie, bo i tam pojawił się niedawno geniusz zarządzania podobny do tych w Locie i w Eurolocie.
gość_4cdba
2014-10-18 23:53
Niech NIK zajmie się również "truskawkowym" pośrednikiem, który zatrudniał załogi 4You oraz zatrudnia obecne załogi Eurolotu. Żenda. Ludzie po raz kolejny nie dostali swoich pieniędzy gwarantowanych w umowie...a pośrednik? Znikł i nie odbiera telefonów. Państwowa spółka...
gość_c69d6
2014-10-16 00:10
Próbuję wejść na stronę eurolot.com, a tam komunikat:
LAMP1 works!
This is the default web page for this server.
The web server software is running but no content has been added, yet.
Przecież to żenada.
gość_a5f55
2014-10-15 13:58
gość_c9894: popieram wniosek Twojego przedmówcy. LOT z jednej strony trąbi o zyskacj z działalności podstawowej, a z drugiej cichutko przebąkuje o potrzebie wsparcia swojego cash-flow (bagatela - o 100 mln. PLN w gotówce!!!) i milczy o spłacie już zaciągniętych zobowiązań.
gość_34c3e
2014-10-15 10:59
Eurolot zrobił swoje. Przyszedł koleś i poprosił o wynaleźli AOC, bez ludzi, bez A/C bez ubezpieczenia. Idiota by w to nie wszedł.. 3 miesiące zarobku nie wykorzystując własnego sprzętu. Renoma? Ależ ucierpiała. Za miesiąc bedzie cisza i nikt o tym nie bedzie pamiętał a propaganda PISu trwać bedzie.... Paranoja.
gość_c9894
2014-10-14 23:08
gość_57d23: Weź już nie siej propagandy...
gość_57d23
2014-10-14 22:27
Przy okazji niech NIK zbada również LOT. Tam też różne ciekawe rzeczy czekają na odkrycie.
gość_96877
2014-10-14 16:05
gość_64146: dobre obłożenie, ale w sezonie letnim. W momencie, kiedy pojawiła się oferta RZE-FCO 4you, sprzedaż biletów na tą trasę K2 zmalała o ponad 60%. Jeśli połączenie wróci, to latem. Masz rację, to jest Podkarpacie i rzymianie nie marzą o niczym więcej, jak tylko o tym, żeby wpaść do Rzeszowa i w Bieszczady ;)
gość_64146
2014-10-14 15:40
Ciekawe do ELO powie, za "kilka chwil" jak powróci do RZE- FCO. Bo tak będzie. Jednak przemyśleli, pomyliły im się xls, nie tak doczytali tabelki i jednak to obłożenie, którym tłumaczyli swoją rezygnację, będzie dobrym powodem aby połączenia wznowić. Taka sytuacja.
Rezygnacja z tej trasy była uprzejmym ukłonem w stronę 4Y....
Szokuje wręcz to co się stało. Samoloty do FCO latały dobrze zapełnione. To jest podkarpackie, gdzie nawet na kanonizacje Papieża ELO miało zapytania o czartery a i bez niej było dobrze. Poza tym umowa z podkarpackim zawierała sporo obostrzeń, jak również i kar $, jeżeli strony się nie wywiążą.
Ciekawe i smutne to wszystko.
gość_97463
2014-10-14 13:36
Działanie na szkodę spółki SP. Rozwijanie konkurencji charterowej dla LOTu i dla ELO na rejsach rozkładowych. Siatki pokrywały się w niewielkim stopniu, póki co. ELO zawiesiło RZE-FCO, a 4YOU miał to w ofercie... Wizerunek firmy... od wiosny były sygnały od różnych instytucji, pracowników; przeciw współpracy. I nic.
gość_96877
2014-10-14 11:07
Przedwyborcze gadanie. Sprawą aktualnie zajmuje się prokuratura. Śledztwo będzie wielowątkowe, w tym działalność czarterowa 4you. A pan poseł chce zaistnieć przed wyborami.
gość_a5f55
2014-10-14 10:57
Czy prezes K2 dostał już absolutorium za rok 2012, gdy zasiadał we władzach LOT-u? Może w tym kryje się odpowiedź na pytanie o jego kompetencje? Tylko dlaczego właściciel obu wspomnianych firm, czyli Skarb Panstwa, wciąż stawia na takie osoby?!
gość_e264e
2014-10-13 23:43
Jeśli to prawda, że Eurolot nie dość, że nie otrzymał wszystkich należności od 4U, to jeszcze uregulował część zobowiązań tego tworu to absolutnym skandalem jest to, że zarząd K2 jeszcze pełni swoje funkcje. Podpisanie takiej umowy można spokojnie uznać za świadome działanie na szkodę spółki. Za to grozi odpowiedzialność karna!!! Co za różnica jakie są pobudki PIS? Czy wybory są jakieś złe? Podobno wierzymy w demokrację. Celem opozycji jest wyłapywanie takich kąsków. Szczególnie w kraju gdzie mass-media (p.com jest jednak serwisem branżowym o niewielkiej sile rażenia) potulnie nie robią afery z takich spraw. Dużo ważniejsze dla TVN-u jest każdy najdurniejszy nawet problem z udziałem dreamlinera. Nawet jak ktoś się, źle poczuje i pilot będzie musiał lądować to nagłówek będzie brzmiał: Kolejne awaryjne lądowanie Dreamlinera!!!
gość_f2525
2014-10-13 20:18
Mówienie o marży jest jak najbardziej prawdziwe tylko pani rzecznik nie dopowiada całości.Oczywiście że teoretycznie Eurolot miał dostawać marżę ale w praktyce nic nie dostał. Nawet ostatnią pensję dla polskich załóg zapłacił eurolot choć to nie on miał płacić pensję tylko 4YOU. Miłe to było bo ludzie dostali pieniądze a Eurolot zachował się jak dżentelmen ale to są właśnie te straty(i to nie największe) jakie ELO poniósł na współpracy z 4YOU. Niestety ale obecny prezes po raz kolejny udowadnia że nie potrafi prowadzić linii lotniczej. Na zakończenie polecam śledzić "współtworzenie" linii lotniczej na Kajmanach to dopiero będzie "super biznes".
gość_da0e1
2014-10-13 19:05
Oj zaczyna się przedwyborcze gadanie. Poza tym co to za konkurencja na czarterach??!! Przecież tu nie ma walki o paxów, tylko każdy od biura podróży dostaje określoną ilość pieniędzy za ileś zrealizowanych przelotów czarterowych.
gość_efc80
2014-10-13 18:16
sprawa zaangazowania eurolotu w 4uairlines powinna zostac sprawdzona, chociazby dlatego, ze panstwowy eurolot mozna powiedziec firmowal nowa linie, wiele osob moglo sobie pomyslec, ze skoro wchodzi w to panstwowa spolka to jest to spolka wiarygodna itp
zarzad eurolotu powinien sie z tego wytlumaczyc i powinny byc wyciagniete konsekwencje
@96877: p.com podaje informacje związane z lotnictwem, a ta taką informacją jest. To, że akurat politycy złożyli wniosek o kontrolę ws. linii lotniczej, jest tu akurat drugorzędne. Idąc twoim tokiem myślenia, to o tym, że Ministerstwo Skarbu Państwa zarezerwowało ileśtam milionów na ratowanie LOTu p.com też powinien był milczeć. Ostatnio dużo tu hejtu już nie tylko w stosunku do poszczególnych portów lotniczych czy przewoźników, ale i na sam portal. Przecież nikt wam nie każe tu zaglądać i czytać newsów.
gość_952c8
2014-10-13 16:32
A czy ja napisałem cokolwiek nt. planowanego rozwoju ELO dzięki współpracy? Czy skupiłem się na przyczynach i motywacjach zarządu (nieudolnego) przed podjęciem współpracy z 4U? Wydaje mi się, że nie... Jedyne o czym wspomniałem to mozliwe konsekwencje takiego działania (czarny scenariusz). Oczywiście nie jestem w stanie się zgodzić z faktem, że kasa publiczna znów została przepalona, wiec zanim uslysze nt. wielkorotnego zastaniawiania sie poprosze o czytanie ze zrozumieniem...