gość_c32b0 a może jakieś konkretne informacje potwierdzające to info w postaci np. linku , Londyn nabija ogromny odsetek pasażerów na polskich lotniskach i nie wiem czy takie jet to obojętne.
gość_518b1
2014-10-09 20:22
Prawda jest taka, że Łódź przespała okazję - mogła być drugim lotniskiem dla Warszawy, ale nie pozwoliła na to duma lokalna i antywarszawskość. Pojawił się więc Modlin i teraz jest jeszcze trudniej. Adria do MUC ciągle ma potencjał i oby to zostało wykorzystane. Na kolejnego przewoźnika trzeba poczekać bez ślepego optymizmu jak w przypadku 4You. Jeśli już siatka połączeń się poprawi, to niech się potencjalni pasażerowie o tym dowiedzą (nie tylko bywalcy portali jak ten czy forów). Poza tym - lotnisko bardzo blisko centrum, ale dojazd niezbyt wygodny, szczególnie od strony zachodniej i południowej.
gość_0ef55
2014-10-09 20:00
zadnych nowych linii nie bedzie
gość_c32b0
2014-10-09 18:51
Spokojnie, jest na 100% pewne, że od kwietnia 2015 będzię dwa razy dziennie lot do MUC, a nie raz jak obecnie i pojawi się nowa linia :) Ciekawe, czy wtedy tez hejterzy będą twierdzić, że lotnisko jest niepotrzebne jak przybędzie pasażerów na LCJ. Bo jak na razie nie ma do czego ich przybywać, Stansted i Rygge to nie są kierunki marzeń.
gość_a30ab
2014-10-09 10:41
IEG, LUZ, BZG, LCJ, RZE (nawet już nie wspominam o RDO) nigdy nie były i nie będą dochodowe i tego typu projekty powinny być finansowane przez lokalne samorządy. Oczywiście warunek jest taki, że obiekt powinien generować większe korzyści dla regionu niż koszty jego utrzymania. Niestety w większości wymienionych wyżej lotnisk taka korelacja nie zachodzi:/ Utrzymywanie deficytowych lotnisk sprawdza się głównie w rejonach turystycznych, gdzie 95% stanowią przyjezdni zostawiający przynajmniej 500 euro w trakcie swojego urlopu (500e * 1mln pax = 500mln euro w regionie, zakładając, że same wpływy podatkowe to około 20% na każdym milionie turystów budżet zarabia 100mln euro).
gość_bb4c4
2014-10-09 10:29
@gość_96877 Na LCJ wylano już taką ilość pomyj, ze chyba wszystkim się znudziło. Pojawił się LUZ więc hejterstwo ma nowy cel.
Wracając do LUZ pewnie nie byłoby takiej napinki gdyby nie fakt, że LUZ sam to nakręcił - wszyscy pamiętamy wypowiedzi byłego prezesa o tym, że w pierwszym roku będzie 500-600 tys. a LUZ nie jest zainteresowany low-costami tylko współpracą z LH,BA,KLM, AF itp. Myślę, że gdyby nie to nikt by się nie interesował LUZ i nie komentował tego co tam się dzieje z wyjątkiem samych mieszkańców Lublina i okolic - ot kolejny regionalny port obsługujący głównie tanie loty pracownicze.
gość_96877
2014-10-09 09:12
Zastanawia mnie jedno. Na LUZ wzrosty i wszyscy krytykują, jakie to beznadziejne, niepotrzebne lotnisko itp. Na LCJ od kilkudziesięciu miesięcy spadki przynajmniej 20% i cisza, wszystko ok.
gość_74863
2014-10-09 08:57
No to stało się,za III kwartały wyprzedziła nas Bydgoszcz i to o 16 tysięcy.Mam nadzieję,że w IV kwartale nadrobimy te straty.
gość_799c9
2014-10-08 19:46
Jeśli nic się nie zmieni, w przyszłym roku Łódź zostanie wyprzedzona przez Lublin pod względem obsłużonych pasażerów.