Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_44524
2014-10-29 20:46
"może Bangkok, Hong-Kong jako dodatkowo przesiadka do/z Australii."
a może nawet na Antarktydę
gość_d1614
2014-10-21 19:44
Po co Hanoi - lepiej Seul i Tokio bo wiadomo, że Koreańczycy i Japończycy prowadzą w naszej części Europy swoje liczne interesy. A dodatkowo ci drudzy lubią często i daleko podróżować (z aparatem w dłoni ;) ). No chyba, że może Bangkok, Hong-Kong jako dodatkowo przesiadka do/z Australii.
gość_36358
2014-10-12 12:39
Powrót Hanoi, może Szanghaj to powinny być pierwsze strzały LOTu.
czapl1997
2014-10-12 11:31
Lepszymi połączeniami od Ameryki S będzie daleki wschód, tam gdzie prowadzimy interesy z nimi: Szanghaj, może Hong-Kong, Wietnam lub Tajlandia...
piotrek737
2014-10-12 01:37
Obecnie to plany odbioru kolejnych dwóch to przedział IV kwartał 2016 - I kwartał 2017. Co do nowych połączeń, to obecna siatka jest 4-5 samolotów, więc mając 6 B787 mogą spokojnie jedno/dwa połączenie otworzyć na początek. Poza tym jak się chce latać więcej dalekodystansowych to w końcu trzeba uporządkować flotę wąskokadłubową. Tym bardziej, że trzeba te Dreamy zapełniać dowożąc do WAW większymi samolotami ;) A potem przy 8 B787, to już będzie trzeba posiadać kilka nowych maszyn B738/A320.
Na razie LOT nie może rozwijać nowych, regularnych połączeń - to jeden z ważniejszych elementów kary (albo strategii naprawy) za pomoc publiczną.
Nowe dwa B787-8 będą w LOT-cie dopiero na początku 2016 (choć podobno jeden miał już być w 2015).
Pomysłów na nowe połączenie dalekiego zasięgu LOT ma bardzo dużo. Ile z nich będzie zyskowne (np. czy do Ameryki Południowej) to się dopiero okaże.
gość_1aec1
2014-10-11 12:12
Mniej samolotów dalekiego zasięgu może niestety uniemożliwia rozwój siatki, np. wprowadzenie Tokio. Jesli chodź o same Dreamlinery to Boeing powinien skupić sie przede wszystkim na udoskonaleniu ich i solidnej naprawie Dreamlinerow, które dzis latają we flotach.
gość_c1f58
2014-10-10 16:09
@gość_b64f4 O tej, która uniemożliwia LOTowi rozwijanie siatki połączeń i zmusza go do wypożyczania nowych B787 innym liniom
gość_b64f4
2014-10-10 15:17
A o jakiej karze mowa?!?!?
gość_c1f58
2014-10-10 13:03
Czy ktoś wie kiedy kara nałożona na LOT przez Komisję Europejską zostanie zniesiona?
Też myślę, że akurat połączenia do Brazylii są trudne. Bardzo daleka trasa tak więc i kosztowna. Niektóre większe linie się na tym sparzyły więc może lepiej zacząć od czegoś pewniejszego.
serengeti
2014-10-08 23:30
polonia brazylijska nie ma prawie zadnych kontaktow z polska, sa to w wiekszosci potomkowie ludzi ktorzy wyjechali z ziem polskich jeszcze za zaborow, wiec na nich nie licz ze zapelnia samoloty LOTu do Bazylii.
gość_3a2d1
2014-10-08 22:42
Ciekawe czy będzie kiedykolwiek połączenie bezpośrednie LOT do Brazylii? Wszak wiadomo, że mieszka tam liczna polonia.
gość_ec9ab
2014-10-08 20:58
Miło by było w niedalekiej przyszłości zobaczyć w rozkładzie LO bezpośrednie połączenia do Las Vegas i Miami :) To przyszłość ale obecnie miło widzieć, że 787 nie stoją bezużytecznie w WAW tylko zarabiają na siebie. Do tego będzie darmowa reklama wśród pasażerów w CPH i na kolejnych lotniskach w USA.
No to sobie lotowcy polataja...