Jump - hybryda Lufthansy na A340-300

Jump - hybryda Lufthansy na A340-300 Informację potwierdził redakcji Business Traveller Asia, Andreas Bartels, szef komunikacji Lufthansy podczas pokazowego przelotu z nową klasą premium economy. W ostatnich tygodniach największy nacisk w Lufthansie położony jest na te kierunki, które pozwalają zakładać ponadprzeciętny wzrost w segmencie podróży wakacyjnych w rejonie Azji i Pacyfiku oraz te które...
07/10/2014 12:34   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2014-10-08 00:22   
greg0303 - Profil greg0303
Konkurencja z Zatoki Perskiej istotnie spowodowała wycofanie się Lufthansy z niektórych destynacji w Azji, jak na przykład z Kalkuty. Dzięki tańszemu modelowi możliwy będzie powrót na niektóre lotniska. Model niskokosztowy/hybrydowy nadaje się do wdrożenia w wielu portach na całym świecie, gdzie ruch biznesowy jest znikomy, również w Ameryce Północnej - Calgary, Las Vegas, Orlando. Lufthansa rozważa ciągle wiele wariantów rozbudowy tego modelu, ostatnio między innymi z wykorzystaniem włoskiego przewoźnika Air Dolomiti. Air Canada ma filię Rouge, Qantas - JetStar, Singapore Airlines - Scoot, więc niemiecki przewoźnik również szuka podobnego rozwiązania zwiększenia oferowania i przeniesienia części floty do innych zadań. W przyszłym roku projekt ten wejdzie w fazę finalizowania i będzie wyglądał bardziej przejrzyście.
gość_e23e5 2014-10-07 22:57   
gość_e23e5 - Profil gość_e23e5
Pewno dlatego, że Lufthansa już od dawna narzeka że na kierunkach azjatyckich tracą pasażerów na rzecz dotowanych linii lotniczych z krajów zatoki Perskiej, podczas kiedy ona wsparacia państwowego dostać nie może. Stąd więc próby poprawy konkurencyjności w inny sposób i zarabiania bez najbogatszych pasażerów.
gość_2b39d 2014-10-07 18:23   
gość_2b39d - Profil gość_2b39d
Po co to w ogole robia? Caly koncern i tak jak na dzisiejsze czasy dobrze zarabia.
wroord 2014-10-07 16:55   
wroord - Profil wroord
Widac ze LH zostala opanowana przez szarlatanow. Juz tyle linii probowalo rozne corki spolki i nigdy jeszcze sie to nie udalo. Mielismy juz MetroJet, Song, Ted, Go, etc.
gość_710bb 2014-10-07 14:26   
gość_710bb - Profil gość_710bb
gość_30871: racja. Najlepsze jest to, ze te corki moga zaczac konkurowac ze soba i odbierac pasazerow potencjalnie wysokoplatnych, wiec LH w ten sposob moze zaczac kanibalizowac swoja wlasna dzialalnosc.
gość_30871 2014-10-07 13:52   
gość_30871 - Profil gość_30871
Zaczynam sie juz gubic w tych pomyslach LH. Dawniej bylo wiadomo, ze jest LH, CL (LH CityLine) oraz przewoznicy franczyzowi jak EW, C3, IQ, EN. A teraz jest kociol i misz-masz: LH, spolki corki: (LX, OS - obslugiwane przez VO, SN), LH Citiline, Eurowings, Germanwings, Jump, Worldwings. Czy sie rozni jedno od drugiego nie wiem i zaczynam sie gubic. 'Ciotka Helga' moze miec problem z odnalezieniem sie;-))
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy