Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3628f
2014-12-08 15:40
Port Gdańsk na swojej stronie (w sekcji ruch lotniczy / statystyki, dla parametrów: ruch pasażerski, wszystkie, rok, 2014, miesiąc, wrzesień) podaje (na wykresie) 309 020. Jak wytłumaczyć tak dużą rozbieżność??
pablakiss - chyba U NICH :)
pablakiss
2014-10-07 12:02
@marcowy- zejdz prosze na glebe..to tylko Gdansk!...co innego Gdynia albo Radom...bardzo by chcieli ale nie ma dla nich wolnych slotow..he he
próbowalem zrobić rezerwację na pekin i Singapur ale niestety strona wywala błąd przy lotnisku wylotowym GDN - czyżby tylko było to dostępne u agentów ?
a poza tym to tylko 15 kierunków :)
ale nie mówię o Eurolocie cztery razy razy w tygodniu - w dodatku po południu - tylko o normalnym połączeniu dwa razu dziennie jak to robią poważne firmy. Samolot z GDN przylatuje do HEL o 16.05 - owszem łapie troche wieczornych lotów do Azji ale to jednak nie sas CZY lh.
piotrek737
2014-10-07 09:50
gość_eddbc
2014-10-07 08:54
Finnair nie musi się budzić, bo już jest w GDN. Wejdź sobie na finnair.com i zobacz. Normalnie rezerwujesz bilety z GDN do Azji. Co najważniejsze, obecnie oferta Finnair z GDN do Azji jest praktycznie bezkonkurencyjna - zarówno czasowo, jak i cenowo.
mam nadzieję że w końcu obudzi się Finnair - tego przewoźnika bardzo brakuje
gość_d37f5
2014-10-07 01:58
Niech przegonia Krakow. Tego im zycze,
gość_911a2
2014-10-06 17:51
I co jeszcze? SQ na A-380 moze?
Ale tak pozatym to wyniki GDN sa niesamowite.
gość_747dc
2014-10-06 17:48
@kemot97 mi też się marzy jakieś połączenie dalekodystansowe, ale na to marne szanse...natomiast BA powinno wejść do GDN. Moim zdaniem mogliby latać tak jak LH do Frankfurtu czyli 2 razy dziennie tak aby część paxów przesiadło się na dalsze połączenia do Ameryki oraz reszta p2p. Potencjał jest bo na dzień dzisiejszy loty odbywają się aż 5x dziennie by W6 i FR.
luciusvorenus
2014-10-06 17:40
A mi sie marzy cały czas KLM (latąjący na mniejsze lotniska w innych częściach Europy)...
to sa jakies jaja... Wyniki z ostatnich miesiecy powinny byc dobra zacheta dla nowych przewoznikow. Niech GDN postara sie o Norwegiana lub BA z LGW/LHR. Pozatym marzy mi sie JFK z GDN :)
gość_b352a
2014-10-06 17:06
Dzieje się to, co w całej Europie. Koncentracja i wzrost liczby pax w kilku największych portach lotniczych i spadki i regres mniejszych ośrodków. W polskich warunkach szansa rozwoju zgodnie z tym scenariuszem mają WAW, KRK, GDN, KAT, WRO, WMI, POZ. Cała reszta to tylko niekończące się dopłaty do utrzymania lotnisk. No ale zawsze można się pochwalić przed elektoratem: Tutaj wczoraj było ściernisko, teraz jest lotnisko. Szkoda tylko że puste.
372 tyś w KRK, 334 tyś w GDN i 322 tyś w KTW. Kto by 10 lat temu pomyślał, że trzy największe porty regionalne będą robić okrągłą bańkę w miesiąc:)
gość_97837
2014-10-06 15:47
Brawo. Zaraz przegoni Kraków OMG
gość_e1807
2014-10-06 15:40
Coś niesamowitego. To co w ostatnich miesiącach dzieje się w Gdańsku budzi ogromny szacunek i respekt.