TNT: Nowa identyfikacja marki

TNT: Nowa identyfikacja marki Nowe hasło „The People Network” odzwierciedla kulturę i misję firmy, która stawia na rozwijanie silnych relacji z klientami. Motto podkreśla, że TNT to sieć zaangażowanych ludzi, którzy pomagają klientom rozwijać biznes. Firma startuje z kampanią w ośmiu europejskich krajach i specjalną ofertą w 26 krajach. Kampania jest częścią strategii „Outlook”, pozycjonując TNT jako...
02/10/2014 22:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy