usuniety
2014-10-03 05:17
Moim zdaniem Lufthansa ma spory problem. Strajki poważnie niszczą wiarygodność przewodnika. Rozumiem punkt widzenia pilotów, ale trzeba pamiętać, że DLH działa przy rosnącej konkurecji ze strony LCC oraz przewoźników z Bliskiego Wschodu.
Kolejnym problemem Lufthansy jest sytuacja lotniska we Frankfurcie. W przypadku jakiegokolwiek opóźnienia wieczornych lotów zaczyna się wojna nerwów: zdążymy czy nie zdążymy wylecieć przed 23.00? Pasażerowie przesiadający się w Dubaju nie mają takich problemów...
greg0303
2014-10-03 02:47
Prezes Lufthansy, Carsten Spohr, prosi pasażerów o wyrozumiałość i lojalność w trudnym okresie dla niemieckich linii:
zobacz link
greg0303
2014-10-03 02:35
Członek zarządu Lufthansy, Karl Ulrich Garnadt, stwierdził, że ostatnie liczne akcje protestacyjne, jakie miały miejsce we Frankfurcie i Monachium, mocno naruszyły wizerunek niemieckiego narodowego przewoźnka. Jest to również widoczne w systemie rezerwacji, gdyż zdecydowanie mniejsza ilość pasażerów rezerwuje bilety na trasy obsługiwane przez przewoźnika. W czwartek, 2 października, 2-godzinny rejs techniczny odbył pierwszy Boeing 747-8I (D-ABYQ) z 32 siedzeniami klasy ekonomicznej premium zainstalowanymi przez Lufthansa Technik. Ilość miejsc w nowej klasie będzie pomiędzy 21 (A330-300) i 52 (A380-800). Producentem siedzeń klasy premium jest niemiecka firma ZIM. Możliwa będzie darmowa zmiana rezerwacji z klasy ekonomicznej do klasy premium (dopłata za każdy rejs osobno) nawet ilość orginalna rezerwacji nie pozwala na dokonywanie żadnych zmian bez dodatkowych opłat.
greg0303
2014-09-30 16:28
Kiedy Christoph Franz był prezesem Lufthansy niemiecki narodowy przewoźnik rozważał kupno WizzAir-a. Po długich rozmowach okazało się, że koszty przejęcia węgierskiej linii niskokosztowej byłyby wyższe niż zakładano.
strach latać przez FRA/MUC. Toż to loteria....