gość_eaad8
2014-09-20 17:59
UM Gdynia w natarciu. Najszybciej w liczbach bezwzględnych rosnące lotnisko w PL, Wizz dający co rok nowy samolot, baza Ryana, SAS latający prawie tylko na Arbuzach... - tak, opłaty są za wysokie, do tego Józef Bąk non stop liczy sztabki, a prezes Kloskowski tylko harata w gałę... /sarkazm mode off/ człowieku, jestem z Poznania. Zarządy i siatkowcy POZ, WRO, LCJ, BZG, a nawet KTW powinni tam jeździć na szkolenia do nich, po łapkach ich całować itd. Ile ja bym dał, żeby Poznań miał takich ludzi na karku u władzy... Poza tym, drodzy urzędnicy z Gdyni - opłaty są publikowane w AIP - i widać ewidentnie, że Gdańsk jest jednym z tańszych... 24 PLN za paxa, no proszę Was...
Ciekawe skąd FR bierze te wyliczenia o zainwestowaniu 93 mln USD w GDN i zdaje się 150 mln usd w WMI?
spotter10
2014-09-19 08:23
GDN wcale nie ma tak wysokich opłat o czym świadczy ruch, jaki wygenerował. Sorry, ale nikt tutaj nie prosi FRancy aby latała za wszelką cenę. Wizz jakoś sobie radzi i nie narzeka - wręcz się rozwija. FRanca też może, nikt jej nie broni. Ale jak widać, nie chce konkurować z Wizz'em bez gigantycznych dopłat od GDN (GDN dopłaca, ale mu się to zwraca z nawiązką).
gość_7c1d4
2014-09-18 20:45
A skąd ta wiedza o tych wysokich opłatach? Na ostatniej konferencji MOL mówił, że Gdańsk jest jednym z ich najlepszych partnerów...
gość_efc80
2014-09-18 16:17
spotter10: wysokie oplaty na gdanskim lotnisku i niechec do ich obnizania powoduja ze jest kapsel zamiast petardy
spodziewałem sie coś większego :(
spotter10
2014-09-18 12:45
Wielkie halo o Alicante i zwiększenie częstotliwości na kierunku, na którym i tak jest most powietrzny. Nie żebym był wielkim fanem FRancy (wręcz przeciwnie), ale jestem obiektywny i liczy się dla mnie każde nowe połączenie z GDN (nie ważne kto lata, byle ktoś poważny). Tutaj niestety nawet nie było petardy, a jakiś kapsel. No nic - trzeba się cieszyć z tego, co jest.